Jde v podstatě o úplně stejný problém, jaký jsme mohli vidět za Covidu. Odborníci, kteří si dovolili vystoupit proti mainstreamem raženému narativu, byli dehonestováni a mnohdy vyhazováni ze svých postů.

Také v oblasti klimatu je jakákoli diskuze zakázána. Chcete granty, dotace a tučný plat? Pak musíte razit „jedinou pravdu.“ Klima je tak v pořadí další oblastí, která zakazuje vědeckou diskuzi a povoluje jen jednostrannou propagandu.

Podaří se i zde postupně lži těchto mainstreamových propagandistů zkompromitovat natolik, aby většina lidí konečně pochopila, že se stali jejich obětí?

S tím jak roste počet vědců, kteří se neobávají vystoupit proti nesmyslům o klimatických změnách způsobených lidskou činností, se stává tato lež stále méně udržitelnou.

Důsledky politiky založené na tomto lživém narativu budou ničivé. A každý, kdo se přesto snaží tyto lži udržet, bude zodpovědný za totální zhroucení ekonomik vyspělých zemí, ke kterému při zavádění této politiky „nulového uhlíku“ dojde.

V současné době to na vědeckém poli tedy vypadá tak, že část odborníků – většinou žijících z velmi tučných dotací – stále tento narativ drží, zatímco další jsou s nimi ve sporu a podávají důkazy, které klimatické lži odhalují.

Vůdčí hlasy v klimatické komunitě jsou ve varu, protože jejich hypotéza oteplování se dostává pod značný útok  nových vědeckých prací.

Autoři článků jsou napadáni a říkají, že „aktivističtí vědci“ ohrožení novými zjištěními agresivně vedou organizovanou dezinformační kampaň, aby zdiskreditovali články a vědeckou pověst autorů.

Od urážek na sociálních sítích a zuřivých příspěvků na blozích až po žádosti podle zákona o svobodném přístupu k informacím (FOIA) požadující e-maily od redaktora časopisu a federálního vědce, se kontroverze vyostřuje.

Několik vědců, kteří hovořili s The Epoch Times, vyjádřilo šok nad taktikou použitou proti těm, jejichž nejnovější výzkum znovu zpochybňuje oficiální klimatický příběh.

William Happer, emeritní profesor fyziky na Princetonské univerzitě a bývalý klimatický poradce prezidenta Donalda Trumpa, nebyl reakcí na nová zjištění překvapen.

Samozřejmě, že klimatický kult bude odmítavý k jakýmkoli informacím – bez ohledu na to, jak jsou vědecky přesné – které jsou politicky nekorektní,“ řekl  s tím, že nová zjištění jsou důležitá a platná.

Důvodem, proč jsou klimatičtí alarmisté tak naštvaní, je to, že zjištění nových studií – trojice recenzovaných studií astrofyzika Willieho Soona a desítek dalších vědců z celého světa – vrhají další pochybnosti na narativ o člověkem způsobeném globálním oteplování.

Studie také podněcují ještě větší skepsi veřejnosti vůči Mezivládnímu panelu OSN pro změnu klimatu (IPCC), který podle autorů ignoruje fakta i klimatologii obecněji.

Rétorika používaná vědci financovanými daňovými poplatníky, kteří mají zájem na narativu o změně klimatu, aby zaútočili na nový výzkum, byla hluboce nevědecká, řeklo několik vědců The Epoch Times.

Profesor atmosférických věd Michael Mann z Pensylvánské státní univerzity například odsoudil autory jedné z nových studií jako „skupinu popíračů klimatu 🤡.“

Pan Mann, který se proslavil nyní široce zesměšňovaným hokejkovým grafem, který údajně ukazuje masivní oteplování způsobené člověkem, také popsal redaktora časopisu Climate jako „klauna popírače.“

Jones z britského Met Office se novým studiím vysmál jako „nesmyslům“ a zároveň očernil vydavatele časopisu za to, že je údajně „populární v komunitě popíračů vědy.“

Jones také odsoudil hostujícího redaktora speciálního vydání časopisu Climate, Neda Nikolova, za to, že má „tak trochu špatnou reputaci, a to do té míry, že se od něj ostatní klimatičtí odpůrci distancují.“

Pan Nikolov je autorem článku, který tvrdí, že atmosférický tlak, nikoliv skleníkové plyny, hraje primární roli v teplotách na Zemi a na jiných nebeských tělesech.

Proti novým dokumentům a vědcům, kteří za nimi stojí, zaútočil také Gavin Schmidt, ředitel Goddardova institutu pro vesmírná studia NASA, který využívá žádost FOIA k tomu, aby si vyžádal všechny e-maily pana Nikolova s příslušnými vědci.

Pan Schmidt se vysmíval spoluzakladateli Greenpeace Patricku Moorovi, jednomu z autorů knihy, než zveřejnil vysoce upravenou verzi příspěvku pana Moora na sociálních sítích.

„Jediným smyslem tohoto článku (na který skočil každý popírač klimatu a jeho pes) je vyprat špinavou ‚vědu‘ do čistého memu vytvořeného pro Fox,“ napsal Schmidt na X, než publikoval podrobnější vyvrácení na svém blogu Real Climate.

Nejnovější potěšitel davů odpůrců od Soona a kol. (2023) je jen  opakováním starého nesmyslu ‚bylo to slunce, které to udělalo‘, který Willie Soon a jeho kolegové prosazují už desítky let,“ tvrdí Schmidt, jehož federální plat je téměř 200 000 dolarů ročně.

Tento plat samozřejmě pobírá jen díky tomu, že se zatím daří držet vylhaný klimatický narativ. V momentě, kdy budou tyto lži již nadále neudržitelné, jeho konto se poněkud „ztenčí.“

Příspěvek na blogu pana Schmidta „je nepodstatným způsobem odmítavý,“ řekla klimatoložka Judith Curryová, která se na nových dokumentech nepodílela, ale dříve působila jako předsedkyně School of Earth and Atmospheric Sciences na Georgia Institute of Technology.

„Odpověď Schmidta, Manna a dalších, zejména pokud jde o žádost FOIA týkající se redakčních diskusí o tomto dokumentu, odráží jejich pokračující pokusy kontrolovat vědecký i veřejný dialog o změně klimatu,“ řekla pro The Epoch Times.

„Podle mého názoru jejich chování nejen vrhá špatné světlo na ně, ale poškozuje klimatologii.“

Paní Curryová, autorka knihy „Klimatická nejistota a riziko,“ která má na svém blogu Climate Etc. příspěvek od hlavních autorů, aby poskytla fórum pro diskusi, uvedla, že nová studie nastoluje „důležitý problém, který IPCC a mnozí klimatologové zametají pod koberec.“

Zejména to má zásadní důsledky pro to, jak jsou interpretovány klimatické záznamy 20. století, řekla.

„Dále zůstává nevyřešena otázka vlivu městského tepelného ostrova na globální teploty pevniny, což je také zdůrazněno v článku Soona a kol.,“ řekla a nazvala jej „užitečným příspěvkem k literatuře o klimatologii.“

Pan Soon, hlavní autor článku a ředitel Centra pro environmentální výzkum a vědy o Zemi (CERES), vysvětlil, že tři nové studie vědců z CERES jsou hlavní hrozbou pro mocné partikulární zájmy klimatických propagandistů.

„Po více než tři desetiletí vládnou tvrzení a závěry zpráv Mezivládního panelu OSN (IPCC), aniž by byly zpochybňovány,“ řekl Soon, který dříve pracoval v divizi sluneční a hvězdné fyziky Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics.

„Naše poslední série tří publikovaných článků ukazuje, že tato tvrzení jsou vědecky prázdná. Zdá se, že naše výsledky otřásají slabými základy IPCC, a to musí být důvod, proč vidíte tak okamžité odmítnutí a otevřené stížnosti aktivistů jako Schmidt a Mann.“

Soon a někteří další vědci, kteří se podíleli na nových pracích, publikovali v roce 2021 další průkopnickou studii, která ukazuje, že sluneční aktivita by mohla vysvětlit všechna pozorovaná oteplování.

Ve velmi neobvyklém vývoji pro komplexní vědecké studie byl tento článek od svého zveřejnění stažen více než 55 000krát.

„Vysoká úroveň pozornosti věnovaná tomuto dokumentu lidmi lačnícími po pravdě může být skutečnou hrozbou, které se Schmidt a Mann obávají,“ řekl pan Soon a poukázal na  reakci na útoky kritiků publikovanou na CERES-Science.com s názvem „Organizovaná dezinformační kampaň RealClimate.org falešně zdiskreditovat a cenzurovat naši práci.“

Pan Happer poznamenal, že nová studie pana Soona a dalších autorů s titulkem „Detekce a přisuzování oteplování zemského povrchu na severní polokouli“ je skutečně významná.

Dva důležité a platné body jsou, že existují „obrovské nejistoty“ ohledně toho, jak moc se oteplilo od roku 1850 a do jaké míry by to mohlo být způsobeno lidskou činností, řekl.

„Studie předkládá velmi silné důkazy o tom, že v záznamech z městských oblastí je zabudováno zaujatost vůči oteplování,“ řekl Happer deníku The Epoch Times poté, co si přečetl studii, na které se nepodílel.

„Toto dodatečné oteplování městských a venkovských oblastí není způsobeno zvyšujícími se koncentracemi CO2 a dalších skleníkových plynů. Způsobují to lidé, ale nelze to zvrátit ničivou politikou nulových čistých emisí.“

Happer, který věří, že lidské emise CO2 jsou zodpovědné za „relativně malý příspěvek“ k pozorovanému „mírnému oteplování,“ souhlasil se závěrem studie, že dostupná data nejsou dost dobrá na to, aby určila, jak významné jsou různé faktory, jako jsou sopky, sluneční záření a emise skleníkových plynů, pro oteplování.

Marc Morano, editor populárního webu Climate Depot, řekl deníku The Epoch Times, že agresivní reakce na nové dokumenty byla snahou umlčet nesouhlas s narativem podporovaným OSN.

„Klimatický establishment napodobuje stejnou nátlakovou taktiku, jakou jsme viděli v COVIDu,“ řekl. „Pokud představíte jakoukoli vědeckou výzvu oficiálnímu narativu, jste deplatformováni, zrušeni, cenzurováni a umlčeni.“

Organizace spojených národů a další mocné skupiny aktivně pracují na umlčení jiných názorů na tuto otázku. Náměstkyně generálního tajemníka OSN pro globální komunikaci Melissa Flemingová vede válku proti tomu, co nazývá klimatickými „dezinformacemi.“

3 thoughts on “Stále více vědců odhaluje klimatické lži a dostává se do sporů s propagandisty z OSN

1. Chtělo by to vrchního inspektora Dreyfuse a profesora Fassbendera – ti by nechali to monstrum zvané OSN nenávratně zmizet a svět by si oddechl.

2. Konečne podaktorí dochádzajú na to, že klíma na zemi je riadená slnkom. Ak by slnko náhle pohaslo, tak by zem zamrzla. V roku 1957 slnko niečo spravilo čo si vedci nedokázali vysvetliť. Zistili, že ich model slnka nie je správny. Od tohoto roku sa začína výraznejšie meniť klíma na zemi. Pomaly, ale iste. Celkom dobre je to vidieť na hodnotách TSI a SST. https://climate.nasa.gov/internal_resources/2502/
    V r.1958 na medzinárodnej konferencii geofyzikálneho roka sa o tomto probléme diskutovalo a bolo dohodnuté, že bude potrebné ísť pozbierať určité špecifické vzorky na mesiac, ktoré by potvrdili, že sa slnko chystá novovať. K tejto príležitosti bola vydaná aj poštová známka: https://sdu.sk/JkH
    Geofyzika sa zaoberá štúdiom zeme, ale na známke je jasne vidieť povrch slnka. Najzaujímavejšie sú ale tie ruky. Prečo by ich tam dávali ak by to nebolo veľmi dôležité? Pochádzajú z obrazu Michalangela v Sixtínskej kaplnke a chceli tým naznačiť niečo vo význame: „Bože, pomôž nám pochopiť čo sa to deje, dúfame, že nebudeme z toho všetci zabití“. Budúcnosť je neistá ak si dá niekto námahu a zistí čo je to Slnečná Nova.