Co to je? Španělští vědci objevili něco nového v takzvaných „vakcínách“ Pfizer

Už před časem jste si zde mohli přečíst o snahách španělských vědců, kteří se rozhodli zjistit, zda tyto takzvané „vakcíny“ skutečně obsahují oxid grafenu a proč tam asi je. Jeho obsah nakonec potvrdili, ale mezitím objevili další substanci, o které se dosud nevědělo.

Co to asi je?

Tým z La Quinta Columna, vedený biostatistikem Ricardem Delgadem, učinil další bizarní objev.

Delgadův tým již dříve zjistil, že vakcíny proti covidu-19 obsahují grafen a nanotechnologie. Každý, kdo to tvrdil, byl zakázán na sociálních sítích a napaden armádami trollů. „Fact-checkeři“ unisono tvrdili, že vakcíny neobsahují oxid grafenu.

Španělští vědci nedávno prokázali, že jej skutečně obsahují.

Zdá se, že dochází k obratu. Provinční soud v Almeríi nedávno zadal vyšetřování možné přítomnosti grafenu ve vakcínách.

.

Španělští vědci, kteří demonstrovali přítomnost oxidu grafenu pomocí transmisního elektronového mikroskopu, o sobě nyní opět dávají vědět.

Odebrali vzorky z vakcíny Pfizer a umístili je na 48 hodin do inkubátoru plazů. V inkubátoru byla teplota 37 stupňů a vzorky byly nepřetržitě vystavovány UV záření. Po 48 hodinách byly vzorky vakcíny analyzovány pomocí optického mikroskopu.

Ve vzorcích Delgado a jeho tým našli podivné útvary, které předtím neviděli. Zdá se, že obsahují tečky s více větvemi. Vypadá to, jako by se tam něco „vylíhlo.“

„Používají lidská těla jako inkubátory?“ ptá se Delgado. „A pokud ano, co se vylíhlo?“

Výzkumníci nyní umístili vzorky do inkubátoru na 96 hodin a útvary nadále „rostou“:

3 thoughts on “Co to je? Španělští vědci objevili něco nového v takzvaných „vakcínách“ Pfizer

1. v těch vakcínách na covid se vždy najde něco za svinstva ani se nedivím že web Woxpopuliblog byl v unoru jedním z webu který byl zablokovaný a nefunguje dosud hold se jim nehodí do budoucna