Vědci z Cambridge připouštějí, že 25 % očkovaných lidí má nyní VAIDS

VAIDS – syndrom získané imunitní nedostatečnosti – je jedním ze známých vedlejších účinků genových injekcí. Čím víc dávek, tím větší je i šance, že vás VAIDS postihne.

Toto selhání imunity je také důvodem, proč je nejvíce Covid pozitivních mezi lidmi se 3 –  4 dávkami genových injekcí.

Před podobným problémem varovali již v počátcích zavádění těchto přípravků mnozí odborníci – mezi nimi například Malone nebo Montagnier, nicméně jejich názory byly umlčovány.

Výzkumní vědci na světoznámé Cambridgeské univerzitě ve Velké Británii připustili, že u jednoho ze čtyř očkovaných lidí se nyní vyvinula chronická imunitní nedostatečnost, známá také jako syndrom získané imunitní nedostatečnosti (VAIDS).

Podle zjištění výzkumu nyní 25 % jedinců, kteří podstoupili experimentální injekce mRNA proti Covidu, zažívá „nezamýšlenou imunitní reakci.“

Vědci ve své práci tvrdí, že tato konkrétní „nezamýšlená imunitní reakce“ způsobená vakcínou mRNA byla „vygenerována závadou.“

Zatímco vědci z Cambridge a mainstreamová média odkazují na dopad na imunitní systém jako na „závadu“  nebo  „nezamýšlenou“  reakci, odborníci již dlouho bijí na poplach ohledně potenciálních účinků na imunitní systém jednotlivců.

„Cambridgeští vědci zjistili, že takové vakcíny nejsou dokonalé a někdy vedly k tomu, že se místo žádoucího „spiku“ Covid, který napodobuje infekci a vede k produkci protilátek, vyráběly nesmyslné proteiny,“ uvádí UK Telegraph .

„Předpokládalo se, že drobná úprava uridinu nezpůsobuje v buňkách žádné problémy, ale tým výzkumníků z toxikologické jednotky Medical Research Council (MRC) University of Cambridge nyní zjistil, že když je tento částečně syntetický kód přečten, stroj na výrobu bílkovin v těle někdy bojuje s analogy uridinu.

Tato zjištění byla sdílena s regulátorem léčiv MHRA asi před rokem, říkají vědci, a aktualizované vakcíny, které používají vylepšenou formu mRNA, se vyvíjí proti rakovině a pro další terapie,“ dodává zpráva.

Mainstreamová média neúnavně pracují na zakrytí dopadu studie.

Zpráva z časopisu Science zkreslila zjištění vědců a tvrdila, že nezamýšlené proteiny generované injekcemi nemusí způsobit žádnou škodu.

Science však  v červenci  zveřejnila další článek potvrzující, že injekce COVID-19 jsou spojeny s vývojem VAIDS.

Zpráva z výstupu zdůraznila, že injekce mRNA mají potenciál vyvolat stavy, jako je neuropatie a syndrom posturální ortostatické tachykardie (POTS).

V souladu s cambridgeskou studií bylo odhaleno, že injekce Covid generují „nesmyslný a neškodný protein,“ který se stává cílem tělesného útoku a následně vyvolává vzplanutí imunitního systému.

Na rozdíl od představ prezentovaných médii není vzplanutí imunitního systému zdaleka „neškodnou“ záležitostí.

Poškození imunitního systému může být spojeno s různými nežádoucími reakcemi.

Příkladem je politická komentátorka Megyn Kellyová, u které se po genové injekci údajně vyvinul autoimunitní problém.

Bývalá hvězda Fox News v září prozradila, že u ní byla diagnostikována VAIDS, přičemž poškození svého imunitního systému připisuje takzvané Covid vakcíně.

V zaznamenaném prohlášení Kellyová vyjádřila lítost nad svým rozhodnutím vzít si vakcínu a uvedla:

„Lituji, že jsem dostala vakcínu, i když jsem 52letá žena, protože si nemyslím, že jsem ji potřebovala. Myslím, že bych byla v pohodě…“

„Poprvé jsem měla pozitivní test na autoimunitní problém na mé každoroční prohlídce,“ dodala Kellyová.

„A šla jsem k nejlepší revmatoložce v New Yorku a zeptala jsem se jí: ‚Myslíte, že to může souviset s tím, že jsem dostala ten zatracený booster a pak jsem dostala COVID do tří týdnů?“

“A řekla. ‚Ano. Ano.‘ Nebyla jsem jediná, u koho to viděla.“

Globální požadavky na komplexní vyšetřování genových přípravků se stupňují.

Navzdory těmto výzvám zůstávají injekce stále snadno dostupné ve většině západních zemí a mnohde se i propagují.

Pro miliony lidí na celém světě je to bohužel situace, která přichází příliš pozdě, protože mnozí již podlehli nebo utrpěli trvalé poškození kvůli experimentální technologii mRNA.

5 thoughts on “Vědci z Cambridge připouštějí, že 25 % očkovaných lidí má nyní VAIDS

1. Zas a znovu, genova terapie je test inteligence.
    Darwin nas uci, ze ti co neprojdou testem, zemrou.

Je zrejme ze pokud vam nabidou 4 ruzne zidovske firmy abyste si vybrali jaky jed pouzijete ke svemu usmrceni. Pak volbu provedou gojove kteri se dalsich boju s zidy jiz nezucastni.
    Gojove natrenovani odpovidat na quizy a/b/c/d nedokazi rozpoznat spravnou odpoved.
    Jak proste.

Jsme ve valce, probudte se !

2. Oni připouštějí… o jaké velkodušní… Obávam sa, že takýmto „odborníkom“ dnes veria už len zhypnotizované ovečky, alebo tie bez samostatného myslenia ! Škoda slov…

1. vsak dnes staci consensus vedcu, stejne jako za Kopernika byl consensus cirkevni.

jakymsi consensem se ohaneji i ti blbecci co se priplepuji xilnicim

3. A co povedia tito alibisti na najnovsie zistenia stokholmskej univerzity???

💢 Dr. Riedl

„Tohle není očkování.
    To je genetická manipulace.
    Zde se přidává látka, informace, která způsobí, že tělo produkuje smrtící spike protein ze samotného viru a pak proti němu v sobě bojuje.
    To je šílené. Válka proti sobě.

A pak jsou tu lipidové nanočástice, které to celé vyztužují, které pak zůstanou v těle navždy a zničí orgány.

To zní jako hrozný plán a pracuje se na něm bez ohledu na ztráty. Zločin!“

Výzkumná univerzita ve Stockholmu to nyní prokázala ve studii. Covid mRNA v tzv. vakcíně proniká do buněčného jádra a ničí mechanismus opravy DNA v buňce. To znamená vyhynutí lidstva – alespoň jeho většiny. Gatesem oznámený plán snížit světovou populaci prostřednictvím „očkování“ je tak potvrzen. https://www.bitchute.com/video/yOp9idL9AK0L/

1. on je totiz zivot nanykovej a nekdy zabiji, takze je potreba se proti zivotu ockovat. je to stejne jako byt homosexualem v muslimske zemi. Tam to leci podobne. Shodi vas z baraku a pokud dole jeste zijete, tak jste ukamenovani. Je ta lecba barbarska? vzdyt je prece uspesna! ucel sveti prostredky.