V USA nám nyní názorně předvedli, jak se lze bránit zvrácené ideologii, která se již za oceánem plně usídlila a v Evropě je právě na vzestupu.
Bojkot piva Bud Light, který začal už v dubnu, nejen pokračoval dál, ale dokonce se k bojkotu začali přidávat i další spotřebitelé, kteří rychle přešli na jinou značku.
To vše způsobila jedna jediná reklama, ve které muž, vydávající se za ženu (doslova o sobě tvrdí, že je „malá holčička“), propagoval pivo s tím, že jej pije na oslavu svého ročního přerodu v ženu.
Tato reklama okamžitě spustila bojkot, jaký dosud v USA nezažili. Pokračující bojkot, který nabýval na síle, nakonec dovedl firmu k uzavření továrny…
Ardagh Group, renomovaná společnost zabývající se stáčením piva do lahví, zažívá vážné dopady v důsledku zpackané propagace pivní značky Bud Light s transgender influencerem Dylanem Mulvaneym.
Dva z hlavních závodů společnosti v Severní Karolíně a Louisianě jsou připraveny k uzavření, což bude mít za následek ztrátu přibližně 645 pracovních míst.
Dokumenty získané WRAL News naznačují, že výrazný pokles prodeje Bud Light v květnu vedl ke snížení výroby lahví ve sklárně Wilson.
Společnost Ardagh Group, která továrnu vlastní, minulý týden oznámila, že zařízení bude odstaveno v červenci. Toto rozhodnutí přichází v reakci na výrazný pokles prodeje Bud Light a povede k tomu, že více než 400 lidí přijde o práci.