Klimatická agenda už i v supermarketech: Holandská „matka“ českých Albertů zavádí údaje o uhlíkové stopě na výrobcích

Klimatická agenda už i v supermarketech: Holandská „matka“ českých Albertů zavádí údaje o uhlíkové stopě na výrobcích

Aby se lidem vtloukla vylhaná klimatická agenda do hlav co nejvíc, musí se „vychovávat“ nejen přes školy a média, ale také přes ochotné korporace.

A to třeba tak, že se na výrobku dozvíte, jakou za sebou zanechává uhlíkovou stopu. Do tohoto aktivismu se nyní pouští holandský Albert Hijn, což je mateřský podnik českých Albertů.

Budou brzy tyto „poučné a vzdělávací“ lekce také na výrobcích, které jsou v našich prodejnách?

Albert Heijn bude prvním řetězcem supermarketů, který bude uvádět emise CO2 na obalech výrobků své vlastní značky.

Supermarket uvede ekvivalent CO2 (CO2e) u 130 produktů, včetně vajec. Seznam se pomalu, ale jistě doplňuje o další produkty, jako je ovoce a zelenina.

Albert Heijn chce tímto způsobem ukázat, který produkt má nejvyšší emise, aby se lidé mohli rozhodovat udržitelněji. tedy alespoň ti, kteří stále věří nesmyslu o apokalypse, kterou by měl způsobit lidmi produkovaný CO2.

Supermarket bude také uvádět v propagačním časopisu odhadovaný dopad receptů na klima, aby pomohl zákazníkům „vybírat a vařit s větším ohledem na klima.“

Albert Heijn chce do roku 2030 v rámci celého řetězce vypouštět o 45 procent méně CO2e. Supermarket byl nedávno pokárán nizozemským úřadem pro spotřebitele a trhy (ACM) za vágní tvrzení o udržitelnosti.

Hnací silou je mezinárodní Agenda 2030 o udržitelnosti, potvrzuje Albert Heijn deníku De Andere Krant. „Zavázali jsme se k tomu již v roce 2021.“

Agenda 2030 se opět ukazuje jako katalyzátor zásadní změny v chování obyvatelstva, píše pro deník novinář David Boerstra. „Všechny instituce se zavázaly k plnění cílů udržitelného rozvoje, a proto ztratily svou autonomii.“

Na webových stránkách společnosti Jumbo se například uvádí: „Svými aktivitami aktivně přispíváme k cílům udržitelného rozvoje (SDGs) Organizace spojených národů. To jsou globální cíle udržitelného rozvoje, ke kterým se Nizozemsko zavázalo.“

Různí zástupci zemědělců mají podezření, že řetězce supermarketů na to dostávají dotace od vlády. Albert Heijn na žádost nereagoval, Jumbo popírá, že by obdržel „přímou dotaci“ od vlády na zvolený kurz.

Poslanec Pepijn van Houwelingen považuje za „velmi děsivé“, že společnosti jako Albert Heijn se zavázaly k agendě SDG na úkor zákazníků a akcionářů.

V diskuzích už samozřejmě Holanďané vyhlašují bojkot, což může být brzy problematické, protože za pár let asi jen stěží najdou firmu, která se nebude hlásit k Agendě 2030.

Musí se tedy soustředit na nákupy u farmářů, ti jsou však pro změnu systematicky likvidováni.

V rámci EU samozřejmě nevyžadují dodržování cílů Agendy 2030 pouze některé vlády, ale především EU, která na plnění těchto cílů tlačí především…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 20 Průměrně: 5]

13 thoughts on “Klimatická agenda už i v supermarketech: Holandská „matka“ českých Albertů zavádí údaje o uhlíkové stopě na výrobcích

    1. Zkouška č.8
      cenzurovaná pravda utoči,žádný příspěvek už nelze publikovat ,zda se,že začíná digitální koncentrák i tady .

  1. TAk až to zavedou i u nás, budu si vybírat výrobky s co největší uhlíkovou stopou. Mám ráda stromy a přírodu a ty kysličník uhličitý k životu nezbytně potřebují.

  2. Uz se tesim az si budu moci z regalu vybrat vyrobek s maximalni CO2 stopou.
    Ucty za topeni jsou horentni, takze pokud se mohu nadlabnout a jeste privolat globalni oteplovani, to je win – win situace, jak rikame my cesi.

  3. Zkouška č.8
    cenzurovaná pravda utoči,žádný příspěvek už nelze publikovat ,zda se,že začíná digitální koncentrák i tady .

  4. Verím,že v predajni bude uvedená,a na viditeľnom mieste,aj uhlíková stopa ktorú vyprodukuje každý zamestnanec a to aj ten prdiaci,rovnako CO2 stopa každej aj samoobslužnej pokladne.Rovnako pevne verím že strecha bude čisto priehľadná,aby nemuseli svietiť a vytvárať CO2 stopu.A ventilácia vypnutá?A chladiarenske boxy vypnuté?A kúrenie v zime sa asi nepočíta,AHÁÁÁ!

  5. Tu šílenost je třeba zastavit. Musíme se bránit. Uhlík je potřebný k životu, je třeba se těm šílencům nepodřídit a nehrát jejich hru. Vždyť vydechujeme oxid uhličitý, tedy uhlí, my sami jsme uhlíkovou stopou. To nás budou chtít zabít, když tak šíleně hledají uhlíkovou stopu? Je třeba podporovat místní zemědělce, farmáře, kupovat jejich výrobky. Nenechat je zničit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/klimaticka-agenda-uz-i-v-supermarketech-holandska-matka-ceskych-albertu-zavadi-udaje-o-uhlikove-stope-na-vyrobcich/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings