Snaha o boj s cenzurou: V USA založili reklamní platformu pro anglickojazyčná alternativní média

Snaha o boj s cenzurou: V USA založili reklamní platformu pro anglickojazyčná alternativní média

Běžný čtenář samozřejmě nemá žádné tušení o nátlaku, kterému většina provozovatelů alternativních médií podléhá. A je celkem jedno, zda jde o USA nebo státy EU, kde je tento tlak zřejmě ještě mnohem větší.

Snaha o likvidaci názorových oponentů je viditelná v mnoha zemích a je o to úpornější, oč víc se ukazují lži mainstreamových médií, aktuálně zejména z „doby Covidové.“

Nicméně již brzy zřejmě nebude udržitelná ani klimatická lež, protože už i zde systém velmi přestřeluje a stále víc lidí odhaluje i tento velký hoax.

Ovšem tato odhalení nenajdete v mainstreamových médiích. Ta slouží pouze k jednostranné propagandě, bez šance dát prostor jiným názorům.

EU – v čele s Jourovou – již dlouho vymýšlí, jak nemainstreamová média v Evropě zlikvidovat, přičemž se neštítí druhým dechem dodávat, že jsou pro „svobodu slova.“

Nejinak je tomu v USA, kde se za Bidena cenzura silně vyostřila a systém i tam jde stejným směrem.

Jak se sama Jourová naposledy chlubila v Davosu, k cenzuře dochází cestou demonetizace, tedy „vyhladovění.“ To konkrétně znamená znemožněním alespoň kompenzovat náklady na weby reklamou.

Tedy takovou, která by skutečně náklady kompenzovala a kde by se alternativní média dočkala i pravidelných plateb, což například u odpudivých reklam, které jako jediné mohou být v těchto médiích zveřejněny, nelze očekávat.

Provozovatelé alternativy jsou rádi, pokud za takové reklamy přijde jednou za tři měsíce 200 dolarů. To samozřejmě náklady kompenzovat nemůže a už vůbec se tím nezaplatí mnoho hodin strávených každý den – včetně víkendů a svátků –  u počítače.

Asi taková je situace alternativy v USA, Velké Británii i Evropě díky postupující cenzuře.

Nyní se alespoň nezávislá média v anglicky mluvících zemích dočkají záchrany, díky níž možná nebudou záviset na příspěvcích čtenářů a ani na nevzhledné reklamě agentur, které často „zapomínají“ platit.

Založením marketingové agentury „Uncommon Sense“ a reklamní platformy „Uncommon Ad Space“ by měly společnosti dostat příležitost oslovit ty desítky milionů lidí, kteří se již dávno rozloučili s mainstreamem a přestěhovali se na na alternativní média.

V USA je dokonce tento trend velmi silně patrný, zatímco čtenáři mainstreamu tam ubývají, alternativě přibývají. Nová reklamní agentura nyní nabízí inzerentům možnost využít těchto systémem demonetizovaných platforem.

Uncommon Ad Space, nová reklamní platforma, bude zpočátku zahrnovat několik důležitých nezávislých webů jako ZeroHedge, The Daily Skeptic a Spiked. Nová agentura bude mít také reklamy na „X“ a Rumble.

Dá se předpokládat, že během následujících týdnů a měsíců se součástí projektu stane ještě více takových platforem.

Tímto by mohlo být „zachráněno“ mnoho anglickojazyčných platforem, jejichž náklady na provoz rostou. Čtenáři by navíc viděli, které firmy se neobávají inzerovat na alternativních médiích – a tedy otevřeně podporují svobodu slova.

Tyto firmy pak mohou podpořit třeba tím, že budou jejich výrobky při nákupech preferovat.

Otázka je, kdy někdo přijde s něčím podobným i pro Evropu, kde by ovšem muselo jít o mnohojazyčnou platformu. Cenzurní tlak EU roste a s problémy se potýká většina vydavatelů alternativních médií.

Brzy se má navíc cenzura ještě dále přiostřit, což si o podobný protitlak – třeba v podobě evropské reklamní platformy obdobné té americké – přímo žádá. Když nic jiného, tak bruselské totalitáře by to řádně namíchlo.

Ostatně, ani tyto stránky nemají své jisté. Nechci vás obtěžovat problémy, které právě řeším, ale pravděpodobně i u mne povedou již během několika týdnů k dilematu: ukončit psaní stránek nebo začít vybírat platby od dobrovolných dárců.

Toto dilema by zde nebylo, pokud by i pro Evropu působila podobná platforma, jakou zakládají v USA nyní alespoň pro anglickojazyčné weby…

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 18 Průměrně: 4.9]

5 thoughts on “Snaha o boj s cenzurou: V USA založili reklamní platformu pro anglickojazyčná alternativní média

  1. Babišovi to určitě vyhovuje když Jourovou 2 poslal do Bruselu aspon mu pomuže s Cenzurou což on potřebuje on co by se se stranou ANO mohlo taky stát kdyby se i v ČR časem řešilo to co se tu za covidu dělo a lide by se začali dozvídat co si to vlastně do sebe nechali na natlak Babišovi vlády do sebe píchat v roce 2019 do EU znova poslal Jourovu stejně tak i v roce 2019 věděl co v roce 2020 a dal bude proto byl Babiš i s Havličkem v Davosu stejně tak i proto chtěl na konci jeho vlády stavět v ČR kliniky pro lečbu rakoviny ten dobytek Babiš vy co bude dal tak to je co taky od Globalistu ANO čekat

  2. Nakonec Tuckerovi, který přijel do RF natočit rozhovor s VP, už někteří navrhují zákaz návratu do USA. Nemyslím, že by si v RF pohoršil v případě nutnosti, ba naopak…

  3. Mainstream nesleduji jiz mnoho let. Mira trpelivosti mi pretekla. Jednou me napadla myslenka, jit si otestovat pristup do diskuze na iDnes.cz. Pristup nebyl povolen, coz me vubec neprekvapilo. Jenom mi znovu ukazali, jak to ve skutecnosti mysli se svobodou projevu.

    Po registraci mi poslali tohle:

    Dobrý den,
    u vašeho účtu jsme odstranili profilovou fotografii. Nejčastější důvody jsou následující: bla-bla-bla…

    Pak zanedlouho mi prislo tohle:

    Dobrý den,
    vaše žádost o vstup do diskusí na serveru Diskuse na iDNES.cz a Lidovky.cz byla zamítnuta.

    Nadále však můžete využívat výhody svého účtu, například si označovat články na pozdější přečtení na serveru iDNES.cz nebo si přizpůsobit podobu titulní strany.

    Redakce Diskuse na iDNES.cz a Lidovky.cz

    Co k tomu rict? Mainstreamova debilita jiz dosahla vrcholu a proto se vubec nedivim, ze v zavislosti na ubytku sledovanosti mainstreamovych medii jsou normalni inzerenti tlaceni ekonomickou realitou k prestoupeni na alternativu, kde sledovanost neustale roste. Ze by se blyskalo na lepsi casy?
    Jourova a vsichni ji podobni by se uz meli vratit zpet pod zem! Na jejim povrchu je misto jen pro slusné lidi! Zlo tady nema co delat!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *