Již několik let se západní reklamní a filmový průmysl plně propadl do woke šílenství, takže reklamám musí dominovat barevní, LGBTQ nebo obézní jedinci, ideálně pak „vše uvedené v jednom.“
Jenže tato reklamní strategie se příliš nevyplácela, zejména pak u konzervativních lidí vedla k bojkotu daného produktu. Podobné reklamy tak v USA vedly k tvrdému propadu prodeje piva, zemědělských strojů, motorek či whiskey.
U jiného zboží se bojkot tak silně neprojevil, protože jde přece jen o zboží určené širší škále spotřebitelů, včetně fanatických libardů, kteří podobné „woke“ reklamy výslovně požadují.
Představa reklamy pouze s bílými štíhlými modelkami či modely je pro ně nepředstavitelná, i když ještě tak před 15 – 20 lety byla zcela obvyklá, aniž by se nad tím kdokoli pozastavoval.
Firmy začínají zjišťovat, že woke reklamy jim peníze nepřinesou a poté, co Trump zrušil do té doby v podstatě povinnou politiku DEI, se vrací ke starým zvyklostem, stačí srovnat reklamy stejných společností v roce 2020 a 2025:

Reakce woke šílenců na tento návrat k normálu jsou však více než hysterické…
Společnost American Eagle, výrobce džínového oblečení, se svou novou kampaní s herečkou Sydney Sweeney trefila do černého: Retro, žhavá, výrazná, ozdobená skutečným zvukem motoru místo trapného vrčení elektrického invalidního vozíku.
Jako reklama z doby, kdy měla spíše vzbudit touhu po zboží než spotřebitele odradit a uspokojit woke šílence:
Ale co se stane v roce 2025, když se v reklamě objeví mladá žena s modrýma očima, odhaleným výstřihem a slovní hříčkou na téma „džíny/geny“?
Samozřejmě: Libtardi zuří. Ne proto, že by kampaň byla špatně provedená. Ale proto, že se nepodřizuje duchu doby, ve které jsou v popředí barevní, LGBTQ či obézní.
"American Eagle is fascist propaganda. Blue eyes. Blonde hair. Uh, guys." pic.twitter.com/R5AyfJp8KA
— End Wokeness (@EndWokeness) July 28, 2025
Here’s another Democrat losing her mind over Sydney Sweeney’s American Eagle ad—calling it an ad for eugenics and claiming Sweeney looks like she “walked straight off a Nazi propaganda poster.”
Self-loathing white liberal women are a rotting cancer eating away at America—and… https://t.co/4loa14UsQB pic.twitter.com/iYPfdtnNRY
— I Meme Therefore I Am 🇺🇸 (@ImMeme0) July 28, 2025
Sydney Sweeney není ani barevná, ani obézní, ani LGBTQ. V době, kdy je rasismus vůči bílým povýšen na státní politiku a každý estetický a zdravotní ideál je prohlášen za urážku, je to už sama o sobě provokace.
Malá skupina klávesových bojovníků s ADHD a autismem vidí za touto reklamou samotného Goebbelse, protože slovní hříčka „skvělé džíny“ zní jako „skvělé geny.“
Je tohle bolest těch, kterým nikdy nebylo řečeno, že kvůli svému vzhledu musí mít „dobré geny“?
Nicméně názory woke šílenců jen málokoho zajímají a lze předpokládat, že mnoho lidí si nyní tuto značku zakoupí již jen proto, aby naštvali všechny hysterické libtardy.
Trh v tomto ohledu hovoří za vše: cena akcií American Eagle vzrostla o 23 procent. Společnost se tedy touto kampaní trefila do černého.
A nejde o jedinou reklamu, která v posledních dnech nadzvedla americké woke maniaky.
Libtardi vidí reklamy se Sidney Sweeneyovou jako „pouhý začátek“ trendu, který by mohl rozbít jejich impérium vnímání, a možná mají pravdu.
Stejní woke šílenci tento týden opět šílí z další reklamy Dunkin‘ Donuts, ve které mladý bílý model vtipkuje o svých dobrých genech a zlatém opálení.
Je prostě nepřijatelné, aby dobře vypadající bílí lidé byli v reklamách, pokud nepropagují progresivistická ideologická témata.
