Stále častěji se v plné nahotě ukazuje idiocie zelené ideologie, která ve finále víc škodí než pomáhá nejen lidem, ale také životnímu prostředí. Několikrát jsem se zde věnovala absolutní neekologičnosti větrných elektráren, proti nimž již protestují nejvíc právě v zemích, kde se také hojně používají, ať už v Německu nebo ve Švédsku.
Elektromobily pak mají nahradit vozidla na fosilní paliva, ta by již v roce 2030 měla z EU zcela vymizet. Ovšem stále častěji se ukazuje, že s tou ekologičností elektromobilů to také není nijak slavné. Ostatně, zatím nikdo nevysvětlil, kde by všechny elektromobily braly elektřinu, pokud by měl být v každé domácnosti třeba jen jeden? Nebo se již předem počítá s plánovaným sdílením, takže elektromobily budou moci vlastnit jen ti nejbohatší, protože všichni ostatní nemají nic vlastnit a vše se má sdílet?
Na schůzce ministrů zahraničí a zdravotnictví EU (9.- 10. února) ve francouzském Lyonu se opět ukázalo, jak „ekologické“ jsou tak vehementně propagované elektromobily zejména v případě, kdy se jich sjede na jednom místě větší počet.
Organizátoři upřesnili, že vysoce postavení pánové by měli být po akci odvezeni z kongresového centra na letiště zhruba 50 elektromobily.
Počin, kdy i přes snahu využít elektromobily byly vyfukovány výfukové plyny nafty do vzduchu, by nás neměl překvapit, protože o těchto lidech je známo, že nás neustále oblbují. A to nejen v průběhu „pandemie“, ale také v oblasti ochrany životního prostředí. V tomto konkrétním případě to vypadalo takto:
Elektromobily byly během konference připojeny k výkonným dieselovým generátorům pro dobíjení baterií. Ty byly pronajímány samostatně a postaveny vedle budovy, kde došlo k jednání.
Organizátoři se snažili vymluvit na to, že v místě konání byla pouze čtyři nabíjecí místa. Belgický web Gocar však informoval o tom, že ve francouzském městě s více než 500 000 obyvateli je více než 200 dobíjecích stanic s několika nabíjecími body a rychlonabíječkami.
Jediný závěr, který z toho lze vyvodit, je, že problémy nastávají u elektromobilů již v momentě, pokud je třeba absolvovat trasu z letiště do města a zpět bez dobíjení. A jak by to pak mělo vypadat na delších trasách??
naftovej nákladák, naftové agregáty. a bio obsluha. v normální společnosti už by tato banda byla za katrem, ale protože tady máme hen ten mier, kefalín, tak si ten euro cirkus rozvracet nedáme…