Další hromadný bojkot: Prodejce kávy oslavuje mrzačení těla ve jménu transgenderismu

Další hromadný bojkot: Prodejce kávy oslavuje mrzačení těla ve jménu transgenderismu

Po již světoznámém bojkotu amerického piva Bud Light, které se díky reklamě s transkou dostalo na pokraj bankrotu, přichází další výzvy k bojkotu, tentokrát britského kávového gigantu.

Vzhledem k tomu, že výrobky této aktivistické firmy se prodávají po celé Evropě, včetně České republiky (i když mimo Velkou Británii nepatří k těm, které by byly na čele obliby), vztahuje se vyhlašovaný bojkot na všechny země, kde se zboží prodává či kde firma provozuje kavárny.

Firma totiž ve své reklamě propaguje operaci změny pohlaví z ženy na muže tím, že oslavuje masektomii, která je běžnou součástí operací změny pohlaví, ale také operací rakoviny prsu, což v tomto kontextu zní mnohým bizarně.

A je to o to horší, že se nyní s touto propagandou cílí na děti, přičemž tyto operace se u dívek, kterým je vsugerováno, že jsou trans, provádí kolem 13. – 15. roku věku.

Největší britský kavárenský řetězec Costa čelí masivnímu odporu a novému bojkotu poté, co použil animovaný obrázek s postavou s jizvami po mastektomii k oslavě „inkluzivity a rozmanitosti“.

Na sociálních sítích se nyní strhla vlna výzev k bojkotu sítě britských kaváren i jejich výrobků. Mnozí bojkot přirovnávají k bojkotu piva Bud Light v USA.

Daily Mail k tomu píše:

Obrázek, zobrazující androgynně vypadající postavu v dlouhých šortkách s jizvami pod každou bradavkou, je převzat z nástěnné malby, kterou řetězec navrhl pro Brighton and Hove Pride v loňském roce.

Použití obrázku na mobilní dodávce kávy používané na akcích po celé zemi bylo odsouzeno zejména ženami, kterým byla odstraněna prsa kvůli rakovině.

Tanya Carterová, mluvčí skupiny Safe Schools Alliance na ochranu dětí, řekla: „Je téměř neuvěřitelné, že by Costa udělala něco tak hrubého a nezodpovědného, že by použila tento obraz.

„Manažeři zjevně netuší, jaké poselství to přináší, když tvrdí, že nevratnou operaci zdravých ženských prsou je třeba ocenit. Je to opravdu  způsob, jak prodávat kávu?“

Costa vydala prohlášení, v němž obhajovala použití obrázku a tvrdila:

„V Costa Coffee oslavujeme rozmanitost našich zákazníků, členů týmu a partnerů.

Chceme, aby každý, kdo s námi přichází do styku, zažil inkluzivní prostředí, které vytváříme, aby povzbuzoval lidi, aby se cítili vítáni, svobodní a hrdí na to, že jsou sami sebou. Nástěnná malba jako celek představuje a oslavuje inkluzivitu.“

Spisovatelka Julie Bindel řekla deníku Daily Mail: „Vzpomínám si na příběhy o tom, jak byla žena vyhozena z obchodu Costa (v roce 2018), protože uvnitř diskrétně kojila.“

To se stalo dokonce více než jednou.

Tedy kavárny odmítají kojící matky, ale vítají přeoperované jedince, kteří se de facto dobrovolně vyřadili z reprodukce. Opět jde o otevřenou podporu depopulační politiky.

„Nesmíme kojit, ale vy můžete oslavovat ženu, která si nechala odstranit prsa z důvodů sociální nákazy a ješitnosti? Je to naprosto šílené,“ naléhala spisovatelka a dodala: „Co je na tom opravdu děsivé, je to, že skutečné jizvy po mastektomii jsou považovány za odznak cti, jako cool.“

„Tato nebezpečná ideologie, které se můžete přizpůsobit tím, že podstoupíte komplexní a nebezpečnou operaci, je strašná,“ tvrdila Bindelová a dodala: „Chci, aby chirurgové, vědci, ti, kteří obhajují a profitují z odstranění zdravého prsu, byli kriminalizováni.“

Stephanie Davies-Arai, zakladatelka a ředitelka organizace Transgender Trend, která vede kampaň proti oslavování genderové dysforie a trans operací na dětech, dodala:

„Je to zachyceno pod vlajkou hrdosti, je to inkluzivní a oslavuje rozmanitost, ale ve skutečnosti povzbuzujete děti, aby si myslely, že musí podstoupit zbytečný lékařský zákrok, který je ovlivňuje po zbytek jejich života.“

„Společnosti, které chtějí oslovit mladé lidi, prezentují trans jako cool,“ pokračovala a dodala: „Je to tlačeno na děti, jako by velká operace byla stejná jako změna oblečení.“

K bojkotu sítě kaváren  vyzval také známý britský herec Laurence Fox.

Trans propaganda, která se zaměřuje na děti, začíná právě čtením tzv. Drag queen těm nejmenším (pokračuje mazlením s Drag queen a indoktrinací ve školách i podobných reklamách) a končí změnou pohlaví před nástupem dospělosti.

O případech žen, které byly v dětství indoktrinovány a posléze si nechaly změnit pohlaví, jste si zde již několikrát mohli přečíst (například zde nebo zde).

Tyto ženy pak v dospělosti zjistí, že změnit pohlaví vlastně nechtěly, ale to už je příliš pozdě. Děje se to samozřejmě i opačně, tedy u chlapců, kterým je vsugerováno, že jsou dívkami.

Jde o novou zvrácenou módu, které se chce přizpůsobit co nejvíc mladých.

Tato móda je však jen další cestou k depopulaci, neboť přeoperovaný jedinec je vyřazen z reprodukce, přičemž vysoké procento těchto lidí nejpozději kolem 30. roku věku spáchá sebevraždu.

Proto je nutný bojkot všech firem, které podobné zvrácenosti propagují…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 31 Průměrně: 5]

6 thoughts on “Další hromadný bojkot: Prodejce kávy oslavuje mrzačení těla ve jménu transgenderismu

  1. V Eurábii a iných oblastiach sveta dobytých moslimami budú samozrejme všetky firmy podporujúce homo- a transfašizmus /a nie je ich málo / zlikvidované a rozdrvené na prach… To isté platí o mimovládkach.

  2. Tak my taky bojkot kavarnám Costa. Uvidíme kdo to vydrží déle. Kaváren jiných značek je všude jako máku a vždycky se nějaká normální najde.

  3. V poslední době kterákoliv mletá káva spíš smrdí ,nikdo nevíme co používají u pěstování kávy a co do ní pak pomelou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/dalsi-hromadny-bojkot-prodejce-kavy-oslavuje-mrzaceni-tela-ve-jmenu-transgenderismu/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings