Neustále zde upozorňuji na rozpory v současné politice EU, která na jedné straně podporuje islám a na té druhé LGBTQ komunitu. Přitom tyto dvě ideologie jsou zcela neslučitelné, jednou musí dojít k nějakému střetu, kdy zřejmě muslimové zcela demokraticky (neboť budou postupně voleni i do vlád) potlačí právě LGBTQ komunitu. Pokus o propagaci muslimských homosexuálů mi připadá totéž jako pokus o otevření „liberální“ mešity v Berlíně. Tato mešita se okamžitě stala centrem útoků muslimů a její vedení je pod neustálým dohledem, neboť je terčem výhružek a čelí hrozbě fatvy. Liberální mešitu totiž většina muslimů považuje za rouhání, tedy ponižování islámu.
Stejně nesmyslná je snaha o propagaci homosexuálních muslimů, vždyť ti jsou nuceni se od svých komunit zcela odříznout a odejít žít mezi (zatím) většinovou německou společnost, aby se nestali terčem vraždy ze cti. Ovšem i přesto si nemohli v Německu odpustit kampaň, která opět většinu muslimů pořádně „vytočila“.
Před týdnem byla v Berlíně zahájena kampaň za větší přijetí homosexuálů mezi muslimy pod heslem: „Láska je halal – láska je povolena“. Teď je tu první případ vandalismu.
K uvedenému činu došlo včera na na Mezinárodní den proti homofobii, bifobii a transfobii: jde o vandalismus na autobusové zastávce Franklinstrasse ve čtvrti Charlottenburg (viz titulek). Podle mešity chce Wall Ltd. provést opravy rychle, mimo jiné kvůli rozbitému sklu, a dnes znovu vyvěsit plakát. Proti neznámým osobám byla vznesena obvinění.
Mešita Ibn Rushd-Goethe (což je výše uvedená liberální mešita, jejíž věřící ovšem většina muslimů považuje za odpadlíky) a její kontaktní místo Islám a rozmanitost (AID) zahájily minulé úterý přijímací kampaň pro queer muslimy. V Berlíně jsou nyní vystaveny plakáty s celkem pěti různými motivy. Jejich poselství: „Láska je halal – láska je povolena.“
Kampaň je namířena proti převládajícímu názoru, zejména v muslimských komunitách, že sexuální rozmanitost je v islámu zakázána. Kontaktní místo Islám a rozmanitost (AID), financované spolkem pro rodinné záležitosti, tomuto údajně zastaralému názoru kontruje: muslimové a queer – ty lze velmi dobře sladit. AID mimo jiné nabízí pastorační poradenství, přístřešek a různé platformy pro pravidelnou výměnu.
„Neumíme si představit Boha, který se staví proti lásce dvou lidí,“ vysvětluje Seyran Ateşová, zakladatelka mešity Ibn Rushd-Goethe a její ředitelka. A přesto jsou muslimské ženy a queer muslimové opakovaně vyháněni nebo dokonce zabíjeni svými rodinami.
K tomu jen dodávám, že tito údajní muslimští liberálové jsou v naprosté menšině a nejsou ani považováni za muslimy, ale za odpadlíky. Až jednoho dne dojde ke vzniku jednotlivých chalífátů, budou právě oni prvními oběťmi. A hned za nimi budou následovat homosexuálové tak, jako tomu bylo na území ovládaném Islámským státem….
V tradičnej bašte neomarxistických extrémistov Holandsku – zatiaľ na amatérskej úrovni – už legalizovali zmiešané mužsko-ženské futbalové „tímy“. Tipujem,že nie na dlhšiu dobu než 4-5 rokov. Je len otázkou času, kedy aj tam moslimovia po získaní absolútnej moci zavedú rovnaké pomery ako v Saudskej Arábii a za čokoľvek spojené s LGBTI, ,nenosenie burky u žien, ilegálne opustenie geta pre nemoslimov atď. bude hroziť trest smrti. Samozrejme aj za obchod a užívanie drog vrátane „mäkkých“. A tomuto osudu sa nevyhne žiadna „vyspelá“ európska krajina ani niektoré balkánske.
To odpovídá taktice neomarxistů, vytvořit a poštvat proti sobě různé skupiny obyvatel, (oproti marxistům, kteří postavili proti sobě 2 třídy), dle metody „rozděl a panuj“. Samozřejmě pozdější chalifáty to zase vrátí na „správnou cestu“ , zase 2 třídy, věřící a bezvěrci.