Německo muselo zastavit vlakovou nákladní dopravu, nemá dostatek elektřiny

Německo muselo zastavit vlakovou nákladní dopravu, nemá dostatek elektřiny

Na příkladu Německa tak názorně vidíme, jak má časem dopadnout celá EU, pokud se bude slepě plnit tzv. „zelený úděl,“ jehož jediným skutečným účelem je další zchudnutí mas. Dnes snad už jen ti nejfanatičtější „Greténi“ věří tomu, že jde o ochranu klimatu.

Dne 23. března Deutsche Bahn zcela ukončila nákladní vlakovou dopravu. Důvod: Nemají dostatek energie pro provoz. Nevýslovný znak chudoby pro dříve vedoucí průmyslový národ, zvláště když si uvědomíte, že vlaková doprava již v polovině 19. století zajistila pokrok a prosperitu po celém světě. S ničivou zelenou politikou se Německo katapultuje do zkázy a celosvětově do naprosté bezvýznamnosti.

Přestože je nákladní vlaková doprava systémově důležitá, Deutsche Bahn nemohla minulou středu vymyslet nic lepšího, než ji zastavit po celém Německu. Důvodem byl nedostatek energie. DB Energie vyrábí dvě třetiny energie potřebné pro železniční provoz sama, zbytek je nakupován. Hrdě se chlubí údajnými úspěchy v oblasti ochrany klimatu.

Samozřejmě, státní železnice se vždy řídí politickými směry – a ty v Německu přicházejí z levicové na levicově radikální koalici. Již v knize „Velký reset“ od Klause Schwaba lze číst, že v západním světě budou snížené dodávky energie.

Celá německá politika je zaměřena na změnu vyspělé průmyslové země v rozvojový chalífát. Zatímco někteří protagonisté ze zeleného spektra mohou být považováni za nekompetentní a prostě hloupé, nesmíme zapomínat, že za vším, co se děje, by mohl být i větší plán. Nekompetentní a slabomyslné politické loutky ve vládě jsou užitečné jen proto, že dělají přesně to, co se od nich vyžaduje, bez námitek.

Síť evropských železnic nyní vyzývá k nezávislému vyšetření událostí, které vedly k zastavení nákladní železniční dopravy. Není však jisté, že v Německu bude o vyšetřování zájem. Průmyslová odvětví postižená zpožděním by pak pravděpodobně musela podat žalobu. V prvním odůvodnění společnost DB Energie vysvětlila, že v různých elektrárnách současně došlo k problémům s údržbou a že tím došlo k neočekávanému selhání elektrárny.

Mezitím se Deutsche Bahn neostýchá prezentovat reklamou „100% zelená elektřina“ pro cestování vlakem. Jde hlavně o to, odkud se elektřina nakupuje. Německo se silně spoléhá na energie, které lze dobře fotografovat pro čtenáře novin, ale v praxi stěží přispívají energií v dostatečném množství.

Fotovoltaika k celému množství energie během dne přispívá pouze tehdy, pokud není zataženo. Podobná situace je s nepředvídatelným podílem větrné energie. Celkově je vodní energie v Německu téměř bezvýznamným dodavatelem energie. V případě výpadků způsobených „nocí“ a obdobím bezvětří musí zasáhnout uhelné a plynové elektrárny.

Během několika dnů sledovaného období již německé elektrárny nebyly schopny plně pokrýt poptávku po energii. Pak pomohou jen drahé dodávky energie ze zahraničí. Lidé s pochybným intelektem však také chtějí tyto elektrárny a jadernou energii uzavřít. Nakonec se lidé v Německu opět sejdou v jeskyních a zahřejí se u táboráku.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 8 Průměrně: 5]

7 thoughts on “Německo muselo zastavit vlakovou nákladní dopravu, nemá dostatek elektřiny

  1. Od kdy je to zelený úděl, od doby kdy jsme si připustily k tělu U-SSA tak je to jen a pouze Yankees úděl skrývaný za zelený, Vylezte konečně všichni z toho U-SSA rekálu a prozřete, neb se konečně nadýcháte čerstvého vzduchu a pokud vám ještě něco v té mozkovně zbylo tak se to zregeneruje. Je to přímo děs vše statné svádíme na kde co jen na to podstatné nějak „zapomínáme“.

  2. Fiala: Zmrazili jsme Rusům majetek za stovky milionů, je to ale komplikované. co pořád mají s těmi mrazáky? mrazáky na mrtvoly, mrazáky na majetek, svoje výplaty zmrazit ale nechtějí. Prázdné regály v Německu. Lidé vykupují mouku, olej, těstoviny či rýži. Kdo jde v současné době v Německu nakupovat, potřebuje pevné nervy. Některé regály v tamních supermarketech zejí prázdnotou. Chybí mouka, olej, těstoviny, rýže či toaletní papír. Situace se opakuje ve všech spolkových zemích. Některé supermarkety přistoupily k razantnímu opatření – nedostatkové zboží dávají na příděl. Například jen dvě lahve oleje na osobu, píše server veřejnoprávního rozhlasu Südwestrundfunk. ojrosojuz v praxi. a to, se vyplatí…

    1. Německá vláda reaguje na prudký nárůst cen energií a pohonných hmot např. těmito úlevami:
      Všichni zaměstnaní, kteří podléhají dani z příjmu, by dostali jednorázový paušální příspěvek na energie ve výši 300 eur jako příplatek k platu (to bude ovšem zdaněno). Dále se na omezenou dobu tří měsíců daň z pohonných hmot sníží na evropské minimum, aby se ulevilo dojíždějícím a podnikům. Dalším zajímavým prvkem bude jízdenka na místní veřejnou dopravu za 9 eur měsíčně po dobu 90 dní. Spolkové země na to mají obdržet odpovídající finanční prostředky. a toto jim všem zasponzorují fialovy ovce výrobou a vývozem levné energie za levno. a to se vyplatí…fialovej hnus

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky využívají soubory cookies, další informace naleznete zde.

View more
Přijmout
Odmítnout