WEF chce, aby města výrazně omezila využívání soukromých automobilů, jejich počet se má do roku 2050 razantně snížit

WEF chce, aby města výrazně omezila využívání soukromých automobilů, jejich počet se má do roku 2050 razantně snížit

Podle WEF je ideální svět, kde nikdo nic nevlastní a vše se sdílí. Těmi, kdo nemají nic vlastnit, globalisté samozřejmě myslí všechny ostatní, oni by naopak měli být těmi, kdo budou vlastnit vše, co se bude poté mezi plebsem sdílet.

Oběhová ekonomika – jak se nazývá ekonomika, ve které se vše sdílí – by měla být základem Nového světového řádu. A v něm se nepočítá samozřejmě ani s vlastnictvím osobních aut.

Světové ekonomické fórum (WEF) povzbuzuje města, aby omezila růst v používání osobních automobilů a snížila počet vozidel z předpokládaného  počtu asi 2,1 miliardy na 0,5 miliardy do roku 2050.

Před časem si již WEF zvolilo tři města, která jsou jakýmsi pokusným polem. A ani jedno není v západním světě. To jen potvrzuje, že do plánů WEF je zapojen skutečně celý svět, byť se mění v multipolární.

Nevolení globalisté WEF chtějí omezit soukromé vlastnictví automobilů v městských oblastech uplatňováním sdíleného, ​​elektrického, připojeného a automatizovaného (SEAM) přístupu k městské mobilitě do roku 2050, jak uvádí nová bílá kniha.

Bílá kniha pod názvem: The Urban Mobility Scorecard Tool: Benchmarking the Transition to Sustainable Urban Mobility, kterou vydala WEF ve spolupráci s Visa, uvádí, že města čelí výzvě směrem k novému modelu přechodu na městskou mobilitu, kde se elektrifikovaná sdílená doprava stává normou.

Klíč k této změně podle autorů spočívá v synergii mezi elektrifikací, rostoucím využíváním sdílených způsobů dopravy (jako je veřejná doprava, sdílená vozidla a mikromobilita) a vytvářením kompaktnějších měst (15minutová města).

Jak dokument uvádí, „kompaktní města také nabízejí příležitost revitalizovat městské oblasti a vytvářet ekonomicky životaschopnější komunity zlepšením místních služeb a podporou smíšených čtvrtí.

Nedávno WEF prostřednictvím své Global New Mobility Coalition otestoval svůj nástroj Urban Mobility Scorecard Tool, jehož cílem je „překlenout propast mezi skutečnými výzvami, kterým čelí zainteresované strany soukromého sektoru mobility, a politickými agendami stanovenými městy “.

Pro zkoušku byla vybrána tři města: Buenos Aires – Argentina, Curridabat – Kostarika a Singapur.

Nejdůležitějším cílem pro Buenos Aires bylo „omezení nárůstu používání soukromých automobilů“.

Zdroj: WEF

Městský stát Singapur podle WEF podporuje přechod na sdílenou a dekarbonizovanou mobilitu rozšířením své sítě tak, aby 80% domácností bylo dosažitelných do 10 minut veřejnou dopravou.

Pro Curridabat, předměstí San Jose o rozloze 2,4 km2, bílá kniha vágně uvádí:

„Město přijímá inovativní přístupy, jako jsou přírodní řešení v městském plánování a prosazuje aktivní mobilitu a opatření veřejné dopravy a také zahrnuje plány na sdílenou silnici s prioritou pro chodce a cyklisty, která bude do roku 2025 obsahovat řešení založená na přírodě.“

Bílá kniha Urban Mobility Scorecard Tool podporuje předpověď WEF, že do roku 2030 nebudete nic vlastnit a budete šťastní. 

Tato věta pochází doslovně z videa (viz níže) na blogu agendy WEF „ 8 Predictions for the World v roce 2030 “, které bylo zveřejněno v roce 2016 a odstraněno v roce 2023.

Výrok „Nebudete nic vlastnit a budete šťastní“  byl inspirován esejí dánské poslankyně a mladé globální vedoucí představitelky WEF Idy Auken s názvem „Vítejte v roce 2030: Nic nevlastním, nemám soukromí a život nikdy nebyl lepší.

Ve své eseji Auken představila budoucnost předpokládanou v částech nedávné bílé knihy WEF:

Vítejte v roce 2030. Vítejte v mém městě – nebo bych měla říci „naše město. Nic nevlastním. Nemám auto…“

Když byla uvolněna čistá energie, všechno se začalo rychle hýbat. Cena dopravy dramaticky klesla. Už pro nás nemělo smysl vlastnit auta. Začali jsme se pohybovat mnohem organizovaněji a koordinovaněji, když se veřejná doprava stala jednodušší, rychlejší a pohodlnější než auto.“

Teď nemůžu uvěřit, že jsme se smířili s kongescemi a dopravními zácpami, nemluvě o znečištění ovzduší ze spalovacích motorů.

Podle carsMetric je v současnosti na světě asi 1,45 miliardy aut a WEF a jeho partneři chtějí, aby do roku 2050 bylo na světě jen 500 milionů aut.

Nevolení globalisté WEF chválí snahy měst snížit závislost na soukromých autech  a omezit růst používání soukromých aut, zatímco prosazují postupné vyřazování spalovacích motorů ve prospěch sdílených elektrických vozidel, přesně podle výroku: „Nebudete nic vlastnit a budete šťastní.“

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 6 Průměrně: 4.8]

2 thoughts on “WEF chce, aby města výrazně omezila využívání soukromých automobilů, jejich počet se má do roku 2050 razantně snížit

  1. A co byste chtěli, západ chtěl být první a najednou zjišťuje, že takto to nepůjde, na to měli myslet ti odborníci ve vládách, kteří jsou tam zadarmo drazí, a teď budete buzerovat obyčejné lidi, o váš kejhák vládnoucí páni nejde, umíte něco jiného než ožebračovat lidi?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *