Studie: Mladé Evropanky se stále častěji obávají sexuálních útoků na veřejnosti

Studie: Mladé Evropanky se stále častěji obávají sexuálních útoků na veřejnosti

Spolu s rostoucí invazí úměrně roste také kriminalita. A jak známo, pro muslimy je žena podřadnou bytostí, majetkem. A žena – nemuslimka je pak jen lovnou zvěří. V některých zemích tak mají mladé ženy strach z některých veřejných míst, kde celodenně operují muslimské gangy.

Podle evropské zprávy zveřejněné v pátek se drtivá většina mladých žen v Evropě vyhýbá určitým místům nebo čtvrtím ze strachu, že budou napadeny nebo obtěžovány.

Ze strachu z fyzického nebo sexuálního napadení nebo obtěžování se 83 procent žen ve věku od 16 do 29 let vyhýbá tomu, aby byly na určitých místech samy, nebo se bojí jít do určitých ulic nebo čtvrtí.

Evropská agentura pro základní práva (FRA) se sídlem ve Vídni vyzpovídala 35 000 lidí v Evropské unii, Spojeném království a Severní Makedonii o jejich vnímání trestné činnosti, bezpečnosti a práv obětí.

“Zejména mladé ženy se vyhýbají různým místům ze strachu o svou bezpečnost. To je důležitá otázka z hlediska rovnosti, protože ukazuje, že nemohou využívat veřejné prostory stejným způsobem jako muži,” řekl Sami Nevala, autor zprávy. Tento trend bude pravděpodobně pokračovat, zejména s demografickými změnami.

Podle Eurostatu byla za období 2016–2018 zaznamenána nejvyšší míra kriminality v EU v zemích s velkými přistěhovaleckými muslimskými komunitami (100 – průměr EU): Belgie (154,3), Francie (153,3), Španělsko (132,5) a Portugalsko (115,5), zatímco nejnižší míra byla v Estonsku (17,1), Rumunsku (16,2), Česku (14,6), Slovinsku (11,7), na Kypru (10,5), na Slovensku (9,0) a v Maďarsku (9,0).

Od roku 2001 se podíl muslimů v rakouské populaci  zdvojnásobil. Studie Vídeňského institutu demografie potvrdila nárůst počtu muslimů v Rakousku. Podle toho je v současné době v zemi s 8 miliony obyvatel asi 700 000 lidí, kteří vyznávají islámskou víru. Od posledního sčítání lidu v roce 2001 se jejich podíl zdvojnásobil.

Náboženská příslušnost v Rakousku se od posledního sčítání lidu výrazně změnila: zatímco před rokem 2001 vyznávaly tři čtvrtiny všech Rakušanů římskokatolickou víru, jejich podíl klesl na 5,16 milionu, a tedy jen na dvě třetiny obyvatelstva.

Muslimská populace však zaznamenala silný růst. Studie předpokládá čtyři možné scénáře náboženského složení obyvatelstva v Rakousku. V každém scénáři je víceméně silný nárůst muslimů a lidí bez denominace. Pokles počtu katolíků v Rakousku je nevyhnutelný ve všech modelech.

Jeden scénář zohledňuje nejnovější vývoj, který se vyznačuje nejen evropskou imigrací, ale také zvýšenou invazí ze zemí Blízkého východu a Afriky. Podobně jako v prvním scénáři se předpokládá pokles počtu katolíků na 45 procent a zvýšení počtu lidí bez vyznání na 24 procent, zatímco podíl muslimů by měl vzrůst na 17 procent.

Pokud by se migrace do Rakouska zastavila, budoucí vývoj by byl způsoben především “náboženskou mobilitou” a “plodností”. Tento scénář předpokládá, že podíl lidí bez náboženství vzroste do roku 2046 na 28 procent. Počet katolíků by klesl na méně než polovinu, zatímco muslimové by pak tvořili dvanáct procent populace.

Poslední scénář předpokládá silnou imigraci ze Středního východu a Afriky, což by v roce 2046 vedlo k výraznému nárůstu podílu muslimů na 21 procent. Podle tohoto předpokladu by téměř každý třetí občan Vídně mohl být muslim. Islám by tak byl nejrozšířenějším náboženstvím ve Vídni za posledních 30 let.

Problémem těchto studií je, že ani jedna z nich nepočítá se dvěma dalšími faktory, které zcela jistě zamíchají demografickým složením obyvatelstva v islamizovaných zemích. Nikde se nepočítá s konvertity (k islámu např. v Německu konvertuje kolem 7 tisíc lidí ročně) a také se v žádné ze studií nepočítá s přirozenou migrací původních obyvatel, pro něž již bude situace ve vlastní zemi nesnesitelná.

Ani jedna studie není založena na praktických zkušenostech s islamizací jiných míst, kde s rostoucím počtem muslimů dochází ke stále častějším útokům na původní, nemuslimské obyvatelstvo. Tato situace pak nutí nemuslimy buď konvertovat nebo se přestěhovat tam, kde zatím islám nepřevládá. O to rychleji se dané území islamizuje…

[Celkem: 5   Průměr: 5/5]
Share

8 thoughts on “Studie: Mladé Evropanky se stále častěji obávají sexuálních útoků na veřejnosti

  1. Díky za informace. Demografický vývoj v EU zemích se tak naplňuje jak predikoval již před léty Paw Research Institute. To kolik domorodců konvertuje k is lamu je ovšem zarážející, a urychlí to is lamizaci. A zarážející je to, kolik lidí v EU, i u nás, touží po nesvobodě.

    1. Hodně konverzí probíhá i díky sňatkům s nemuslimkami. Mohamedáni, kteří míří do Evropy, sem jdou mimo jiné i se záměrem islamizace území právě cestou sňatků s Evropankami. Žena musí podle pravidel konvertovat a jejich děti jsou pak automaticky muslimové. V té islamizaci vlastně jedou i všichni ti, kdo nám neustále podprahově podsouvají jako ideální smíšené páry. Tuto propagandu vidíme v reklamách, filmech, seriálech, ale razí ji dokonce i EU…

      1. Anino, myslím, že žena konvertovat nemusí.
        Ale děti jsou automaticky muslimové, to je pravda.
        Konvertovat musí nežidovka, aby byly děti automaticky Židé.
        U muslimů musí konvertovat muž, aby byly děti muslimové.

        1. Helčo, konvertovat žena musí, to tedy rozhodně v případě, že je muž praktikující muslim. Děti jsou samozřejmě muslimové automaticky. Proto si také muž – muslim může vzít nemuslimku, ale žena – muslimka si nemuslima nikdy vzít nesmí. Nebo může, ale muž musí ještě před svatbou konvertovat. Podle islámu totiž patří děti vždy muži.
          Samozřejmě jsou i páry, kde žena nekonvertuje, ale to je v případě těch “odpadlíků”, tedy muslimů, kteří nepraktikují a ostatními tak ani za muslimy považováni nejsou. V Evropě takoví samozřejmě jsou, jeden takový pár osobně znám. On od narození muslim, ona křtěná katolička, děti (skoro dospělé) ateisté. Náboženství neřeší, do kostela ani do mešity nechodí, vánoce normálně slaví. Rodina žije v Rakousku, kde se to akceptuje – zatím… On je ovšem s tímto stylem života vzhledem k muslimské komunitě (v níž rodina nežije) považován za odpadlíka. Protože žijí na rakouské vesnici mezi vesměs Rakušany, nikdo to tam neřeší. Pokud by bydleli třeba v islamizované vídeňské čtvrti, měli by problém… Hlavně on…

          1. Tak to té rodině držím palce, nebudou to mít vůbec lehké. Kdyby to bylo na mně, tak bych si přála, aby se všechna tři abrahámistická náboženství propadla do psí řiti.
            💀💣😬
            Měla jsem za to, že tady v Evropě jsme už poněkud jinde.
            😰

  2. Nechci se hádat, nevím to přesně. Jenom vím, že děcko je automaticky muslimče a v případě rozchodu matka o dítě přijde.
    Myslím, že pro muslima je výhodné mít za ženu nemuslimku, protože o muslimku se musejí postarat i po rozvodu.
    K nemuslimce nemají žádné závazky.

    1. Nemuslimka opravdu musí konvertovat a na dítě nemá po rozvodu právo ani muslimka. I proto dělají v Pákistánu ty násilné konverze. Unesou křesťanku nebo hinduistku a znásilní, pak ji násilně konvertují na islám. Jinak rozvody jsou v islámu velice vzácné, nicméně rychlé, přičemž žena se s ostudou vrací otci (resp. bratrovi, nejsou-li, pak k synovi). Nejčastějším důvodem rozvodu u muslimů bývá neschopnost ženy porodit syna (tzn. rodí-li samé dcery nebo je neplodná)….

      Jinak samozřejmě, Helčo, s tím, co píšete výše, absolutní souhlas, také coby ateistka nepatřím k fanouškům jakýchkoli bludů… Evropa se z toho celkem dostávala a s islámem se to opět vrací a v ještě horší podobě…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.