V posledních letech se stále častěji ukazuje, že mnohé z toho, co je nám vštěpováno jako nezpochybnitelný fakt, jsou jen účelově vymyšlené lži.

Jakákoli věda je založena na vědecké diskuzi, nicméně zejména poslední roky nám názorně ukázaly, že žádná diskuze se v těchto oblastech nepřipouští.

Oponenti mainstreamem propagovaných názorů – a to ať už se jedná o genové injekce nebo genderovou či klimatickou agendu – jsou umlčováni, cenzurováni a ponižováni.

A můžeme jít i dále do minulosti – třeba k událostem, jako 11. září 2001, přistání na Měsíci či vražda JFK. Ve všech těchto případech jsou oficiální verze natolik „na vodě,“ že jim nikdo myslící nevěří.

Pokud se ovšem podíváme na dění několika posledních let, tak to nám jasně ukázalo, že věda dnes není o zkoumání, důkazech a polemice, ale čistě o ideologii a účelové propagandě.

A nyní se zdá, že se právě ukazuje i další dlouhá desetiletí ražená teorie, představovaná jako nezpochybnitelný fakt, zcela nesmyslnou…

Převratný objev z teleskopu Jamese Webba v posledních dnech dominuje titulkům po celém světě. Dalekohled pozoroval galaxie, které jsou mnohem větší a starší, než se dříve myslelo.

V důsledku tohoto objevu byla teorie velkého třesku zpochybněna, napsala různá média.

Spisovatel Hans Siepel poukazuje na to, že drtivá většina akademické práce, jako jsou humanitní vědy, vychází z evoluční myšlenky velkého třesku. „A nyní se zdá, že všechny tyto vědecké předpoklady spočívají na základech z pohyblivého písku,“ říká Siepel .

„Jak zjistil Webbův teleskop, nikdy nedošlo k velkému třesku. Je to nesmysl! Tady jste se svými takzvanými jistotami a vírou ve vědu,“ pokračuje.

Siepel očekával, že informací o tomto zjištění budou plná mainstreamová média, když jsou výsledky tak ohromující a celý základ vědy se tím zcela mění.

„Ale ne. Rozsáhlá mediální kampaň, jaká proběhla při startu nástupce Hubbleova teleskopu, se neuskutečnila. Je nejvyšší čas hodit vědecké haraburdí, založené na nesprávném předpokladu, do koše,“ myslí si.

5 thoughts on “Teleskop Jamese Webba učinil ohromující objev, který zcela popírá teorii „velkého třesku“ (video)

1. nemyslim si ze sa da porovnavat vedecka teoria s padom dvojiciek, kto pozna termin vedecka teoria ,tak potom aj popretie BB nie je nic ohromujuce.

2. Momochodom Webbov teleskop nespochybnil BB, len moze spochybnit vek nasho vesmiru Kazda vedecka teoria je falzifikovatna, preto stale plati dovtedy, kym nepridu s inou rovanko verifikovatelnou a zaroven aj falzifikovatelnou. Inak ten clanok by aj inak vyzeral.

1. aj tento clanok sa da chapat tak, ze autor len hlada nieco, cim by podporil svoj svetonazor. sprava sa ale podobne ako ti druhi s genderovou vedou alebo dalsi s globalnym oteplovanim

3. Holt teorie jsou stále jen teorie, no a ty emerické jsou založené na Hoolém Údu, jako ostatně všechny hrdinské činy. Vědátoři se ovšem také musí nějak živit.

4. nik ma nepresvedčí že vesmír vznikol z ničoho iba čo niečo vybuchlo čo predtým nedolo