„Uhlíková stopa“ je vynálezem ropné společnosti BP

„Uhlíková stopa“ je vynálezem ropné společnosti BP

Pojem „uhlíková stopa“ na nás útočí z různých reklam (pro mne osobně jde o antireklamy), od propagandistických politiků i médií.

Při testování sociálních kreditů v různých evropských zemích se vždy jedná o měření uhlíkové stopy, což jen potvrzuje, že právě to bude hlavním cílem budoucích sociálních kreditů napojených na ID a digitální peněženku.

O uhlíkové stopě se hovoří v souvislosti s klimatickým hoaxem a spolu s „udržitelností“ je nedílnou součástí klimatické propagandy.

V budoucnu by tedy měla být vaše uhlíková stopa důležitá například pro stanovení vaší uhlíkové daně nebo toho, co si smíte koupit. Pokud se zvrácená klimatická politika nezastaví, bude uhlíková stopa každodenní součástí vašeho života.

Každý předmět, každá cesta bude muset být analyzována do posledního detailu a údajně vypuštěný CO2 bude zaúčtován na individuální účet.

Uvědomělým občanům bude dovoleno více, nekonformním a kritickým méně, multimiliardářům a „elitě“ samozřejmě vše.

Vynález CO2 stopy však nepochází od přírody milujících ekonadšenců, ale z ropného průmyslu. Už to je důvodem k zamyšlení…

V roce 2004 zveřejnila ropná společnost British Petrol (BP) na internetu kalkulačku CO2. 

Název stránky: „Snížení uhlíku – Je čas přejít na nízkouhlíkovou dietu.“ 

Toto oznámení bez zpravodajských informací mohlo také přijít přímo z centrály Strany zelených. 

PR gag byl vyvinut globální reklamní agenturou Oglivy & Mather (založena v roce 1948, 16 000 zaměstnanců, roční obrat 1,75 miliardy USD). 

Společnost má také velké zkušenosti s  greenwashingem velkých korporací.

Agenturu vlastní skupina WPP, která celosvětově zaměstnává 107 000 lidí a její roční obrat je 14,4 miliardy (2019). 

WPP také vlastní „Hill & Knowlton“, reklamní společnost, která použila lež o novorozencích vyhozených z inkubátoru k legitimizaci války v Zálivu.

Jsme tedy v srdci globalistického utváření veřejného mínění. Hledat tam obsah, který je „dobrý pro lidi“, je dost absurdní.

Odtud tedy pochází koncept nového klimatického náboženství. V době, kdy byli všichni korporátní novináři po celém světě buď umlčeni nebo koupeni, byla tato skutečnost dobře známá a vyvolala potřebnou kritiku.

Kampaň uhlíkové stopy byla v roce 2000 považována za ukázkový příklad klamavé reklamy. 

V roce 2004 vydal British Petrol kalkulačku uhlíkové stopy, ozdobenou všemožnými tlacháním o nebezpečích CO2

Celé klimatické hnutí, které zahájila Greta Thunbergová, „Fridays for Future“, „Rebelie zániku“ nebo „Poslední generace“ poukazuje na profesionální manipulaci.

Ta se odráží v profesionálně vytvořeném logu všech těchto organizací, určité jednotnosti, profesionálních reklamních materiálech a domovských stránkách a podobně.

Bohužel, velká část populace se dá takovými kampaněmi obelstít – a právě proto existují globalistické reklamní společnosti v režii  miliardových korporací a politici, kteří takové metody dokonale ovládají.

Změna klimatu je také marketingová kampaň, která vyvlastňuje světovou populaci a odvádí miliardy z daní do kapes multimiliardářů.

To, že je CO2 šílenství naprostý podvod, již odhalilo mnoho systémem nezkorumpovaných vědců.

Na základě CO2 stopy by se lidé  měli v budoucnu nejen vzdělávat, ale také kontrolovat. Lidé už mají „CO2 účet“ u některých poskytovatelů kreditních karet. 

V současné době se pouze shromažďuje a vykazuje a v případě, že klient dokáže razantně snížit svoji uhlíkovou stopu, může získat odměnu. Systém trestů zatím v testovací fázi nebyl stanoven.

Jakmile ale ochotná a koupená politika dá „OK“, tato hodnocení poslouží k drastickému omezení možností pohybu lidí (15minutová města) a ke kontrole života do nejmenších detailů. 

Více práv budou mít pouze ti, kteří se zúčastní bez námitek.

Globalistická média, která plně podporují CO2 propagandu, používají v souvislosti s CO2 termíny jako „jed pro atmosféru“ – což je hrubě mylná představa.

CO2 je látka, na které je postaven veškerý život na naší planetě a metabolický produkt rostlin, ze kterého se vyrábí kyslík, který člověk potřebuje k životu.

Odsuzovat CO2 je šílenství, které lze překonat jedině zákazem kyslíku jako škodlivého. Možná i toho se nakonec dočkáme.

Žijeme v době, kdy je více než kdy jindy důležité rozpoznat propagandu a mít schopnost oddělit ji od faktů a skutečné vědy.

Globalistické síly, které mají zájem nastolit neofeudalismus pod jejich kuratelou, protože si myslí, že jsou „nadlidi,“ se rozhodně nezajímají o blaho lidstva.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 16 Průměrně: 5]

3 thoughts on “„Uhlíková stopa“ je vynálezem ropné společnosti BP

  1. Rozjíždějí to ve velkém. Na stránkách ClimatHero si vyplňte dotazník a oni Vám vyčíslí podle Vašich CO2 hříchů výši odpustků v EUR, kterými se vykoupíte. Prý pro děti v Africe. Hlavně jim vadí hovězí maso a jiné přesuny než pěšky. Stránky Open Food Facts také hodnotí potraviny podle progresivistických kritérií a zase je nejhorší hovězí, byť nezpracované a vychované ve Vašem sousedství. Alergeny nevadí, takže cvrčci jsou OK. Jediný závěr: nedat si za žádnou cenu vzít hotovost, jinak nás mají na lopatě.

  2. však víme jakou budoucnost na nás Globalisti a jejich pohunci připravuji už jsme to mohli vidět nebo číst z Romanu George Orwella 1984 kde se jasně říká válka je mír, otroctví je svoboda, nevědomost je síla a to všechno se dnes naplnuje

  3. Tohle je jediné eko téma, které považuju za úplnou sviňárnu, jenž slouží k maskování problémů, na kterých nelze vydělat. Např. co s odpady, které se v dnešní době nevyplatí používat jako suroviny, další je velmi jedovaté konvenční zemědělství a třešní na dortu je zneužívání ropy a uhlí, které neobsahují pouze uhlík, ale veškeré přírodní chemické prvky. Všechno ničení přírody a životního prostředí lidí je způsobeno ekonomií na pavědných základech, tak jako plandemie s toxínou. Výsledek je stejný jen zisk, potopa přijde sama.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *