Jak se postupně dozvídáme, tak elektromobily nejsou vhodné do přílišné zimy, ale také ne do deště a v případě poškození baterie stojí nová asi tolik, kolik dáte za nové auto na fosilní paliva.
Elektromobily také není dobré přepravovat na lodích a ani se nedoporučuje, aby parkovaly v podzemních garážích nebo v garážích bytových domů. Pojišťovny zvyšují pojistné a některé již dokonce elektromobily pojišťovat odmítají.
Přesto se podle politiky zeleného údělu, prosazované nejen v EU, ale i v pokrokářských demokraty vedených státech USA, mají nejpozději do roku 2035 využívat elektromobily jako jediná pozemní doprava.
Využíváni fosilních paliv má být vymýceno, aniž by kdokoli uvažoval nad dalekosáhlými důsledky.
V USA nyní zjistili, že elektrické autobusy nejsou schopny zvládnout ani horský terén…
Zelená školní čtvrť v zeleném městě v zeleném státě USA pořizuje pět nových naftových školních autobusů. Stávající elektrické školní autobusy jsou totiž pro horské trasy v Coloradu zcela nevhodné.
Co ale studenti udělají, když klimatická sekta v budoucnu zakáže všechny spalovací motory?
Město Boulder v americkém státě Colorado je řízeno levozelenými „demokraty.“ Tamní politika se chová zcela v duchu klimatických šílenců a všude prosazuje zelenou ideologii.
V tomto městě je také školní čtvrť, která je zcela v souladu s touto politikou. Je tu ale problém: ve skutečnosti chtěli nahradit stávající vozový park naftových školních autobusů elektrobusy, ty se však ukázaly jako zcela nedostatečné.
Na dlouhé, horské trasy jsou prostě naprosto nevhodné. Z tohoto důvodu bylo objednáno pět nových dieselových školních autobusů v celkové hodnotě přibližně 715 000 USD.
Okres to vysvětlil následovně:
„Naftové školní autobusy jsou nezbytné pro horské tratě díky jejich robustnímu výkonu v náročném terénu. Tyto trasy se často vyznačují strmými stoupáními, měnícími se povětrnostními podmínkami a vzdálenými místy, což z dieselových autobusů činí praktickou volbu.“
Podle zprávy představitelé školy pokračovali:
„Propanové autobusy a elektrobusy mají na horských trasách omezení. Propan může mít problémy ve vyšších nadmořských výškách a za extrémně chladného počasí, zatímco elektrobusy mají snížený dojezd v kopcovitých oblastech a vyžadují časté dobíjení, což je činí méně spolehlivými pro tyto specifické trasy.„
Potvrdili, že naftové autobusy zůstávají spolehlivou volbou pro zajištění bezpečné dopravy pro žáky žijící v horských oblastech.
Nevhodnost takových „zelených“ autobusů také zdůrazňuje rýsující se problém budoucnosti: Jak se mají děti v odlehlých a horských oblastech (nejen v Coloradu) dostat do školy a zpět domů, když klimatičtí fanatici úplně zakážou spalovací motory?
To je deklarovaný cíl těchto lidí.
Představte si takový autobus plný dětí uprostřed zimy, někde hluboko v zapadákově, s vybitými bateriemi kvůli nepříznivým podmínkám.
A s podobnými problémy se pak budou potýkat i záchranáři, kteří pak budou mít také jen elektromobily.
Tyto a mnohé další problémy jen opět potvrzují, že politiku zeleného údělu vymyslel někdo, kdo měl v plánu země, které ji slepě přijímají, zničit, zatímco politici, kteří ji prosazují, jsou buď zkorumpovaní nebo jde o nemyslící idioty…
Klaus Schwab Music Video – A New World Order in Music https://youtu.be/WM5KrMTGGl0?si=mwQdXdE4puFI05S7
Elektromobil na baterie? Ůtopie.
NIe sú tu uvedené ďalšie fakty… aké sú vzdialenosti, aká kapacita batérii a aká je spotreba a dojazd. Lebo ak niekto potrebuje jazdiť 100km a kúpi bus s dojazdom 120km, je šialenec. Výkon EV je vo všeobecnosti vyšší ako spaľovacich – tam by som problém nevidel, jazda v kopcoch dá zabrať aj spaľováku, naopak, EV môže cestou dole kopcom rekuperovať energiu, nabíjanie je cca hodinu, takže ak EV slúži iba na zvoz detí do školy a potom stojí, nie je problém ani s nabíjaním. Ale ako vravím, nepoznáme bližšie údaje. A v súčasnosti je každé elektroauto obmedzené dojazdom, kým sa neobjavia nejaké zázračné batérie, tak to tak aj ďalej bude.
Klid, klid… až vymyslí nový typ baterie (už se asi 3 takové objevily) tak to pojede dobře i do kopců, budou levnější výměny baterie, levnější jejich likvidace, samotné baterie budou levnější a nebude hrozit vznícení. Potom – proč ne vozidla na bateriový pohon, že ? Také se objevily minimálně 2 nové typy spalovacích motorů – jeden z nich je mimořádně ekologický. Já sám chci jen auto na benzin, nejlépe takové, které bylo konstruováno pro normu Euro 3, případně 4.
Nejde tu o dojazd, ale výkon EV, ten istý problém čo spomínajú s eautobusmi, som čítal aj v jednom článku, kde sa poštári šťažovali vo Švédsku, že sa ich poštové plnenaložené edodávky nedokázali vyštverať na kopce, skrátka baterkové autobusy a dodávky pri plnom naložení nemajú dostatočný výkon a to je ten prúser a rozdiel oproti spalovacím.