USA: Pokroková obec musela přestat využívat elektrické školní autobusy, nezvládaly horský terén

USA: Pokroková obec musela přestat využívat elektrické školní autobusy, nezvládaly horský terén

Jak se postupně dozvídáme, tak elektromobily nejsou vhodné do přílišné zimy, ale také ne do deště a v případě poškození baterie stojí nová asi tolik, kolik dáte za nové auto na fosilní paliva.

Elektromobily také není dobré  přepravovat na lodích a ani se nedoporučuje, aby parkovaly v podzemních garážích nebo v garážích bytových domů. Pojišťovny zvyšují pojistné a některé již dokonce elektromobily pojišťovat odmítají.

Přesto se podle politiky zeleného údělu, prosazované nejen v EU, ale i v pokrokářských demokraty vedených státech USA, mají nejpozději do roku 2035 využívat elektromobily jako jediná pozemní doprava.

Využíváni fosilních paliv má být vymýceno, aniž by kdokoli uvažoval nad dalekosáhlými důsledky.

V USA nyní zjistili, že elektrické autobusy nejsou schopny zvládnout ani horský terén…

Zelená školní čtvrť v zeleném městě v zeleném státě USA pořizuje pět nových naftových školních autobusů. Stávající elektrické školní autobusy jsou totiž pro horské trasy v Coloradu zcela nevhodné.

Co ale studenti udělají, když klimatická sekta v budoucnu zakáže všechny spalovací motory?

Město Boulder v americkém státě Colorado je řízeno levozelenými „demokraty.“ Tamní politika se chová zcela v duchu klimatických šílenců a všude prosazuje zelenou ideologii.

V tomto městě je také školní čtvrť, která je zcela v souladu s touto politikou. Je tu ale problém: ve skutečnosti chtěli nahradit stávající vozový park naftových školních autobusů elektrobusy, ty se však ukázaly jako zcela nedostatečné. 

Na dlouhé, horské trasy jsou prostě naprosto nevhodné. Z tohoto důvodu bylo objednáno pět nových dieselových školních autobusů v celkové hodnotě přibližně 715 000 USD.

Okres to vysvětlil následovně:

Naftové školní autobusy jsou nezbytné pro horské tratě díky jejich robustnímu výkonu v náročném terénu. Tyto trasy se často vyznačují strmými stoupáními, měnícími se povětrnostními podmínkami a vzdálenými místy, což z dieselových autobusů činí praktickou volbu.

Podle zprávy představitelé školy pokračovali:

Propanové autobusy a elektrobusy mají na horských trasách omezení. Propan může mít problémy ve vyšších nadmořských výškách a za extrémně chladného počasí, zatímco elektrobusy mají snížený dojezd v kopcovitých oblastech a vyžadují časté dobíjení, což je činí méně spolehlivými pro tyto specifické trasy.

Potvrdili, že naftové autobusy zůstávají spolehlivou volbou pro zajištění bezpečné dopravy pro žáky žijící v horských oblastech.

Nevhodnost takových „zelených“ autobusů také zdůrazňuje rýsující se problém budoucnosti: Jak se mají děti v odlehlých a horských oblastech (nejen v Coloradu) dostat do školy a zpět domů, když klimatičtí fanatici úplně zakážou spalovací motory? 

To je deklarovaný cíl těchto lidí. 

Představte si takový autobus plný dětí uprostřed zimy, někde hluboko v zapadákově, s vybitými bateriemi kvůli nepříznivým podmínkám. 

A s podobnými problémy se pak budou potýkat i záchranáři, kteří pak  budou mít také jen elektromobily.

Tyto a mnohé další problémy jen opět potvrzují, že politiku zeleného údělu vymyslel někdo, kdo měl v plánu země, které ji slepě přijímají, zničit, zatímco politici, kteří ji prosazují, jsou buď zkorumpovaní nebo jde o nemyslící idioty…

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 13 Průměrně: 5]

5 thoughts on “USA: Pokroková obec musela přestat využívat elektrické školní autobusy, nezvládaly horský terén

  1. NIe sú tu uvedené ďalšie fakty… aké sú vzdialenosti, aká kapacita batérii a aká je spotreba a dojazd. Lebo ak niekto potrebuje jazdiť 100km a kúpi bus s dojazdom 120km, je šialenec. Výkon EV je vo všeobecnosti vyšší ako spaľovacich – tam by som problém nevidel, jazda v kopcoch dá zabrať aj spaľováku, naopak, EV môže cestou dole kopcom rekuperovať energiu, nabíjanie je cca hodinu, takže ak EV slúži iba na zvoz detí do školy a potom stojí, nie je problém ani s nabíjaním. Ale ako vravím, nepoznáme bližšie údaje. A v súčasnosti je každé elektroauto obmedzené dojazdom, kým sa neobjavia nejaké zázračné batérie, tak to tak aj ďalej bude.

    1. Klid, klid… až vymyslí nový typ baterie (už se asi 3 takové objevily) tak to pojede dobře i do kopců, budou levnější výměny baterie, levnější jejich likvidace, samotné baterie budou levnější a nebude hrozit vznícení. Potom – proč ne vozidla na bateriový pohon, že ? Také se objevily minimálně 2 nové typy spalovacích motorů – jeden z nich je mimořádně ekologický. Já sám chci jen auto na benzin, nejlépe takové, které bylo konstruováno pro normu Euro 3, případně 4.

  2. Nejde tu o dojazd, ale výkon EV, ten istý problém čo spomínajú s eautobusmi, som čítal aj v jednom článku, kde sa poštári šťažovali vo Švédsku, že sa ich poštové plnenaložené edodávky nedokázali vyštverať na kopce, skrátka baterkové autobusy a dodávky pri plnom naložení nemajú dostatočný výkon a to je ten prúser a rozdiel oproti spalovacím.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. /data/web/virtuals/342591/virtual/www/wp-includes/link-template.php on line 409
https://necenzurovanapravda.cz/usa-pokrokova-obec-musela-prestat-vyuzivat-elektricke-skolni-autobusy-nezvladaly-horsky-teren/">View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings