Také už nestíháte sledovat, která z firem – ať už naše nebo zahraniční – se zapojila do stávající globalistické agendy? Tedy ty české se zaměřují především na klimaalarmismus – zmínky o „udržitelnosti“ nebo „uhlíkové stopě“ v reklamách mne velmi spolehlivě od daného výrobku či firmy odradí.
Pokrokovější firmy pak přidávají i multikulti, přičemž reklamy s transkami, nyní velmi moderní v USA, jsou u nás zatím spíš ojedinělé. Ale z USA se samozřejmě vše dřív či později dostane také k nám.
A mnoho firem má globální působnost, zejména pak různé světoznámé značky. V USA nyní rezonuje zejména „woke“ reklama na pivo Bud light, která nyní konkurentovi našeho Budvaru způsobuje značné těžkosti ztrátou asi třetiny běžných tržeb.
Aktuálně se pak objevila reklama firmy Adidas, o níž jsem se zde zmínila již včera, pro osvěžení paměti ještě přidávám video, jehož shlédnutí doporučuji jen povahám s dobrým žaludkem:
V USA již podobné reklamy nazývají „rušením žen,“ neboť úchylové dnes získávají posty, které dříve zastávaly půvabné modelky.
A jaké další firmy se přidaly na stranu woke?
Levi’s
Značka woke denim nedávno oznámila, že bude budovat své genderově neutrální možnosti, protože generální ředitel Levi’s řekl: „Víme, že některé ženy kupují některé pánské výrobky a někteří muži kupují dámské výrobky.“
Toto rozhodnutí přichází poté, co vydali kolekci „bezpohlavní“ a „inkluzivní velikosti“, která představovala transgender „ženy“ a „bezpohlavní“ modely pro měsíc hrdosti v loňském roce. Na obrázku, který níže propaguje výrobky Levi’s, jsou biologičtí muži:
Calvin Klein
Tato módní značka spustila reklamní kampaň představující těhotnou transgender ženu (tedy ženu, která se nechává měnit na muže) a jejího transgender partnera. Tato kampaň uvedla, že je to „podpora žen a matek po celém světě.“
Pantene
Značka vlasové kosmetiky Pantene představovala dospělého muže převlečeného za dospívající dívku pro „emocionální“ reklamu oslavující „její“ přeměnu.
Antropologie
Oděvní značka Anthropologie použila muže k propagaci řady dámského oblečení. Komentáře k příspěvku na Instagramu byly rychle cenzurovány kvůli okamžitému odporu.
Estée Lauder
Značka make-upu a péče o pleť zahájila reklamní kampaň představující transgender muže, který vysvětluje, že jeho „nejoblíbenější částí života jako ženy je život v plné barvě.“
CoverGirl
Již v roce 2016 časopis CoverGirl nahradil ženy svým prvním mužem „CoverGirl“ ve svém časopise. Další muži následovali.
Maybelline
Dylan Mulvaney, který je v USA nechvalně známou transkou propagující pivo Bud light, již dříve propagoval dekorativní kosmetiku firmy Maybelline.
Nike
Tatáž transka propagovala také sportovní dámské oblečení firmy Nike.
Honey Birdette
Značka luxusního spodního prádla udělala celou kolekci propagačních fotografií, na nichž předvádí dámské prádlo biologický muž:
Tolik alespoň menší výčet některých globálních značek, které mění ženské modelky za muže, kteří se převlékají za ženy. Woke firem je samozřejmě víc a jisté je, že další budou valem přibývat.
Nejjednodušší je tyto firmy bojkotovat. Čím více lidí se k jejich bojkotu přidá, tím dřív si uvědomí, že propagace méně než 1% populace vede přímou cestou k bankrotu…
Homosexualove mi nevadi, ale buzeranti me serou.
To je na zvracení. Na nás je, abychom se od těchto úchyláctví distancovali. Dali najevo, že se tím nenecháme pošpinit. Dobré je také dát najevo své pohrdání úchyláctvím. Tak jasně ukážeme, že nejsme úchylové a o že o žádné zvrácenosti nestojíme. Už teď je čas na přípravu.