Před časem bruselští totalitáři schválili nařízení, podle něhož musí být postupně všechny starší budovy na území EU renovovány tak, aby měly co nejmenší energetickou náročnost. Po celé EU by se jednalo o miliony budov, podmínkám v podstatě neodpovídá většina budov, které byly postaveny před rokem 2000 a nebyly poté renovovány.
Toto bruselské nařízení bere zejména Německo velmi vážně, což se odráží i v tom, že některá města již začala provádět měření tepelné náročnosti.
Majitelé „závadných“ budov budou poté upozorněni na to, že právě jejich nemovitost neodpovídá požadavkům EU a musí být tedy renovována. Budovy, které nebudou do předem stanovených termínů (2030, 2033 atd.) renovovány na příslušnou kategorii, bude zakázáno prodávat a budou zatíženy „extra“ uhlíkovou daní.
Na nastávající „klimatickou diktaturu“ se již připravuje i německý Dortmund, kde již v noci létají nad domy letadla, aby bylo možné zjistit, které nemovitosti neodpovídají bruselským normám…
V únorových nocích 2024 krouží nad Dortmundem letadlo. Má za úkol vytvářet termosnímky budov.
Pokud občané Dortmundu v těchto únorových nocích uslyší neobvyklé zvuky, mohlo by to být právě takové letadlo. To krouží kolem města.
Letadla nejsou v Dortmundu nic neobvyklého. Ostatně letiště není daleko od městské části. Lety, které město Dortmund oznámilo na únor, však v žádném případě nejsou pravidelným letem do dalšího prázdninového letoviska.
Podle města letadlo pořizuje termosnímky. Za nocí bez oblačnosti pořizuje letová posádka fotografie budov, aby „identifikovala slabá místa v izolaci a akutní potřebu renovace.“
Neexistovala přesná data letů jako preventivní opatření. Město Dortmund uvedlo, že starty budou záviset na aktuálních povětrnostních podmínkách.
„Potom zpracujeme výsledky termografického letu a propojíme je se stávajícím 3D modelem budov města Dortmund,“ vysvětluje Dr. Bastian Heider z projektového týmu Institutu pro regionální a městský rozvoj (ILS).
Vlastníci nemovitostí pak mohou využít výsledky zjištěné termovizí pro svou nemovitost. Cílem kampaně je najít konkrétní potřeby renovace a v budoucnu ušetřit CO₂.
Kdo se obává, že tyto nahrávky mohou narušovat jeho soukromí, může být v klidu, alespoň podle „správy města.“
Letadlo prý fotilo jen střechy a fasády budov. Vozidla a osoby údajně nelze rozpoznat kvůli nízkému rozlišení snímků.
https://aeronet.news/nizozemsko-a-litva-jsou-dalsi-dva-staty-ktere-oznamily-pripravenost-k-vyslani-svych-vojsk-na-ukrajinu-podle-analytiku-nezalezi-na-poctu-zemi-nato-na-ukrajine-ale-na-prvnim-incidentu-ruskeho-utoku/
Myslím, že brzy přijdou znovu do módy pánské boty s úzkou špičkou.
Evropska unie pripravuje mereni uniku plynu ze zadni casti tela tez letadly pomoci UI. Kdo bude emit vysoke emise, bude je muset vhodnou konstrukci odvadet plyn do zachytne nadoby, aby tyto plyny neslouzily ke zvysovani CO2 v ovzdusi. Kdo nebude mit ucinnou konstrukci k zachycovani plynu, dostane pokutu az 1 million EUR a ev. az 5 let vezeni. Unik plynu se bude lecit (podle Svejka) denne klystyrem jednim litrem vody, davky leceni ale mohou byt (po dukladne analyze lekarskych odborniku) zvyseny podle vysledku uniku CO2.
Zajimave: Uvedene letadlo nema nemeckou identifikaci a tam, kde startuje, neni letiste v Dortmundu.