The nose ring gang on TikTok is going batshit crazy over the new Dunkin Donuts commercial 😂😂 pic.twitter.com/BhAlwTIFtU
— Vince Langman (@LangmanVince) July 30, 2025
Libtardi se chovají, jako by byl běloch v reklamě natolik extrémní, že je to známka strašlivých změn na obzoru. Pro ně možná, ale ne pro zbytek země.
OMG, now the liberal snowflakes on TikTok are being triggered by a Dunkin Donuts commercial 😂😂
Enjoy this one 👇😂 pic.twitter.com/SebdCzXgZf
— Vince Langman (@LangmanVince) July 30, 2025
Libtardi nyní vyzývají k bojkotu American Eagle a také Dunkin‘ Donuts, protože tyto společnosti se odvažují ve svém marketingu reprezentovat v USA stále ještě většinovou demografickou skupinu.
Samozřejmě, žádnému nedávnému libtardímu bojkotu se nepodařilo poškodit hospodářský výsledek žádné společnosti; jsou nepatrnou menšinou duševně nemocných progresivistů a nemají žádné páky v systému volného trhu.
Jedinou hrou libtardů je přesvědčit takové společnosti, že jsou mnohem větší skupinou, než ve skutečnosti jsou.
Black TikTok is boycotting Dunkin’ Donuts because an ad features a White man saying his genetics are perfect for getting a summer tan.
Why are they so obsessed with White people? pic.twitter.com/BAAFzxrYkP
— David Santa Carla 🦇 (@TheOnlyDSC) July 30, 2025
Woke není jen na ústupu, už leží v hrobě a na něj se vrší těžká špína. Tento nejnovější reklamní posun (pokud můžeme nazvat dvě reklamy „posunem“) znovu prokáže, že progresivisté ztratili veškerý vliv na mediální krajinu, které v USA dominovali ještě před několika lety.
Nikdo tyto značky nepřestane kupovat. Navzdory nepravdivým tvrzením, že akcie American Eagle klesají, společnost vzrostla o více než 20 % poté, co se reklamy Sweeneyové dostaly na web.
Většina Američanů totiž odměňuje podniky, které opustí wokeness.
Nejpravděpodobnějším výsledkem je, že se z přívrženců woke světa stanou v příštích 5-10 letech vzácní ptáci dodo, kteří se budou potácet a skřehotat v bahně, než si uvědomí, že svět se bez nich posunul dál.
Jejich vyhynutí je nevyhnutelné, ale ve své hlouposti si stále myslí, že jsou králové kulturní džungle.

Opice vykrikuju a debilni zidia skocili na picoviny, ze opic je najviac na planete tak automaticky to bude aj zakaznik tak bolo treba dat opice do reklamy. Nuz a zidovska spina dostala ekonomicky na retardovanu zidovsku picu, ze ked maju opice v reklamach nech to predavaju opiciam. To je jedno kolko opic je na planete, nie su schopne vyrobit peniaze, ktore by zidom odovzdali. Ja som volakedy velmi vela znackovych veci kupovala ale uz mna znacky nezaujimaju, lebo clovek nevie kedy zase tam daju opice do reklamy a to ja podporovat nebudem. Nekupovat nic kde sa vobec nejaka spinava opica vyskytla v reklame. Nikdy. Ved kto nie je opica opicie veci si nekupi.
Tak pokud se jedná o reklamu na nějaké „hadry“, nikdy si nekupuji nic, co jsem viděla na černé modelce. Ne snad z důvodu nějakého rasismu, prostě to, co sluší jí, nemůže slušet mě. Stejně tak si nekoupím něco, co je určeno pro děti, když jsem již mnoho desítek let dospělá. Když je něco určeno pro nějakou skupinu lidí, má být v reklamě nějaký representant této skupiny. Dívčí plavky nemá předvádět chlap, byť se i pokládá za dívku s plnovousem, věci určené starším by neměly předvádět čtrnáctileté černošky, ale zralejší modelky, no a opnuté vypasované šaty by měly předvádět dámy s přiměřenou postavou, protože na velrybě to prostě nevynikne… Ale to má člověk dojem, že se všichni blázni světa spikli k našemu psychickému zničení…
Este ste mali malo skusenosti s opicami osobne, tam je problem. Vsak cas to napravi a budete toho nazoru co ja, len aby ste stihli prezit k tej zmene nazoru. Do Ciech sa uz maju dalsi rok opici obohacovaci dovazat tak vyckajte a mozno zmenite nazor. Je nenormalne a nemoralne nevidiet opiciu invazivnu propagandu, ktora ma nahradit bielych ludi. Je to hnus. Je to propagacia vymeny Europskeho obyvatelstva a ludia co to podporuju mi budu odporni ako masovi vrahovia.
Áno, z vami uvedeného dôvodu si takisto nekupujem odevy propagované černošskými modelkami, ani obéznymmi ženštinami. Dokonca mám averziu voči unisex parfémom či oblečeniu a považujem to za normálne (až na tie parfémy, proti nim by som reálne nemala mať nič).
Konecne dama so zdravym rozumom. To ma potesilo.
Vždycky, když jsem pozorovala reklamu, kde byly černošky, tak vždycky tyto černošky byly nesmírně tlusté a jako by se nám vysmívaly. Zpozorovali jste také reklamu, kde se malé ležící batole černouška vyčůralo do obličeje bílému tátovi? Myslím, že k tomu už není třeba něco dodávat. Je to záměrná provokace.
Ja uz sa na opice nemozem pozerat tak televiziu nepozeram. Naozaj je nenormalne co si k nam dovoluju. A ano vysmievaju sa nam. Ja uz cokolvek moderne kde su opice neznasam. Namiesto televizie chodievam po kastieloch, zamkoch a hradoch. Pred 2 rokmi som zacala zbierat starozitnosti. Naprosto odmietam tuto modernost kde je sucastou na rovnakom rebricku s bielymi opica. Len tymto navratom k davnej minulosti ked este bol svet v poriadku si viem zachovat zdravy rozum, inak by som uz prepadala depresii ako tu jedna pani tu davnejsie pisala.
tie tupé ksichty libtardov sú na nezaplatenie!
Progresivní Liberalismus je jen špatná vyvojova větev lidstva bude třeba aby vyhynula a všem i světu se uleví
Je to nejspíš potvrzení Darwinovy teorie o vývoji druhů – neandrtálci už tu s námi také nežijí, homo sapiens sapiens přežil a asi přežije i nadále, ovšem homo sapiens libtardis odejde za neandrtálci. Jen to musíme ještě chvíli vydržet.
Tu a tam se zkrátka nějaká ta suchá vývojová větev vyskytne.
Já jsem četla, že lidi vyrobili mimozemšťané z několika druhů opic plus jejich DNA. Proto se lidé tak liší. Prý my jsme vznikly křížením DNA šimpanzů a jejich. Černoši zase gorilí a jejich. Však si všimněte jak lidé připomínají některé druhy opic. nejsem rasista, ale tvrdím, že to co ONI k nám expedují, na NĚ nikdy pracovat nebude. Promění to tady v Afriku po odchodu Angličanů. Všechno se tu rozsype a budou tu jen bitky, boje a podřezávačky. Je to v nich jak v kozi lůj. Tisíciletá výchova, kultura bude rozmetána primitivismem, náboženskou bigotností a rozpadem tradičních hodnot. Co od toho ONI nadltdi s nezvířecí duší čekají, opravdu nevím.
Ale těm židovským nadlidem se právě líbí, že mohou zasévat nesváry, boje, nenávist. Je proto dobré sledovat, kdo vše v českých médií je žid.Např. Jan Kraus-moderátor. Ondřej Vetchý,Václav Láska-poslanec. Čím jsou starší, tím je jejich náboženství přímo na těle-obličeji vidět. Od těchto lidí nemůžeme čekat nic dobrého.
Zajímavé, že největší problém s tím mají čorní a ty největší škleby, co vypadají jakoby zrovna vylezly z kanálu. Ne vážně tohle je fakt na chorý mozek a je opravdu smutné, jak jsou dnes takoví lidí hloupí. Za mě skvělá reklama, co si budem, je to kočka. Nedivím se, že stoupli prodeje.