V USA v posledních týdnech rezonuje případ „woke“ Budweiseru, který si zvolil jako svoji reklamní tvář transku, tedy biologického muže. Ten měl propagovat pivo určené ženám.
Navíc jde o velmi kontroverzní postavu, prosazující chirurgické zákroky na dětech. Stále víc dětí v USA si totiž myslí, že jsou trans, protože je jim tato propaganda vtloukána do hlav už od nejútlejšího věku.
Od doby, co se objevila reklama s transkou, nastal bojkot této pivní značky po celých USA. Dokonce i obchodníci potvrzují, že ještě nikdy nezaznamenali tak strmý pokles zájmu o nějaký produkt – a to ze dne na den:
Bud Light decided to prioritize Wokeness over their customers, now they’re hurting the people who are selling their beer
Merchandiser who sells their products to stores: “I've never seen such little sales as in the past few days… I can't feed my family”pic.twitter.com/8g41TUFpOl
— Benny Johnson (@bennyjohnson) April 11, 2023
Informace o bojkotu kompletního sortimentu firmy Anheuser-Busch se již dávno dostaly i za hranice USA, kde se také šíří výzvy k bojkotu těchto produktů.
Tržby údajně klesají, protože mateřská společnost v posledních týdnech ztratila miliardy tržní hodnoty. Zprvu se bojkot projevil jen v USA, v posledních dnech se ovšem přidávají i odpůrci LGBTQI agendy ze zemí po celém světě.
Ovšem nenechte se mýlit, tato firma již nemá vlastníka v USA, ale spadá pod největší světový pivní gigant InBev, což je belgicko-brazilská firma, která americký Anheuser-Busch, výrobce piva Budweiser, koupila již v roce 2008.
Marketingová viceprezidentka společnosti Bud Light minulý měsíc oznámila, že se společnost chce distancovat od své minulé klientely. Bud Light si samozřejmě tradičně kupují dělníci, mladší muži a lidé obecně spojení spíš s konzervativně založenou Amerikou.
Od nich se tedy firma veřejně distancovala, aby podpořila trans propagandu.
Mezitím již vzniklo také mnoho různých videoklipů s výzvami k bojkotu všech nápojů, které pod tento gigant spadají, jako například tento:
— KidRock (@KidRock) April 4, 2023
Zákazníci jsou nabádáni k bojkotu těchto značek.
Mezi nimi je hned na prvním místě logo Budweiseru, které je podobné logu našeho Budvaru. Rozdíly u loga sice jsou, ale zahraniční zákazník je zřejmě příliš nerozlišuje:
Jistě nemusím připomínat, že před lety se náš Budvar soudil o ochrannou známku s firmou Anheuser-Busch. Tehdy náš Budvar vyhrál. Nicméně logo je stále velmi podobné a červená barva dominuje jak tomu americkému, tak našemu Budvaru.
I když je na etiketě uveden i český původ, asi jen málokdo nějak detailně studuje etikety.
V zahraničí, kde se prodávají obě značky, tak může dojít k mýlce a pokud se k bojkotu Američanů, o kterém se již psalo po celém světě, přidají ve velkém i další cizinci, může náš Budvar již velmi brzy zaznamenat podobný zahraniční propad prodeje.
A to opět připomínám, že v USA je pokles prodeje zcela rekordní, jaký dosud nezaznamenali u žádného jiného zboží.
Nakonec je to však potěšitelná zpráva. Lidé svým postojem dávají masově najevo svoji nelibost vůči stále vlezlejší LGBTQI propagandě. A je znát, že těchto odpůrců rozhodně není zanedbatelná hrstka…
Přesně tak, nasrat těm deviantním zmrdům do huby jejich vlastní hovno!
Inak, tá transkeratúra na reklame vyzerá, že je jej ten patok fest odporný.
Jaké pivo, taková reklama. Nechápu, jak někdo té americké břečce může říkat pivo.