Exkluzivně od oznamovatele sabotáže na Nord Stream

Exkluzivně od oznamovatele sabotáže na Nord Stream

Dnes se objevilo nové výbušné svědectví, které víceméně potvrzuje verzi Seymoura Hershe.

Dále přepis oznámení:


Obracím se na Vás jako znepokojený občan světa a přeji si mírové řešení konfliktu na Ukrajině. Moje identita není důležitá. Důležité je sdílení mého příběhu, aby svět mohl pochopit pravdu o sabotáži na Nord Stream, a tím pokročit vpřed bez lží a nepřesností.

Jak mnozí z vás možná vědí, tak 26. září 2022 došlo na plynovodech Nord Stream 1 a Nord Stream 2 k sérii tajných bombových útoků a následných úniků podmořského plynu. I když se hodně spekulovalo o povaze této sabotáže, snažím se poskytnout další podrobnosti a fakta, která poskytnou jasnější obrázek.

Před útoky 11. září 2001 jsem začal pracovat s dodavateli v Johns Hopkins Applied Physics Lab v Marylandu. Pracovali jsme na Advanced Seal Delivery System (ASDS), tajné miniponorce určené pro Navy Seals k provádění tajných misí.

Tato ponorka je přepravována na zádi jaderných ponorek a odděluje se, aby vykonávala své mise. Byl jsem vybrán, abych pracoval na tomto projektu, a mou rolí bylo pomáhat při programování plnohodnotného simulátoru s řízenou teplotou pro ponorku, na které by námořnictvo trénovalo.

Simulátor obsahoval obrazovky, které zobrazovaly 3D simulaci ASDS, který se odpojil od jaderné ponorky, provedl svou misi a pak se vrátil do doku. Strávil jsem nespočet hodin v simulátoru, abych se ujistil, že vše funguje tak, jak bylo zadáno. Pilotoval jsem simulátor na simulovaných misích, stejně jako piloti Navy Seal před svými skutečnými misemi.

Dokonce i v roce 2001 jsme měli možnost naprogramovat různé scénáře, včetně sabotáže plynovodů. Ačkoli jsem nepilotoval simulovanou misi speciálně pro plynovody Nord Stream, simuloval jsem scénáře skrytého sabotování plynovodů. Mohu potvrdit, že Spojené státy mají tuto schopnost po celá desetiletí a ASDS je v americkém inventáři, plně schopný provést sabotáž Nord Stream.

Veřejně dostupné radarové důkazy z flightradar24.com pomáhají osvětlit, jak byla sabotáž Nord Streamu provedena. Jak odhalil Seymour Hersh, výbušniny byly umístěny během námořních cvičení Baltops 22.

Ačkoli spekulace o přesném způsobu umístění výbušnin zůstávají, domnívám se, že moderní pokročilý systém ASDS (Advanced Seal Delivery System) byl použit pomocí námořních potápěčů. To odráží způsob, jakým bych vedl misi v simulátoru.

Jakmile budou výbušniny na místě, spustí je.

25. září zhruba ve 22:52 UTC se na radaru v Baltském moři, východně od ostrova Bornholm, objevil Sikorsky MH-60R Seahawk amerického námořnictva. Radarová data naznačují, že tento nejmodernější vrtulník, vybavený sonarovou bójí, se tam vznášel po neurčitou dobu.

V jasném dosahu exploze je vidět americké námořnictvo Sikorsky na radaru, jak se kolem potuluje před, během a po explozi, až do přibližně 1:43 UTC, kdy zmizí z radaru v Baltském moři, vznášející se více než tři hodiny ve tmě. Tento vrtulník byl přítomen na místě výbuchu před, během a po události, vybavený sonarovou bójí schopnou spustit výbuch.

Obraz

Mezitím, 25. září, zhruba ve 23:28 UTC, se Boeing P-8A Poseidon amerického námořnictva bez volací značky objevil na radaru východně od Faerských ostrovů.

Tento Boeing P-8A Poseidon zamířil přímo na místo první exploze Nord Streamu poblíž ostrova Bornholm a dosáhl pozorovacího bodu v 1:08 UTC 26. září, jen něco málo přes hodinu po první explozi ve 12:03 UTC. Důležité: P-8A Poseidon vzlétl PŘED první explozi a mířil k souřadnicím, kde k výbuchu došlo.

Obraz

Obraz

V tomto okamžiku Poseidon dokončil první část své mise a potvrdil detonaci výbušnin.

Poté přeletěl nad pevninou poblíž Miastka a 26. září v 1:20 UTC narazil na Boeing KC-135R Stratotanker amerického letectva za účelem leteckého tankování. Poseidon obíhal  Stratotanker do 2:28 UTC a poté byl připraven dokončit druhou část své mise.

Ve 2:42 UTC se vrátil na místo prvního výbuchu k pozorování. Poté prolétl úzkou smyčkou v nízkých nadmořských výškách, asi 24 000 stop (asi 7 km), těsně nad místem výbuchu pro nejlepší výhled. Poté sestoupil v těsných smyčkách do velmi nízké výšky 7 275 stop (2,22 km), než zmizel z radaru přibližně v 15:05 UTC. 

V tomto okamžiku Poseidon pravděpodobně shodil sonarovou bóji, aby zahájil odpočítávání do druhé vlny explozí, které by nastaly asi o 14 hodin později.

Stejný Boeing P-8A Poseidon amerického námořnictva bez volací značky se znovu objevil na radaru 26. září v 6:22 UTC, východně od ostrova Bornholm. Letěl na místo prvního výbuchu v 7:00 UTC, aby se tam znovu podíval, pak letěl zpět a zmizel z radaru kolem 9:04 UTC východně od Faerských ostrovů.

Obraz

Po druhé vlně explozí v 17:03 UTC 26. září se původní Sikorsky MH-60R Seahawk amerického námořnictva znovu objevil na radaru v Baltském moři přibližně v 18:42 UTC. Poté se vznášel více než dvě hodiny, dokud kolem 20:50 UTC nezmizel z radaru. Během této doby mohl pozorovat následky druhé vlny výbuchů.

Obraz

Jak USA vyhodily do povětří plynovody Nord Stream (radarové důkazy). Vyzývám veřejnost, aby si ověřila veřejně dostupná radarová data a vytvořila si vlastní obrázek o tom, co se děje, protože je to snadno ověřitelné.

inženýr ASDS

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 30 Průměrně: 5]

3 thoughts on “Exkluzivně od oznamovatele sabotáže na Nord Stream

  1. Zajímavé na tom je, že se po výbuchu nic extra v Evropských vojenských a záchranářských složkách nedělo.Člověk by si pomyslel, že po něčem takém se vyrojí stíhací a pátrací letadla, lodě apd. Skrátka seriozní pátračka, aby se odhalil vinník prchající z místa činu. Ale nic..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/exkluzivne-od-oznamovatele-sabotaze-na-nord-stream/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings