Bude mít skandál kolem Budweiseru dopad i na náš Budvar?

Bude mít skandál kolem Budweiseru dopad i na náš Budvar?

V USA v posledních týdnech rezonuje případ „woke“ Budweiseru, který si zvolil jako svoji reklamní tvář transku, tedy biologického muže. Ten měl propagovat pivo určené ženám.

Navíc jde o velmi kontroverzní postavu, prosazující chirurgické zákroky na dětech. Stále víc dětí v USA si totiž myslí, že jsou trans, protože je jim tato propaganda vtloukána do hlav už od nejútlejšího věku.

Od doby, co se objevila reklama s transkou, nastal bojkot této pivní značky po celých USA. Dokonce i obchodníci potvrzují, že ještě nikdy nezaznamenali tak strmý pokles zájmu o nějaký produkt – a to ze dne na den:

Informace o bojkotu kompletního sortimentu firmy  Anheuser-Busch se již dávno dostaly i za hranice USA, kde se také šíří výzvy k bojkotu těchto produktů.

Tržby údajně klesají, protože mateřská společnost v posledních týdnech ztratila miliardy tržní hodnoty. Zprvu se bojkot projevil jen v USA, v posledních dnech se ovšem přidávají i odpůrci LGBTQI agendy ze zemí po celém světě.

Ovšem nenechte se mýlit, tato firma již nemá vlastníka v USA, ale spadá pod největší světový pivní gigant InBev, což je belgicko-brazilská firma, která americký Anheuser-Busch, výrobce piva Budweiser, koupila již v roce 2008.

Marketingová viceprezidentka společnosti Bud Light minulý měsíc oznámila, že se společnost chce distancovat od své minulé klientely. Bud Light si samozřejmě tradičně kupují dělníci, mladší muži a lidé obecně spojení spíš s konzervativně založenou Amerikou.

Od nich se tedy firma veřejně distancovala, aby podpořila trans propagandu.

Mezitím již vzniklo také mnoho různých videoklipů s výzvami k bojkotu všech nápojů, které pod tento gigant spadají, jako například tento:

Zákazníci jsou nabádáni k bojkotu těchto značek.

Mezi nimi je hned na prvním místě logo Budweiseru, které je podobné logu našeho Budvaru. Rozdíly u loga sice jsou, ale zahraniční zákazník je zřejmě příliš nerozlišuje:

Logo Budweiser Budějovický Budvar: Pánové Jiří Boček a Jan Šavel získali ocenění od Svazu  pivovarů | ParlamentniListy.cz – politika ze všech stran

Jistě nemusím připomínat, že před lety se náš Budvar soudil o ochrannou známku s firmou Anheuser-Busch. Tehdy náš Budvar vyhrál. Nicméně logo je stále velmi podobné a červená barva dominuje jak tomu americkému, tak našemu Budvaru.

I když je na etiketě uveden i český původ, asi jen málokdo nějak detailně studuje etikety.

V zahraničí, kde se prodávají obě značky, tak může dojít k mýlce a pokud se k bojkotu Američanů, o kterém se již psalo po celém světě, přidají ve velkém i další cizinci, může náš Budvar již velmi brzy zaznamenat podobný zahraniční propad prodeje.

A to opět připomínám, že v USA je pokles prodeje zcela rekordní, jaký dosud nezaznamenali u žádného jiného zboží.

Nakonec je to však potěšitelná zpráva. Lidé svým postojem dávají masově najevo svoji nelibost vůči stále vlezlejší LGBTQI propagandě. A je znát, že těchto odpůrců rozhodně není zanedbatelná hrstka…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 11 Průměrně: 5]

3 thoughts on “Bude mít skandál kolem Budweiseru dopad i na náš Budvar?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *