Řetězec Marks and Spencer uvádí na trh kolekci spodního prádla inspirovanou kriminálníkem Floydem

Řetězec Marks and Spencer uvádí na trh kolekci spodního prádla inspirovanou kriminálníkem Floydem

V současné ideologické propagandě jedou zpravidla i velké nadnárodní korporace. Ostatně, jsou to právě ony, kdo ve skutečnosti vládne světu. Ikona dnešní doby, kriminálník a narkoman George Floyd, který neváhal při loupeži držet zbraň u hlavy těhotné ženy, je skutečně ideálním idolem dnešní zvrácené doby. A každá firma, která tohoto kriminálníka propaguje, si  zaslouží bojkot.

Zabití George Floyda bylo vhodnou záminkou k odstartování celosvětové vlny protibělošského rasismu, k čemuž se velmi rády přidaly i mnohé společnosti.

Nyní se tato propaganda dostala až do oddělení spodního prádla Marks and Spencer se spuštěním řady “inclusive”.

Řetězec rozšířil svou kolekci neutrálního nebo tělového spodního prádla, takže je dodáváno v pěti odstínech navržených pro různé tóny pleti, místo aby se zaměřovalo na světlejší odstíny.

Společnost M&S – největší britský prodejce podprsenek a kalhotek – uvedla, že “řada byla částečně inspirována globálním rozhovorem o rasové nerovnosti po strašlivé smrti pana Floyda v americkém Minneapolis v loňském roce.”
Chainstore popsala své předchozí výrobky jako “nekonzistentní a nedostatečné pro všechny etnika”, zatímco termíny tělové a neutrální byly obecně používány pro světlejší tóny pleti.

Nové barvy jsou pojmenovány po drahokamech, takže kolekce prádla nesou názvy jako Topaz a Amber. K úpravě názvů došlo poté, co prodejce uvedl, že obdržel jasnou zpětnou vazbu zákazníků proti názvům, jako  “Tabák”.

Nové názvy odstínů znamenají věci, které jsou zvláštní a vzácné.

Společnost M&S zahájila sbírku jako součást kampaně s názvem Nothing Neutral About It.

Laura Charles, ředitelka společnosti M&S Lingerie, uvedla, že obchod jednal poté, co “zákazníci a kolegové nám řekli, že jsme to neudělali správně, pokud jde o barvu – jak v dostupných volbách, tak ve způsobu, jakým jsme mluvili o neutrálních odstínech”.

Dodala: “Být lídrem na trhu přichází s odpovědností zajistit, aby se v tom, co prodáváme, cítili všichni naši zákazníci fantasticky. Globální rozhovory o rase a rovnosti za posledních 12 měsíců nás podnítily k rychlejšímu životu.”

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 1 Průměrně: 1]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.