Globální řetězce se začínají přizpůsobovat islamizaci Francie – Carrefour otevírá muslimské supermarkety

Globální řetězce se začínají přizpůsobovat islamizaci Francie – Carrefour otevírá muslimské supermarkety

Myslíte, že se dnes skutečně některá evropská země snaží o integraci cizinců do evropské společnosti? Většinou sice politici něco podobného navenek proklamují, nicméně skutečnost je zcela opačná. Zatímco muslimům se umožňuje vytvářet si vlastní ghetta, v nichž si žijí přesně tak, jak byli zvyklí ve své domovině, původní Evropané jsou často i kriminalizováni za údajnou islamofobii. Zatímco muslimové si mohou ve svých evropských mešitách kázat nenávist k bezvěrcům a 5x denně se modlit za jejich likvidaci, původní obyvatelé nesmí proti velmi rychle narůstajícímu počtu atributů islámu (mešity, modlitebny, kebabárny apod.) ani hlesnout.

Nevěřte tak žádným politikům, kteří hovoří o integraci, o tu ve skutečnosti nestojí (to platí i u nás o integraci etnika, u něhož se to většinově již asi 700 let nedaří). Jediný efekt, který údajná integrace má, jsou tučná konta tzv. “integračních neziskovek”. Jisté skupiny obyvatel se totiž NIKDY neintegrují, očekávají, že se okolní společnost integruje do té jejich, zvykne si na život po jejich boku nebo se jednoduše odstěhuje a území jim plně přenechá.

Ve skutečnosti je ovšem patrné, že tím, kdo se má integrovat do islámské společnosti je původní Evropan, který se mnohdy musí přizpůsobit islamizaci obce či čtvrti, v níž žili jeho předkové, která však byla postupně – právě i díky oněm politikům – islamizována. Kdo sleduje politiku opravdu velmi pozorně ten ví, že i většina globalistických korporací islamizaci významně podporuje. Jako například aktuálně ve Francii obchodní řetězec Carrefour, i když zde jde zcela zřejmě i o finanční zájmy…

Předměstí Banlieue je jedním z takovýchto muslimských ghett, kde se místní odmítají asimilovat: Řetězec supermarketů Carrefour se proto i zde přizpůsobuje islamizaci. Tato zpráva je velmi jasným ukazatelem situace: předměstí nejen francouzských měst jsou masivně islamizována.

Obchodní řetězec Carrefour se tak rozhodl přizpůsobit stávající situaci, která zrodila novou klientelu, poněkud odlišnou od té původní francouzské.

Před 30 lety musely být produkty v nabídce ve všech obchodech ve Francii přibližně identické, což už však nyní přestává platit. Velké oblasti se nyní musí přizpůsobit  islámu, který opanoval mnohá předměstí.

Problém je v tom, že v posledních dvou desetiletích se situace natolik změnila, že již nelze tuto výměnu obyvatel ignorovat a supermarkety se musí přizpůsobit, protože by mohly přijít o peníze.

Skupina Carrefour, která je obchodním lídrem, vzhledem k rozsáhlé síti prodejen ve Francii, chce outsourcovat správu svých obchodů nacházejících se ve čtvrtích nebo předměstích, kde žije většina muslimské klientely, marocké skupině Label Vie, jejímu partnerovi v marockém Království.

Skupina Carrefour nedávno dokončila segmentaci svých prodejen ve Francii. A všimli si, že etnické obchody (zejména co se týká muslimské populace) nejsou ziskové. Zde přišlo rozhodnutí svěřit správu těchto supermarketů aktérovi, který zná potřeby této klientely.

A jaké je zdůvodnění obchodního řetězce?

“Ve Francii jsou čtvrti a předměstí, které mají specifika, která skupina Carrefour nedokáže zvládnout, nebo se jim alespoň přizpůsobit. Jsou zde různé spotřební návyky, které se také v průběhu roku vyvíjejí podle náboženských svátků, ramadánu, Íd El Kebir a dalších příležitostí a které je třeba vzít v úvahu, aby lépe sloužily této klientele a učinily tyto obchody atraktivními.” 

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 3 Průměrně: 5]

One thought on “Globální řetězce se začínají přizpůsobovat islamizaci Francie – Carrefour otevírá muslimské supermarkety

  1. Skutečně většinou jde u voličů o neznalost, naivitu, nezájem, a pak zvolí nějakého Macrona, který jasně is lam chrání, a jeho řeči o boji proti radikálům jsou jen plané …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.