Po několika letech odstávky se měl v těchto dnech opět rozběhnout hadronový urychlovač v CERNu. Nyní se objevila poněkud bizarní informace o tom, co údajně za opětovným spuštěním CERNu ve skutečnosti stojí.

Je to skutečný důvod? Nebo jde jen o další ze snah připoutat pozornost lidí k mimozemským tématům, která jsou v poslední době probírána častěji než kdy jindy?

Projekt Blue beam je zatím považován za velmi divokou konspirační teorii, nicméně po tom, co se zde dělo před 4 lety, snad nemůže být nic dostatečně šílené…

Mimozemští návštěvníci údajně cestují skrytými dimenzemi, které vědci v urychlovači částic v CERNu hledají. Alespoň to tvrdí harvardský profesor Avi Loeb.

Pomocí Velkého hadronového urychlovače (LHC) se vědci snaží najít skryté dimenze, které odhalují, jak vznikl náš vesmír.

novém dokumentu Loeb tvrdí, že mimozemské civilizace mohly přeskakovat z jedné dimenze do druhé po miliardy let.

Fyzik dále říká, že mimozemšťané používají kvantovou gravitaci k cestování přes „zakřivené“ dimenze, které lidé mohou detekovat pouze pomocí urychlovačů částic.

„Pokud by se mimozemské technologii podařilo dostat se k nám, byli bychom hluboce ohromeni, protože by to bylo něco, co neznáme,“ říká Loeb v dokumentu.

LHC se nachází v blízkosti hranic mezi Francií a Švýcarskem a poprvé byl slavnostně otevřen v září 2008. V roce 2012 vědci z CERNu objevili takzvaný Higgsův boson neboli Boží částici. Částice byla odpovědí na otázku, proč má všechno hmotnost.

Loeb vysvětluje, že je možné sjednotit obecnou teorii relativity a kvantovou mechaniku, pokud pracujete s mimoprostorovými dimenzemi.

„V každodenním životě vnímáme pouze tři prostorové dimenze. Ostatní dimenze jsou zakřivené a nemůžeme je vnímat, pokud nevystřelíme extrémně vysokoenergetické částice, kterými je můžeme zkoumat,“ cituje ho britský Daily Mail.

Na celý dokument (anglicky) se můžete podívat zde:

5 thoughts on “Profesor: Vědci z CERNu hledají „extra dimenze,“ přes které na Zemi cestují UFO (video)

1. „Profesor dodává, že pravděpodobnost kolizí je mnohem menší, pokud cestujete mimoprostorovými dimenzemi. Vědci z CERNu se pokusili detekovat šest mimoprostorových dimenzí a pátrají po specifických částicích, které by prokázaly jejich existenci.“
    V urychlovaci v Cernu je mozne rozpadem castic hmoty nejvye snad trochu poznat podstatu hmoty, castic hmoty, ale ne nejake mimoprostorove dimenze. Za takoveho kolegu je mozne se jen stydet, ale nejspise profesorem jmenovan nikdy nebyl, ucitelum na gymnasiu se nekde tez rika poresor.
    Jen uz pojem „mimoprostorova dimenze“ je nesmysl vypoceny neznalcem.
    V pozorovanem vesmiru je kolem 200 milliard galaxii a kazda ma kolem 100 milliard hvezd a kazda hvezda muze mit kolem 10 satelitu. A vzdalennosti jsou milliardy svetelnych let. Urcite tak muze nejaky UFOnak letet miliardu let navstivit Zemi a vedet, ze tam ve vzduchu je kyslik ktery treba ke svemu zivotu ani nepotrebuje. A nejake cervi diry jsou jen nerealny SCIFI nesmysl. Prostor neni mozne ohnout aby vznikla nejaka cervi dira. Musime se s tim smirit, ze se napr. do galaxie Andromedy nikdy nedostaneme.

Ale jak to vypada, lidstvo nedozije ani rok 2100. Blondata krasavice si neuvedomuje, ze kdyz ji Putin posle nejakeho cara, nezbude z ni ani mastny flek i kdyby byla 200 km od epizentra.