Na úvod bych ráda připomněla, že právě Švédsko je jakýmsi „pokusným králíkem“ NWO, právě ve Švédsku se vždy začíná experimentovat s každou šíleností, která se pak obludně rozšíří do zbytku západního světa.
Tak to bylo už někdy v 70. letech s multikulturalismem, který je nyní naplno prosazován ve většině zemí EU, pokračovalo to s LGBT ideologií, genderismem, zeleným údělem, klimaalarmismem (Greta), rušením hotovosti, čipováním lidí a rychlou islamizací. Školství tak nemůže zůstat pozadu, proto počítejte s tím, že totéž se začne brzy praktikovat v celé EU.
Známky ve škole jako důkaz toho, zda studenti mají nějaké znalosti jsou již dlouho kamenem úrazu pro školní pedagogy, proto se známky postupně ruší. Škola v Göteborgu nyní jde ještě o krok dál a přestala opravovat chyby studentů v testech i v každodenní školní práci. Ředitel školy a učitelé tuto iniciativu obhajují tím, že nechtějí zkazit radost dětí tím, že jim řeknou, že udělali něco špatného.
Rozhodnutí umožnit studentům psát a počítat bez opravování chyb bylo přijato, aniž by to bylo sděleno rodičům. Tato praxe vyšla najevo až poté, když matka jedné žákyně náhodou objevila dlouhou řadu hrubých chyb a neúplných úkolů v matematickém sešitě její dcery, přičemž tyto chybně vypočítané příklady byly ohodnoceny tak, jako kdyby byly v pořádku, bez chyby.
Když to matka ve škole zpochybňovala, učitel odpověděl, že takhle teď všichni učitelé ve škole pracují. Šlo prý o pedagogiku, kterou schválila ředitelka školy.
Matka kontaktovala ředitelku, která v e-mailové odpovědi potvrdila, že byla učitelem řádně informována. Chyby, které studenti dělají, by neměly být opraveny, protože mohou zničit radost dětí z výuky.
Ředitelka také tvrdila, že v mnohdy ve výuce není správné nebo špatné, ale souhlasila, že se to nevztahuje na matematiku, ale že chyby, které tam dělají, by neměly být opraveny, protože studenti pak „ztrácejí chuť k jídlu“.
Místo toho, aby svoji práci odvedla škola, musela matka opravit všechny matematické chyby, které její dcera udělala a ukázat jí, jak špatně vypočtené příklady vypočítat. Špatně bylo asi 95 procent příkladů v matematickém sešitu. Pět procent, které byly správně, byly zpravidla ty příklady, které dcera dříve počítala doma pod dohledem rodičů; v podstatě vše, co mělo být vypočteno ve třídě, bylo buď špatně nebo to dcera vůbec neudělala.
Žena říká, že je tímto zjištěním šokována. Zpočátku si myslela, že to nemůže být pravda, že učitel a ředitelka školy souhlasili, aby studenti udělali něco špatně nebo nedělali vůbec nic, aniž by byly jejich chyby opraveny.
„Byla jsem vlastně šokována, když jsem to četla. Myslela jsem si, že špatně vidím, ale každý, s kým jsem mluvila, potvrzuje, že to tak je a zůstane. Tehdy jsem cítila, že je to nebezpečné.“
Ředitelka s novým systémem „výuky“ souhlasí s tím, že je to škola nové pedagogické politiky a brání ji. Zároveň říká, že škola stále sleduje, co studenti mohou a nemohou, ale nespecifikuje, jak se ono sledování provádí.
Další plán NWO – debilizace mládeže – je realizován v praxi. A není k tomu ani zapotřebí distanční výuky. Předpokládám, že tento styl výuky EU velmi ráda přebere a začne praktikovat ve všech protektorátech. Mimochodem, není vám nápadné, jak to zapadá do návrhu Pirátů, kteří by chtěli dávat maturitu úplně každému, bez ohledu na to, co umí??
Něco podobného možná už se rozjíždí i u nás.
Jeden pedagog na ČRo šťastně sdělil, že počet propadlíků poklesl o 50%.
Je to báječné, jak se distanční výuka pozitivně projevila na znalostech žactva.
Fascinující!
?
Otázkou je, zda švédští (jenom švédští?) kantoři přestali opravovat chyby, aby dětičky neztrácely chuť k jídlu… nejde z části jen o výmluvy?
Lze vyloučit, že ty chyby prostě nejsou schopni odhalit?
Vzhledem k materiálu, který dnes jako nůž máslem prochází školstvím, aby své „vzdělávání“ završil vysokoškolským titulem, nelze vyloučit ani výše uvedené…