Adidas si vybral k propagaci dámských plavek muže

Adidas si vybral k propagaci dámských plavek muže

Adidas již přišel s velmi bizarní reklamou v Německu (mohli jste vidět zde) a nyní v USA zašel ještě o něco dál. Dámské plavky předvádí muž, který očividně dokonce ani nepodstoupil žádnou operaci pohlaví 🤢🤮.

Jde tedy o jednoho z těch, kteří se pouze za ženu prohlásili, aniž by podstouoili jakýkoli zákrok, což dnes umožňuje stále více pokrokářských zemí, včetně demokratických států USA, ale také asi poloviny zemí EU.

Adidas se ve středu stal poslední woke globalistickou korporací, která vmetla Americe do tváře radikálně levicovou trans agendu.

Společnost se rozhodla představit ošklivého biologického muže, který si říká žena, jako svůj nejnovější model pro propagaci dámských plavek.

Jak uvedly Fox News, Adidas spolupracoval s radikálním jihoafrickým návrhářem Richem Mnisim na vydání kolekce a kampaně „Let Love Be Your Legacy“. Společnost tvrdí, že chce svou kampaní s Mnisim podpořit spojenectví a svobodu projevu bez předsudků ve všech oblastech sportu a kultury.

Mnisi to řekl v tiskové zprávě Adidas:
Při vytváření této kolekce jsem měl silné nutkání promluvit ke svému vnitřnímu dítěti a vyjádřit světu, jak může spojenectví LGBTQ+ vytvořit odkaz lásky. Sjednocení těchto témat dohromady prostřednictvím mého vlastního vizuálního jazyka a ikonických vystoupení a lifestylových kousků společnosti Adidas je silnou kombinací, která z kolekce dělá symbol sebepřijetí a obhajoby LGBTQ+. Doufám, že tato řada inspiruje LGBTQ+ spojence, aby více mluvili za queer lidi, které milují, a nenechali je, aby museli bojovat o přijetí sami.
V klasické woke řeči to znamená nahradit atraktivní ženy ohavnými muži, kteří se převlékají za ženy.
Obraz

Adidas je samozřejmě jen poslední globalistická společnost, která se spolčila s radikální trans mafií, aby vymazala ženy ze společnosti.

Nike a Bud Light se minulý měsíc rozhodly strčit do tváře Američanů trans osobnost sociálních médií Dylana Mulvaneyho.

Bud Light se z tohoto kroku nevzpamatoval, přestože vyhodil výkonného ředitele zodpovědného za Mulvaneyho.
Jejich prodeje klesaly o více než 20% týdně od doby, kdy dali Mulvaneyho na své plechovky od piva.

Konzervativci  reagovali i na tento poslední kousek woke korporátní Ameriky poměrně drsnou kritikou.

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 10 Průměrně: 4.5]

8 thoughts on “Adidas si vybral k propagaci dámských plavek muže

  1. Už teraz sa teším na to,kedy bude v islamizovanej Európe /a iných oblastiach sveta/ aj za nenosenie burky nemoslimkami hroziť trest smrti a akékoľvek reklamy či filmy s obnaženými ženami /aj s odhalenou tvárou/ budú prísne zakázané. Nehovoriac už o automatických popravách LGBTI a ich podporovateľov…

    1. Tak ja bych vsem tem jinochum a muzskejm, kteri se citi, jako zenske, urezala penis i s gulama u same riti, ponechala dirku na chcani a byl by klid. Oni by si to hned rozmysleli a pokud by je to neodradilo, tak by byli potrestani do konce zivota, ne jim brat zivot.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/adidas-si-vybral-k-propagaci-damskych-plavek-muze/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings