Skupina lékařů a vědců požaduje moratorium na očkování založené na mRNA

Již několik známých odborníků vyzvalo k okamžitému stažení genových injekcí, které jsou i přes bezpočet vedlejších účinků stále mohutně propagovány.

Již na začátku „doby covidové“ vznikla iniciativa v rámci skupiny lékařů a vědců především z německojazyčných zemí nazvaná Aletheia.

Jak se prezentuje skupina Aletheia?

Chceme podporovat zdraví pro všechny zodpovědné a respektující lidi na základě komplexní, svobodné vědy a pravdivosti.

Zavázali jsme se poskytovat ideální a konkrétní podporu pro individuální a obecnou podporu lidského zdraví.

Podporujeme různorodou komunitu lidí se záměrem vytvořit zdravotnický systém, který je zodpovědný vůči bližním a přírodě.

Spoléháme na obecná lidská práva, ženevský slib Světové lékařské asociace a Norimberský kodex, přičemž bereme v úvahu vědomé sebeurčení.

ALETHEIA byla založena v létě roku 2020 praktikujícími lékaři a vědci. ALETHEIA nyní sdružuje více než 13 000 lidí z medicíny, vědy, ošetřovatelství, terapie a práva a také lidi, kteří se ztotožňují s cíli ALETHEIA a chtějí za tímto účelem vytvářet sítě.

ALETHEIA je živá organizace, která je obzvláště silná díky mnoha regionálním skupinám. Mohou se k ní připojit všichni zdravotníci a lékaři.

Tolik představení skupiny a nyní jejich výzva, která je namířena na všechny občany, kteří by chtěli šířit informace o škodlivosti genových injekcí.

Alethea vyzývá pacienty, aby také informovali své lékaře, neboť oficiální místa (většinou zkorumpovaná Big Pharmou) jsou k podobným upozorněním zcela netečná.

Vzhledem k nedostatečným údajům o bezpečnosti injekce Covid, dostatečným údajům a četným vědeckým studiím o problematických, nikoli vzácných vedlejších účincích a poškození, ALETHEIA požaduje moratorium na všechny vakcíny založené na platformě mRNA.

Zveřejnění takového sdělení mainstreamovými médii je v současnosti nutno označit za iluzi, stejně jako dopis úřadům a zdravotníkům lze označit za neplodné, byť oficiální strana alespoň připouští, ale nezveřejňuje, že tyto injekce nemusí nabízet jakoukoli ochranu.

Závažné body v tomto tématu jsou následující:

• Tyto nové technologie byly schváleny v údajné nouzové situaci pomocí zkrácených postupů (tzv. teleskopické sledování fází studie).
  • Neexistují žádné dlouhodobé, prospektivní, dvojitě zaslepené, randomizované studie, které by splňovaly standard medicíny založené na důkazech a mohly by prokázat nutnost, přínos a bezpečnost těchto postupů.
  • Výrobci i úřady připustili, že tato nová forma experimentální imunizace neposkytuje žádnou ochranu proti respiračním infekcím.
  • Doposud nebylo možné regulovat produkci účinné látky (cizího proteinu) v buňkách. To znamená, že dávkování účinné látky (množství a trvání) u této biotechnologie selhalo.
  • Existují konkrétní důkazy, že vakcíny jsou kontaminovány plasmidovou DNA, a že šarže mají různou kvalitu.
  • Nežádoucí účinky těchto nových postupů již značně převyšují nežádoucí účinky všech předchozích očkování. Mnohé z nich jsou závažné, dokonce smrtelné a způsobující trvalou invaliditu.
  • Buňky, které prezentují cizí protein na základě plánu mRNA, jsou mylně rozpoznány imunitním systémem jako cizí a zničeny v autoimunitní reakci, podobně jako při odmítnutí transplantátu. Zvláště závažná je skutečnost, že transportní nanočástice mohou zavést plán do každé buňky v těle, včetně srdce, mozku, mateřského mléka a embryí.

Vzhledem k těmto skutečnostem ALETHEIA vyzývá k okamžitému zrušení těchto nevyzrálých léčivých přípravků. Podpořte nás prosím v této výzvě. Jde o zdraví vašich pacientů.

One thought on “Skupina lékařů a vědců požaduje moratorium na očkování založené na mRNA