Nezpůsobilost pilota se stává kritickým problémem v letectví

Nezpůsobilost pilota se stává kritickým problémem v letectví

Nikdy v historii letectví nenastala situace, která by byla srovnatelná s tou současnou. Razantně roste počet pilotů, kteří kolabují za letu či během mezipřistání, případně na letišti.

Jde o velmi podobný případ, jaký lze vidět i u sportovců, kteří v posledních letech kolabují mnohem častěji než kdy jindy. A jde o dosud zdravé, většinou i mladé lidi.

Jenže u pilotů jde nejen o jejich životy, ale také o životy pasažérů a ostatních členů posádky letadla. Nicméně zdravotní kontroly zřejmě nejsou dostatečné, když se v příliš velkém počtu případů nepodařilo zabránit danému pilotovi, aby nastoupil do služby.

Nyní se podařilo dát dohromady seznam dalších takových kolapsů za poslední tři měsíce – tedy od září do listopadu (údaje z předchozích měsíců jste mohli najít v jiných článcích).

Na seznamu nemusí být zdaleka všechny případy kolapsů pilotů, jde jen o ty, o kterých se psalo. Otázka je, kolik dalších pilotů zkolabovalo ve volném čase, aniž by se to objevilo v médiích…

Nedávné případy nezpůsobilosti nebo úmrtí pilota za poslední 3 měsíce:

29. listopadu 2023 – Let American Airlines AA755 (Boeing 787) CDG-PHL, z Paříže, Francie, do Philadelphie, PA, USA.  Pilot dostal záchvat a zkolaboval!

Pilot utrpěl záchvat, při kterém mu ztuhly nohy a záda a těsně před přistáním upadl pod pedály. Kapitán okamžitě převzal řízení letu a nedošlo k žádnému zásahu do řízení letadla.

Náhradnímu pilotovi, který musel být při přistání v kokpitu, se podařilo odstranit pilota, který byl v bezvědomí.

Jedná se již o čtvrtý kolaps pilota během dvou týdnů!!!

26. listopadu 2023 – Let Ryanairu FR-3472 (LTN-RZE) z Londýna – Luton, Spojené království, do Rzeszow, Polsko – jeden z pilotů se stal neschopným, letoun byl odkloněn do Krakova a bezpečně přistál. Na letadlo už čekala sanitka. Pilotovi byla poskytnuta lékařská pomoc.

20. listopadu 2023 – Let Air Transat TS-186 (YYZ-PUJ) z kanadského Toronta do Punta Cana v Dominikánské republice – pilot zkolaboval a byl nahrazen osobním pilotem.

16. listopadu 2023 – Smrt pilota Air India – 37letý pilot Air India kapitán Himanil Kumar utrpěl zástavu srdce během tréninku na mezinárodním letišti Indiry Gandhiové v Dillí.

30. října 2023 – Let Jet2 LS-1711 (MAN-DLM) Manchester, Spojené království, do Dalamanu, Turecko – První důstojník zkolaboval, pilot odklonil letadlo do Budapešti a bezpečně přistál.

18. října 2023 – Smrt pilota Austrian Airlines – 43letý Christian Zimmerebner, pilot AUA Austrian Airlines a člen horské záchranné služby Dorfgastein, náhle zemřel 18. října 2023 na „vážnou nemoc.“

24. září 2023 – Let OS-188 (STR-VIE) společnosti Austrian Airlines ze Stuttgartu do Vídně – Kapitán zkolaboval a první důstojník převzal řízení letadla.

23. září 2023 – Smrt pilota Alaska Airlines – 37letý kapitán Eric McRae náhle zemřel ve svém hotelovém pokoji během mezipřistání. Měl ráno odletět.

22. září 2023 – Let Delta DL-291 (CDG-LAX) Paříž – Los Angeles – pilot se stal neschopným, byl převezen do kabiny do péče, letoun byl odkloněn do Minneapolis, pilot byl převezen do nemocnice.

Některé starší záznamy o kolapsech najdete například zde, zde, zde nebo zde.

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 17 Průměrně: 5]

4 thoughts on “Nezpůsobilost pilota se stává kritickým problémem v letectví

  1. Jasně, každý další případ se počítá. Ale kolik postižených pilotů je celkem? Číslo, procento, prosím. Po světě už jsem se nalétal dost, nebude mi tedy vadit, když chvíli zůstanu na zemi. A až zase začnu cestovat, pak už jen pomocí teleportace. Tyhle zastaralé způsoby už se hodí leda do muzeí…

  2. Lidi by mělo trknout to, že vynálezy, který trumfnou ty současně používaný, by jednoznačně posunuly vědu dopředu, a že ten fakt, že se nevyrábí a ještě před veřejností tají, zatraceně smrdí. Co je to za společnost, která je zamilovaná do virů, ale odmítá používat mikroskopy, kde se ty viry daj naživo pozorovat? Je to společnost, která vám lže.
    Shrnutí
    Tady jsou shrnutý základní fakta:
    1. Virus neni živej organismus.
    2. Fotografie “virů” zpod elektronovýho mikroskopu nedokazujou nic než přítomnost malejch, kulatejch struktur. Nedokážou nám říct nic o jejich funkci.
    3. Virologové nikdy neizolujou čistej virus.
    4. Genetická sekvence “viru” nepochází z čistýho viru, ale z nespecifický směsi.
    5. Mutace virů nemaji žádnou reálnou hodnotu, když ty viry v první řadě nikdo neizoloval. Jsou to jen podobný nespecifický sekvence.
    6. Neexistuje žádnej důkaz, že viry způsobujou nemoci. Bez izolace čistýho viru je takovej důkaz nemožnej.
    7. Cytotoxicita směsi mnoha věcí (údajně obsahující i ten virus) není důkazem, že virus způsobuje nemoc. Experimenty ukázaly, že ta samá směs bez viru má přesně ty samý cytotoxický účinky.
    8. Nemáme žádnej důkaz toho, že virus se do nás dostává zvenku a nevyrábí ho naše buňky.
    9. S žádnym virem nejsou spjatý žádný unikátní symptomy.
    10. Pokusy nakazit někoho virem normální cestou selhaly.

    11. ——– Odměnu 100,000 € za prokázání existence viru spalniček, ani odměnu 1,500,000 € za izolaci jakýhokoliv koronaviru si stále nikdo nevyzved. ———

    12. Polymorfismus, včetně přeměny mikrozym na viry a bakterie, byl potvrzenej s pomocí nejlepších mikroskopů.
    13. Názvy virologickejch studií regulérně tvrdí věci, který studie samotná vyvrací.
    https://knihya.cz/antivirologicky-fakta-a-virologicky-omyly-co-by-mel-kazdej-vedet-o-virech-virologii-a-nemocech/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/nezpusobilost-pilota-se-stava-kritickym-problemem-v-letectvi/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings