Další velmi známá značka se rozhodla vrhnout do LGBTQ propagandy: Tentokrát jde o alkoholický nápoj

Další velmi známá značka se rozhodla vrhnout do LGBTQ propagandy: Tentokrát jde o alkoholický nápoj

Alkoholický nápoj, který pochází z Německa, ale je velmi dobře znám i u nás, se zřejmě vydá ve šlépějích amerického piva Bud Light, které se vloni stalo nejbojkotovanější značkou všech dob.

Potřebuje snad také body ESG, které jsou udělovány za oddané následování Agendy 2030 – a všech jejích součástí: LGBTQ, klimatické agendy, výměny obyvatel a islamizace?

Video, které známá značka zveřejnila, však propaguje dokonce i konkrétní politiky – v tomto případě Zelené, kteří jsou ostatně hlavním „tahounem“ LGBTQ agendy.

Jenže právě Zelení v Německu díky Green Dealu výrazně klesají v oblibě.

Chce se tedy německá kultovní značka stát dalším Bud Lightem?

Nebo se snad Jägermeister spoléhá na to, že v Evropě nebude reakce na podobnou propagandu tak silná jako v USA? To se samozřejmě teprve uvidí, nicméně pod videem na YouTube se již výzvy k bojkotu – ve stylu „go woke, go broke“ –  objevily.

Je to fenomén, který se nejprve rozšířil v politice a médiích a v posledních letech si stále více nachází cestu i do reklamního průmyslu. Přestože se drtivá většina staví proti multigenderové agendě a všemu, co s ní souvisí, společnosti nikdy neunaví naskakovat do rozjetého vlaku.

Nejnovějším příkladem je Jägermeister, výrobce kultovního likéru na bázi bylin.

Pod názvem „The Lesbian Bar Project: FLINTA“ natočil Jägermeister hodinové (!) „Image video“ kdo je kdo z barevné duhové komunity. „FLINTA“ je zkratka pro „Ženy, lesbičky, intersexuály, nebinární, transsexuály a agendery.“

Protagonisté jako Tessa Ganserer (Zelení), poslankyně německého Spolkového sněmu, komička Ricarda Hofmann nebo majitel baru Payman Neziri se snaží divákovi vysvětlit, proč nelze hodnotu queer gastronomie v Německu podceňovat.

Proč je Jägermeister ochoten to udělat a co má jeho produkt společného s ideologickým světonázorem, není na první pohled zřejmé. Zejména proto, že se zdá, že na frázi „go woke, go broke“, která se používá v USA, je něco pravdy.

V loňském roce musela na tuto zkušenost ztroskotat mimo jiné značka piva Bud Light a americký diskontní řetězec Target. Tržby a tržní kapitalizace obou společností se po LGBTQ kampaních propadly o několik miliard amerických dolarů.

Zdá se, že řešení této hádanky se skrývá za pojmem „woke kapitalismus.“ Jinými slovy, korporace určité velikosti nebo ty, které mají relevantní tržní sílu, ideálně jedničku na trhu, nemají (nebo již nemají) na mysli koncového zákazníka.

Filozof a publicista Dr. Alexander Grau jednou popsal tento přístup, vytvořený Rossem Douthatem, sloupkařem New York Times, SWR takto:

„Místo dražších ekonomických ústupků, jako jsou vyšší mzdy a lepší sociální dávky, nyní firmy nabízejí svým zaměstnancům laciné rétorické fráze.

Z obchodní perspektivy by navíc woke korporátní politika měla mít také tu výhodu, že si usmíří liberální politickou elitu tím, že přijala její preference politiky LGBTQ, genderového pluralismu, transgenderových práv, laxních imigračních standardů nebo zmírňování klimatických změn.

Na oplátku budou tyto společnosti ušetřeny vyšších daní, přísnějších regulací a antimonopolních zákonů.“

Korporace tak akceptují, že si konzervativce na krátkou dobu znepřátelí, protože předpokládají, že ve střednědobém až dlouhodobém horizontu se k nim vrátí.

To by mohlo vést ke společensko-politické oboustranně výhodné situaci:

„Tradiční konzervativci by nakonec – byť neochotně – neukončili spojenectví se společností kvůli nedostatku alternativ. Zároveň by se však velká část dříve antikapitalistické levice proměnila ve spolupracující partnery.“

Ve skutečnosti se zdá, že tato hypotéza se velmi blíží vysvětlení woke dění v německém a globálním reklamním průmyslu. Ať už se jedná o supermarkety nebo automobilky – skutečný produkt ustupuje stále více do pozadí.

Místo toho se inzerenti prezentují duhovými vlajkami a multikulturními sděleními.

Zda však předpoklady Jägermeistera a spol. nakonec skutečně vyjdou, je samozřejmě jiná otázka. Soudě podle reakcí v sekci komentářů pod dotyčným videem na YouTube se lídr trhu s bylinnými likéry může díky své LGBTQ agitce dostat do problémů.

Pokud jde o Tessu Gansererovou, poslance Spolkového sněmu, který se narodil jako muž, ale prohlásil se za ženu, aby později prosadil takzvaný „zákon o sebeurčení“, jeden uživatel shrnuje svou kritiku takto:

„Jägermeister je ode dneška v našem týmu 20 mužů minulostí! Každý, kdo pošlapává práva žen a dětí, nemá místo ani u mužů!“

Ještě malé vysvětlení k posledně zmíněnému:

Zákon o sebeurčení, který před týdnem schválili v Německu, poškozuje děti tím, že jim umožňuje měnit pohlaví – od 5 let se souhlasem rodičů a od 14 let dokonce bez souhlasu rodičů – a ženy pro změnu tím, že kdejaký úchyl, který se prohlásí za ženu, nyní může do dámských šaten, věznic, nemocničních oddělení, na dámské toalety, sauny ale i do ženských sportů…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 22 Průměrně: 5]

2 thoughts on “Další velmi známá značka se rozhodla vrhnout do LGBTQ propagandy: Tentokrát jde o alkoholický nápoj

  1. Podobný zákon na uľahčenie zmeny pohlavia , ako ten spomínaný v závere článku, prijalo pred pár dňami už aj Švédsko. Isté je,že nebude platiť dlho… schvaľujem budúce každodenné popravy úchylákov, teda aj transov a transiek, v mene islamského práva šaría!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/dalsi-velmi-znama-znacka-se-rozhodla-vrhnout-do-lgbtq-propagandy-tentokrat-jde-o-alkoholicky-napoj/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings