Německo posílá do Středozemního moře novou pašeráckou loď, je větší a rychlejší, než ty dosavadní

Německo posílá do Středozemního moře novou pašeráckou loď, je větší a rychlejší, než ty dosavadní

Nutno podotknout, že se letos jedná už o třetí novou loď, kterou Německo do libyjských vod posílá. Zcela to potvrzuje fakt, že letošní invaze zřejmě předčí tu z roku 2015.

V nadcházejících týdnech zahájí další pašerácký trajekt  kyvadlovou dopravu přes Středozemní moře, aby vyzvedl vetřelce z lodí libyjských pašeráků jen pár kilometrů od libyjského pobřeží. Než nová loď “Rise Above”, patřící neziskovce “Mission Lifeline” vyplula do Středozemního moře, byla pokřtěna saským biskupem Tobiasem Bilzem.

Bild

Saský biskup Tobias Bilz se v pátek v labském přístavu Wewelsfleth ve Šlesvicku-Holštýnsku stal kmotrem lodi “Rise Above”. Klub získal bývalý torpédový rybářský člun Bundesmarine na konci roku 2019 a od té doby jej přeměnil na záchrannou loď ve Wewelsfleth. Podle sdružení činí náklady přibližně 600 000 EUR a jsou pokryty dary. V příštích několika týdnech má být “Rise Above” převezen do Středozemního moře, kde zahájí svou první operaci u severoafrického pobřeží.

25 metrů dlouhá loď má na palubě ošetřovnu. Je určena pro více osob, než některé stávající pašerácké lodě a má nafukovací záchranné čluny. Při 18 uzlech (asi 33 km/h) je “Rise Above” rychlejší než ostatní záchranné lodě a může také konkurovat libyjské pobřežní stráži, řekl šéf neziskovky Steier.

Bild
kněz německé evangelické církve pašerácké lodi, která má napomáhat islamizaci Evropy, požehnal

K tomu jen podotýkám, že se pašerákům nejednou stalo, že jim jejich “klienty” přebrala právě libyjská pobřežní stráž a odvezla zpět do Libye. Proto potřebovali, aby byla loď rychlejší, mají větší šanci, že jim jejich náklad libyjská pobřežní stráž příště “nevyfoukne”… Samozřejmě jim větší kapacita i rychlost umožní přepravit víc přivandrovalců  za kratší dobu….

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 2 Průměrně: 5]

One thought on “Německo posílá do Středozemního moře novou pašeráckou loď, je větší a rychlejší, než ty dosavadní

  1. Němci lodě a pašeráky financují, volí vítače, a náklad předhazují Italům, kteří také volí vítače. Vetřelci pak ohrožují i ostatní státy, zejména ty, ležící na trase do Německa. To si je Němci mohou vozit rovnou k sobě domů, ale za by již zaplaceno asi nedostali, bylo by to drahé. Bohužel, za současných volebních preferencí to nemá řešení .

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.