Pokrokový prodejce módy, který je plně v souladu s WEF, nabízí dámské šaty na mužských modelech

Pokrokový prodejce módy, který je plně v souladu s WEF, nabízí dámské šaty na mužských modelech

Prodejce, který je známý také u nás,  nabízí své oblečení jako genderově neutrální. Zapomeňte tedy na škatulky, dámské a pánské rozdělení oděvů je již pasé. Co na to ostatně musí říkat všech ostatních více než 100 pohlaví?

Prodejce módních oděvů Zalando, který se po celém světě  již delší dobu chlubí svými multikulturními reklamami, se rozhodl, že móda musí být nabízena módně – tedy nejen multikulturně, ale také genderově neutrálně. A nejen to, také musí být v souladu se Schwabovým WEF.

WEF prosazuje destabilizaci západního světa mimo jiné i ničením tradice a morálky. Otázka ovšem je, co z má z této propagandy módní obchod? Provize od bohatého strýčka Schwaba? Jak může obchodní společnost doufat, že z toho bude mít zisk?

Zatímco se Zalandem WEF obchoduje jako s modelovým příkladem, prodejce módy představuje údajně obzvláště „inkluzivní“ a „rozmanité“ reklamní motivy. To jsme ostatně již viděli na jejich multikulturních reklamách, které jsou však běžné u většiny západních společností, takže na druhou stranu nejde o nic neobvyklého. Ale nyní zašlo Zalando o něco dál.

V lednu 2019 se na stránkách Světového ekonomického fóra (WEF, Klaus Schwab) objevil jásavý článek o módním maloobchodníkovi Zalando: Technologická transformace – Tato berlínská kancelář je pohledem do budoucnosti . Text převzala tisková agentura Reuters. Jsou rádi, že zaměstnanci v Zalandu už nepotřebují klíč – vše funguje přes chytrý telefon.

Obě kanceláře jsou nabité sítí senzorů měřících vše od pohybu, teploty a osvětlení až po vlhkost a CO2, připojené ke cloudové platformě.

V The Cube se tato technologie nazývá „mozek“, samovzdělávací software, který analyzuje všechna přijatá data a optimalizuje provoz budovy.

Aby však uživatelé mohli využívat těchto výhod, musí se aktivně rozhodnout, že budou v budově sledováni a viditelní pro své spolupracovníky a šéfa. Tím přepíší „skryté“ výchozí nastavení.

Dozvídáme se, že úspěšná obchodní společnost spoléhá na totální dohled a umělou inteligenci, což jsou věci, které Klaus Schwab miluje, a které by zřejmě rád vnutil celému světu.

Ve skutečnosti se ze zaměstnance stává ještě nahraditelnější mravenec, než tomu bylo dříve. Systém je pro všechny zúčastněné vzrušující jen tak dlouho, dokud zaměstnanec „funguje“. Schwab o tom sní nejen na úrovni společnosti, WEF by preferoval totální dohled nad celou populací, 24 hodin denně – a nejlépe implantáty v těle, které jsou připojeny k internetu a umělé inteligenci. To je první část příběhu, které byste mohli ekonomicky porozumět, pokud se vložíte do mysli lidí, kteří jsou poháněni ziskem a chamtivostí.

šaty stojí v české verzi 2880 Kč
Z katalogu Zalanda  – zde verze v češtině

Druhá část je naopak méně srozumitelná – vlastně velmi znepokojivá. Zalando přebírá již dobře známé tendence velkých globálních korporací lpět na agendě globohomo a všude vyvěšovat duhovou vlajku. Muži tam prezentují dámské oblečení.

emiel.lenaert
tentýž muž na stránkách předvádí i další outfity

Na webových stránkách Zalando je velká sekce pro „ diverzitu a inkluzi “, dvě známá módní slova hnutí, které se už léta snaží podkopat tradici a stabilitu na Západě. Při čtení textu zní vše tak květnatě. Každý se může rozvíjet, být takový, jaký chce, bariéry jsou bourány, ženy jsou podporovány a ke „všem pohlavím“ je přistupováno stejně. Samozřejmě by neměly chybět duhové vlajky a dokonce ani video „Pride dema“. Existuje dokonce výroční „ Zpráva o rozmanitosti a začlenění “ a jak by mohla chybět, zpráva o změně klimatu .

Asi není úplně konzistentní, pokud si můžete vybrat pouze módu pro muže a ženy, vždyť podle hnutí Globohomo je již známo 112 „pohlaví“. Dá se předpokládat, že toto číslo se průběžně zvyšuje (údaj je asi rok starý). S dámskou módou prezentovanou muži se nyní setkáváme prostřednictvím placené reklamy na sociálních sítích. O pár kliknutí později jste u gentlemana jménem Emiel Lenaert, který si na Instagramu říká „ Svatá matka Faggy “. Jako „tvůrce“ v Zalandu může prezentovat celou módní řadu .

Je jisté, že na podobnou propagandu si budeme muset zvykat, Zalando jistě není poslední, kdo přichází s podobným počinem, který má smazat jakékoli rozdíly pohlaví. Odtud je již ostatně velmi blízko k tomu, aby byla podobná móda určena jako „unisex“ – tedy pro muže i ženy.  Jak ovšem tyto snahy uvidí „Novoevropané“ z muslimských zemí a především, jak dlouho to ještě vydrží, se teprve uvidí.

Útoky ze strany muslimů na různých Pride průvodech po celé Evropě se hromadí, letos jich bylo několik, i když zatím nešlo o nic fatálního. To nejhorší zřejmě všechny tyto představitele sto různých pohlaví v průvodech čeká v momentě, kdy většinou jimi nadšeně vítaná muslimská populace početně ještě o něco posílí. Ale tento „střet civilizací“ je zcela zřejmě přesně to, co globalisté očekávají a s čím se od začátku prosazování LGBTQ na jedné a islámu na druhé straně musí počítat.

Nakonec je celkem jedno, co jaká firma nabízí na svých stránkách a jak to nabízí. Je to čistě jejich věc. Ale strategie těchto firem se mi zdá být poněkud podivná v kontextu toho, že podobné snahy více lidí odradí než přilákají. Ovšem třeba tuto propagandu sponzoruje WEF nebo někdo ještě výš.  Nakonec se možná tyto firmy soustředí na příslušníky jiných než běžných dvou pohlaví. Na výběr jich mají dalších 110. A propaganda a genderově neutrální výchova již od jeslí se má postarat o to, aby těchto jedinců „neobvyklých genderových identit“ bylo co nejvíc…

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 9 Průměrně: 4.2]

One thought on “Pokrokový prodejce módy, který je plně v souladu s WEF, nabízí dámské šaty na mužských modelech

  1. to pred ich obchodom pri otvorení pred pár rokmi stáli jebnutí pražáci dlhú frontu? ak áno, gratulujem voliči pirátov, top09, stanu a podobného odpadu, svoj k svojmu!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tyto stránky využívají soubory cookies, další informace naleznete zde.

View more
Přijmout