Calvin Klein: Woke firma využívá k předvádění podprsenek tlustého černocha

Calvin Klein: Woke firma využívá k předvádění podprsenek tlustého černocha

Již nyní sáhodlouhý seznam „woke“ firem se rozrůstá o další aktivistickou firmu, která využívá k propagaci dámského oblečení muže. Dočká se Calvin Klein stejného bojkotu jako jiné podobně progresivistické firmy?

Reklamní kampaň Calvina Kleina ukazuje vousatého černocha ve sportovní podprsence.

V reklamě z roku 2022 propaguje podprsenku Bappie Kortram, holandský trans influencer, který byl nadšen, že si ho firma zvolila pro reklamu (on sám o sobě hovoří jako o trans ženě).

Ke své účasti v reklamě uvádí, jak je rád, že si ho firma zvolila, aby mohl „prezentovat tlustou lásku, tlustou hrdost, tlustá cis těla, tlustá trans těla, tlustou radost a vše, co ukazuje, že trans tělo je dobré tělo.“

„Tým Calvin Klein byl tak laskavý, že mi dovolil nosit podprsenku.“ A dodal:

„Myslím, že je důležité ukázat, že trans těla by měla být oslavována s prsy, a že být mužný neznamená, že si nemůžete užívat ženské věci.“

Bappie a plus size modelka Jamilla

Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat.

„Calvin Klein chce zkrachovat,“ napsala dánská lékařka Anastasia Maria Loupis v úterý  na Twitteru.

A okamžitě spustila doslova bojkotovou bouři, ve které mnoho komentujících uvedlo, že již výrobky této firmy nehodlají nakupovat.

Tweet upozorňující na woke reklamu Calvina Kleina byl zhlédnut více než 6 milionkrát a dostal desítky tisíc lajků…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 12 Průměrně: 5]

3 thoughts on “Calvin Klein: Woke firma využívá k předvádění podprsenek tlustého černocha

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky využívají soubory cookies, další informace naleznete zde.

View more
Přijmout
Odmítnout