Ve snaze získat co nejvíce bodů ESG se společnosti z celého světa předhání v tom, kdo přinese více globalistické agendy.
Zatímco u nás je v kurzu těchto firem zejména klimaalarmismus, takže reklamami se prolínají výrazy z Agendy 2030 jako je „udržitelnost“ či „uhlíková stopa,“ v zemích na západ od nás se již více koncentrují na trans agendu.
To se projevuje zejména v USA, kde již firmy opakovaně využily pro reklamu svých výrobků transku. V důsledku jedné z takových reklam došlo k tvrdému bojkotu ze strany zákazníků, kterým se podařilo dovést do té doby v USA nejoblíbenější značku piva takřka k zániku.
Zatím se v případě těchto reklam vždy jednalo zpravidla o muže, kteří se vydávají za ženy, novinkou je však nyní žena, která se rozhodla změnit na muže.
Ta předvádí reklamu na holící strojek pro muže, ale tentokrát se pro změnu jedná o německého výrobce, tedy o výrobek, který se prodává po celém světě.
Reklama je předvedena tak, aby bylo vidět jizvy po mastektomii, což má jasně zdůraznit, že se jedná o transku.
V USA již nyní vyhlásili na výrobky Braunu bojkot. Dokáže se přidat i Evropa?
Prominentní společnost vyrábějící holicí strojky byla přistižena s trans „modelkou“ s dvojitými jizvami po mastektomii. Není překvapením, že to vyvolalo hněv konzervativců na sociálních sítích.
Televize Fox News v pátek uvedla, že fotografie byla objevena mezi propagačními obrázky na webové stránce Braun, německé společnosti vyrábějící spotřební zboží, která mimo jiné prodává i elektrické holicí strojky.
Na první pohled se zdá, že obrázek ukazuje holícího se muže. Bližší zkoumání však odhalí biologickou ženu, která se zmrzačila tím, že podstoupila oboustrannou mastektomii. Jizvy jsou vidět na jejích prsou.
Fox News poznamenává, že konkrétním produktem použitým v reklamě byl holící strojek Braun Series X.
Mluvčí společnosti Proctor and Gamble měl tu drzost chlubit se Fox News, že tento nechutný obrázek představuje „skutečné zákazníky Brauna.“
„Toto je jeden ze stovek obrázků na našich stránkách, které ukazují lidi, kteří používají naše produkty – všechny odrážejí spotřebitele, kterým sloužíme,“ prohlásil mluvčí.
Konzervativci byli zděšeni tímto odporným obrazem a požadovali, aby Braun obdržel „léčbu“ Bud Light.
Na sociálních sítích k tomu Američané napsali:
Usilovně vyhlíží svůj @Budweiser okamžik.
Dámy a pánové, prosím, ukažte VŠEM mužům ve svém životě tuto reklamu. Braun si zřejmě myslí, že žena s mastektomií je ve skutečnosti muž.
Braun nyní oslavuje kult mrzačení genderu.
Mnoho dalších vyzývá k bojkotu, který je postupně akceptován. Na případu bojkotu piva Bud Light jsme viděli, že v USA se skutečně umí proti této agendě skvěle spojit.
Propadne se nyní také prodej holících strojků Braun??
Na trhu je mnoho výrobců holících strojků a ne všechny mají v čele globalisty. Alespoň víme, kterou značku si už nikdy v životě nekoupíme.
Procter Gamble je banda zmrdov, po zničení značky Gillette debilnou progresivisticko-militantne-feministickou „reklamou“ pred pár rokmi neváhajú zničiť ďalšiu veľkú značku… SVINE!!!