Poslední Olympiáda byla mnohem víc o politice než o sportu, ale především měla za cíl představit světu důležité součásti globalistické agendy.
Nechutná propagace trans a LGBTQI agendy se propojovala s urážkami křesťanů, kteří pak hromadně vyhlašovali bojkot této „woke“ akci, která povolovala i biologické muže v ženských sportech.
Propagace klimatické agendy absencí klimatizace na pokojích a vnucováním veganské stravy sportovcům se také nesetkala s nadšením.
Dalo se očekávat, že většina sponzorů i přesto zůstane akci věrná, ostatně, podpora těchto zvráceností je součástí plnění bodů ESG.
Nicméně i mezi sponzory se najdou výjimky…
Dva měsíce po rouhačském představení na zahajovacím ceremoniálu olympijských her v Paříži nyní hlavní sponzor MOV, největší světová automobilka Toyota, ukončuje partnerství, které existuje od roku 2015.
Hlavním důvodem pro generálního ředitele Akia Toyodu je „rostoucí politizace“ olympijského hnutí:
„Už nějakou dobu přemýšlím, zda jsou sportovci na hrách skutečně na prvním místě.
Pro mě by olympiáda měla být jednoduše o sledování sportovců ze všech společenských vrstev, jak přijímají nejrůznější výzvy, když dosahují nemožného.“
Toyota je druhou velkou japonskou společností, která během krátké doby ukončila spolupráci s MOV.
Už na začátku měsíce výrobce elektroniky Panasonic oznámil, že po 37 letech partnerství neobnoví smlouvu s MOV, která vyprší na konci roku.
Společnost, která od roku 2014 také podporuje paralympiádu, uvedla jako důvod „úvahy managementu o strategickém přenastavení využívání firemních finančních prostředků.“
A mají recht. Na tu pseudo-olympiádu séře pes.
Podľa posledných správ už odmieta olympiády sponzorovať aj ďalší japonský gigant Bridgestone. Japonci si na rozdiel od MOV ešte stále ctia konzervatívne hodnoty…