Německo: Lidé, kteří utekli z muslimských zemí před islámem, si stěžují na to, že je výkřiky muezzinů traumatizují

Německo: Lidé, kteří utekli z muslimských zemí před islámem, si stěžují na to, že je výkřiky muezzinů traumatizují

Jak již víte, tak v Kolíně nad Rýnem nedávno povolili volání muezzinů z tamních mešit, což je ovšem praxe, která je již v některých menších německých městech běžná. Před časem jste si zde o jednom takovém městě, kde místní proti výkřikům muezzina protestovali, mohli přečíst.

Pokud mají muslimové v zemích káfirů povolenu nejen výstavbu mešit, ale dokonce i halekání muezzinů, pak to považují za signál, že je jim daná země předávána. Tato území tak muslimové považují za svoje a je jen otázkou času, než se to projeví i jinak, než „jen“ halekáním muezzina, který mimo jiné vykřikuje, že neexistuje jiný bůh než Alláh.

Bylo velkým překvapením, když radnice 7. října oznámila, že kongregace mešit budou moci v budoucnu svolávat v Kolíně nad Rýnem páteční modlitby. „Když slyšíme volání muezzinů- kromě kostelních zvonů – v našem městě, ukazuje to, že v Kolíně nad Rýnem je rozmanitost oceňována a žije,“ řekla starostka Henriette Rekerová.

Profesor veřejného práva a náboženského práva Stefan Muckel prohlásil: „Muezzinovo volání je vyznání víry, a proto je chráněno základním zákonem, který stát nemůže omezit bez dalších okolků, ať se to člověku líbí nebo ne.“ Bettina Baumová, která brzy povede Úřad pro integraci a rozmanitost, dodala, že město však může vytvořit rámcové podmínky pro vyvážení zájmů, například pro ochranu obyvatel před nadměrným hlukem u činností, které narušují spánek.

Odkaz na svobodu muslimské komunity v Kolíně nad Rýnem však emocionální debatu neuklidňuje. Lale Akgün, bývalý poslanec Spolkového sněmu, tvrdil, že většina z přibližně 2000 kongregací v Německu je „více či méně v souladu se zpolitizovaným islámem Turecka“. A to pronásleduje disidenty, jako je bývalá muslimka Mina Ahadi, která musela být umístěna pod policejní ochranu poté, co protestovala proti muezzinovu volání před mešitou Ditib v Ehrenfeldu.

Několik lidí, kteří uprchli ze své rodné země s muslimskou většinou, protože byli pronásledováni muslimy, se také ozvalo. Hlásili, že museli poslouchat modlitby, zatímco byli mučeni. Muezzinovo volání v nich tak vyvolává trauma. Utekli před islámem, aby je do něj Německo, které se prezentuje jako sekulární stát, opět vrátilo.

Abdassamad El Yazidi, mluvčí Koordinační rady muslimů v Německu, varoval před obviňováním náboženství z porušování lidských práv. Pastorka Dorothee Schaperová navrhla vytvořit fóra pro lidi, kteří byli poškozeni náboženstvím. Důraz byl kladen také na Düren, kde je muezzinovo volání již dlouho součástí města.

Utíkat dnes před islámem – tzn. před muslimy – do chalífátů jako je třeba Německo, Švédsko, Velká Británie nebo Francie, je k ničemu. V těchto zemích jsou ti, kdo utíkají před pronásledováním muslimy, v podobném nebezpečí jako v jakékoli muslimské zemi.

Ostatně, není to tak dávno, co právě v Německu potkala jezídská dívka, která byla zajata jako otrokyně ISIS, jednoho ze svých mučitelů. Ten dostal azyl stejně, jako ona, neboť nejen Německo, ale i ostatní evropské země, udělují celkem běžně azyl také islámským teroristům…

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 5 Průměrně: 5]

One thought on “Německo: Lidé, kteří utekli z muslimských zemí před islámem, si stěžují na to, že je výkřiky muezzinů traumatizují

  1. Is lam u nás zakázat lze, ústava i zákon o církvích to umožňuje, když se zjistí, že nějaké náboženství je sektou porušující naši ústavu, a tak stačí jen chtít.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.