Podívejte se, jak vypadá nová německá reklama firmy Adidas

Podívejte se, jak vypadá nová německá reklama firmy Adidas

Nedávno se objevila reklama „woke“ firmy Nike, která využila k propagaci dámského sportovního oblečení muže, který se prohlásil za ženu. Neméně politicky korektní se snaží být i další známá značka – Adidas.

Její reklama, která se zaměřuje až na morbidně obézní, potenciální zákazníky snad jen odradí…

Nová reklama cílí na německé zákazníky, i když v české verzi si pro změnu připadáte, jako v reklamě určené pro Nigérii nebo Senegal.

Modelky, které mají předvádět sportovní oblečení, by měly být štíhlé – nebo alespoň vzhledné. Ale zdá se, že modeling dnes již nemá žádné limity.

Morbidní obezita je nezdravá, i když lze připustit, že se najdou i jedinci, kterým se podobné tvary mohou líbit. To zřejmě předpokládá i Adidas.

Německá společnost založená Adolfem Dasslerem, který byl od 1. května 1933 oddaným členem NSDAP, se jistě ve svých reklamách vždy přizpůsobí dané době. Za časů podnikání jejího zakladatele by zřejmě podobné modelky byly tabu –  a to nejen pro jejich bujné křivky.

Současné multikulturní Německo se však pomalu ale jistě mění na Afriku či Orient, takže v tomto směru je Adidas skutečně progresivní.

A protože v Německu je dnes na postupu nejen multikulti, ale také islám, nesmí se zapomenout ani na muslimky, jak vidíte na titulním obrázku.

Skutečnost, že výrobce sportovních potřeb z franckého města Herzogenaurach spoléhá na vyloženě šokující reklamu a nahrazuje krásu a přitažlivost opakem – nazývejme věci pravými jmény – je absurdní úklonou kultu „wokeness“ naší doby.

Je to politizace, jakou můžeme vidět u stále většího počtu globálních firem, které se snaží ukázat jako správně „progresivistické“ – a to bez ohledu na razantní pokles tržeb, jak se nedávno stalo americkému pivovaru, který místo ženy využil v reklamě biologického muže chlubícího se tím, že oslavuje rok v „dívčím těle.“

Ale zpět k Adidasu. Ten začal využívat obézních modelek již v roce 2020 pod heslem: „Proti stereotypům ve sportu: Adidas ukazuje rozmanitost žen“. Spouštěčem byla tato reklama:

„Motivační kampaň se loučí s běžnými klišé a ukazuje rozmanitost sportovně založených žen. Spot oddělený od kontury těla chce motivovat všechny ženy, aby v sobě objevovaly sportovce, bavily se a znovu definovaly sport,“ uvádí Adidas.

Není mi známo, kolik německých zákaznic takové reklamy přitáhnou. Je samozřejmě na té které firmě jakou reklamu zveřejní. Ale stejně tak je jen na zákaznících, zda je reklama zaujme nebo naopak odpudí.

V USA v minulých týdnech zákazníci názorně ukázali, jak proti takovým „woke“ reklamám bojovat. Americký Anheuser-Busch (výrobce amerického Budvaru) během pouhých 6 dní ztratil na tržbách 6 miliard dolarů. Bojkot zafungoval a pivovar se dnes omlouvá.

Ovšem zákazníci prohlašují, že to nestačí a bojkot pokračuje. Kdyby to tak udělali všichni, mnoho „woke“ firem by mělo rázem problém.

V USA nyní dokonce vznikl seznam „woke“ firem, aby zákazníci věděli, jakým výrobkům se vyhýbat. A jsou tam i doporučené firmy, které nepatří do oněch 90% korporací vlastněných giganty BlackRock a Vanguard.

Zřejmě by to chtělo něco podobného i pro Evropu…

Woke společnosti pod dohledem BlackRock a Vanguard (některé působí i v Evropě):

 

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 28 Průměrně: 5]

6 thoughts on “Podívejte se, jak vypadá nová německá reklama firmy Adidas

  1. V Saudskej Arábii hrozí trest smrti, ak niekto zverejní na internete, billboarde, plagáte fotku ženy s čo len jediným štvorcovým centimetrom odhalenej tváre či dokonca tela. O pár rokov bude rovnaký trest hroziť aj v Anglicku, Holandsku, Švédsku, samozrejme Nemecku, ale tiež Ghane, Nigérii, niektorých štátoch Austrálie , provinciách Kanady, atď. Ani hidžáb nebude žene na ulici stačiť, burka či nikáb budú povinné… A v Eurábii aj iných oblastiach pod nadvládou moslimov zaručene nebudú mať voľné pôsobisko žiadne globalistické mafie, ktoré by sa pokúšali ponúkať čokoľvek haram. A mnohé z nich skrachujú.

  2. Vypadá to, že v USA na tom nejsou ještě tak zle. Je jediná cesta, dokud to ještě jde. Prostě nekupovat. Teprve až zlikvidují i ty poslední malé výrobce a prodejce, nebude jiná volba.

  3. Morbidně obézní ženy mají velké problémy s otěhotněním. Jen další reklama na neplodnost, zapadající do konceptu depopulace stejně jako trans.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *