Zemřel Benedikt XVI: Co si myslel o islamizaci Evropy?

Zemřel Benedikt XVI: Co si myslel o islamizaci Evropy?

O smrti papeže, který neměl šanci dokončit svůj mandát, jste již jistě slyšeli. Mnoho katolíků považovalo Benedikta XVI za papeže i nadále, neboť globalisty dosazený papež František koná v mnohém přímo proti tomu, jak by od nejvyšší katolické autority očekávali.

Jen málokdo ví, proč globalisté ve skutečnosti vyměnili Ratzingera za Bergoglia. Sice se objevily zástupné důvody, které jsou však ve skutečnosti velmi daleko od pravdy.

Zatímco Bergoglio oddaně slouží nejen ve prospěch islamizace Evropy, ale i v duchu vládnoucí ideologie (LGBTQ, klima), Benedikt XVI. měl ve všech ohledech zcela opačné názory.

To se ovšem v době převratných změn a plnění cílů Agendy 2030 nehodilo. Ratzingerovy názory byly veskrze konzervativní, nikdy nesouhlasil s konáním Bergoglia.

Co se islámu týká, měl jasný názor, který jeho poradce před časem vyjádřil v dlouhém  článku. Profesor Papežského orientálního institutu v Římě v něm nastínil probíhající invazi do křesťanské Evropy přesně v tom duchu, jak ji chápal i Benedikt XVI:


„Města jsou již obsazena, od muslimů, od radikálního islámu. Imigranti se jdou usadit na předměstí a nejbanálnějším důsledkem je, že se vytvářejí čtvrti obývané pouze přistěhovalci. Tak vznikají Molenbeeky (pozn.: islamizovaná čtvrť Bruselu) z celé Evropy. Čtvrti, kde se šaría stává zákonem. A kde jsou muslimové pány.

Radikalizují, obracejí na víru. A Evropa, státy stojí stranou a dívá se. Důvodem je, že lidé na Západě nepochopili, že islám není náboženstvím v křesťanském slova smyslu. Pro nás je náboženství osobním vztahem mezi mnou a Bohem, v islámském systému je náboženství vším. Je to globální projekt: duchovní, sociální, intelektuální, rodinný, ekonomický, politický a vojenský. Zahrnuje způsob stravování, oblékání, bytí s druhými, způsob žití. Islám vstupuje do všeho.

Tento systém je systémem „wahhábistů, salafistů nebo Muslimského bratrstva“. Každý jde na hvězdnou čáru, a to proto, aby si vynutil způsob, jak být muslimem. A to určuje, že čtvrť, město nebo celá země se stává více a více řízenou touto malou skupinou, která má jasný a odhodlaný projekt, která je často financovaný bohatými ropnými zeměmi.

Abyste mohli dobýt italská města, potřebujete mešitu. A tak ji postavili do centra svého projektu. Požadují to od státních orgánů. A dělají vše pro to, aby jim bylo dopřáno. Modlí se na náměstí, okupují ulice, aby vzývali Alláha. Když ji získají, promění ji v islamistické propagandistické centrum vytvořené pro pouhé propagandistické účely. Problém“ – říká dále Ratzingerův bývalý poradce – „spočívá v tom, že Evropané si myslí, že mešita je jako kostel. Ale v církvi, kde se modlíme, neděláme politiku.

Zde je tedy rozdíl mezi křesťanstvím a islámem: první má slovo, ale nemá možnost vyvíjet tlak na lidi; druhý naopak prostupuje celým životem členů komunity. Je to určitý druh vydírání, výměna: používají vše pro politické cíle: jako protesty proti příliš malým mešitám nebo skutečnost, že stát nedává stejnou důstojnost křesťanství a islámu. Ale je to vydírání. Islamistické vydírání.

Islamisté, islámští fundamentalisté používají všechny prostředky, aby se prosadili. Radikální skupiny mají jako svůj hlavní cíl šířit svou vizi islámu, protože pro ně je to autentický islám. Výsledkem je, že tyto kdysi smíšené čtvrti se stávají radikálními muslimskými čtvrtěmi.

Stát musí vysvětlit přistěhovalcům, že existují nezbytné podmínky, které je třeba respektovat, především potřeba naučit se národní jazyk, a že se chováme nejen podle zákonů, ale také podle norem a zvyklostí naší společnosti“.

Pak dodává: „Je triviální připisovat fundamentalistickou vlnu na předměstích socioekonomickým problémům. Zamysleme se nad nezaměstnaností: jsou nezaměstnaní, protože se správně nenaučili řemeslo, takže jsou vyhledáváni a ne odmítáni.

V muslimech existuje touha marginalizovat sami sebe. Musíme čelit jasnému faktu: Evropan se liší od muslimské mentality. Příčinou toho není stát: příčinou je muslim, který odmítá integraci ve jménu víry.

Papež František pochází z Argentiny, nezná islám. V Buenos Aires se setkal s velmi laskavým imámem a měl s ním dobrý vztah, ale jeho neznalost islámu dialogu nepomáhá. Bergoglio často říká, že islám je náboženstvím míru a to je prostě chyba.

Nemohu číst Korán a předstírat, že je to kniha, jejíž orientace je mír. Ani sunna, kniha Mohamedových výroků a skutků.“


Tolik článek, který ukazuje postoje odvolaného papeže Benedikta VI. Ten měl podobně kritický projev o islámu v Řezně. Tento k islámu kritický projev zavinil roztržku mezi nejvyššími islámskými autoritami a papežem.

Bergoglio pak svým podlézáním islámu a jeho nejvyššímu představiteli imámovi Al Tayyebovi započal cestu ke sloučení islámu a křesťanství, která díky nekončící islamizaci Evropy pokračuje…..

 

 

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 24 Průměrně: 5]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky využívají soubory cookies, další informace naleznete zde.

View more
Přijmout
Odmítnout