V rámci multikulturní propagandy nás v posledních letech doslova ve velkém „krmí“ smíšenými páry – či dokonce celými rodinami – v reklamách, filmech i seriálech.
Důvodem, proč se toto míchání ras tak silně propaguje, je právě podpora probíhající výměny obyvatel, která by mohla být urychlena přesně tím způsobem, který svého času prosazoval i Kalergi: smíšenými manželstvími, která povedou k vytvoření jednotné hnědé evropské rasy.
Zajímavé je, že tato eugenika není ani tak prosazována těmi, kteří Evropu údajně obohacují, jako spíše původními Evropany.
Také za obrázky na sýry, které vytočily mnoho Němců, stojí mladá Němka, stejně jako tomu bylo u dnes již světoznámých bizarních a pravdu překrucujících letáčků, jejichž cílem bylo upozornit na sexuální násilí na německých koupalištích.
Na všech druzích sýrů německého výrobce jsou výhradně smíšené páry, rodiny či LGBTQ jedinci.
Zdá se, že společnost Milram se chce ze všech sil rozloučit jak s tržbami, tak se zisky se svou novou woke reklamou na multikulturní sýry a tvaroh.
Milram, tradiční německá značka mléčných výrobků, je od roku 1989 v dolnosaském Zevenu synonymem pro vysoce kvalitní sýry, tvaroh, jogurty a nápoje.
Jako součást DMK Deutsches Milchkontor GmbH se společnost Milram etablovala jako stálá součást německých supermarketů s čerstvými regionálními produkty.
Krémový jarní tvaroh a pikantní sýry – doposud se značka zaměřovala na přirozenost a požitek, aniž by se ponořila do politických otázek.
Ale teď se zdá, že Milram chce také vědět, jak funguje mechanismus „staň se woke a zkrachuj“ a co se stane, když svým zákazníkům lezete na nervy progresivistickými woke agendami.
Nová „Design Edition“ vypadá, jako by ti progresivní woke akční umělci, kteří se již dopustili bezedně stupidní a nerealistické reklamy na venkovní bazén v Bürenu, upustili páru.
Na obrázcích obalů sýra Milram je vidět těžko snesitelná woke rozmanitost ve všech jejích barevných aspektech: žena s plnovousem vedle maximálně pigmentované osoby, pestrá genderová mainstreamingová rodina rekrutovaná ze všech částí tohoto barevného světa nebo bílá žena se svým milencem tmavé pleti.

Na LinkedIn je kampaň oslavována malým progresivistickým woke klanem. Drtivá většina komentujících však krátce po prezentaci ukázala, co si myslí o reklamě Milram.
Uživatelé vidí nestoudnou politizaci spotřebního zboží a vyzývají k bojkotu. „Bojkotujte woke špínu #Milram.
Produkty Milram už nekupujte!! Jdeš do woke, jdi na mizinu,“ zněl základní tenor. Jiné nám připomínají „wokeness“ krachy jiných společností, jako je propad tržeb Jaguaru: „97% propad tržeb kvůli woke reklamě. Uvidíme, zda Milram zbankrotuje.“
Mladé Němky jsou vskutku kreativní a mají velmi kvalitně vymyté mozky, jak je patrné na jejich „veledílech.“ To první stvořila jistá Lara Grewe, zelenovlasá progresivistka.
Letmý pohled na tvůrkyni druhé reklamy, manažerku značky Milram, moderní progresivní ženu Kathrin Kreckerovou (viz obrázek níže) a zbytek „uměleckého souboru“ objasňuje, proč se woke reklama stala tím, čím se stala.
Kreckerová obhajuje svou kampaň na LinkedIn a hovoří o „emocionální relevanci a autenticitě“ pro mladé cílové skupiny.

Utéct někam do Jižní Ameriky by se pro potomky minimálně, vyplatilo. Byla dobrá Chile, ale ta propadla Green-dealu. Potom je prý dobrá střední Amerika. Je tam stát, který povolil Rusku základnu. Myslím, že je to Honduras. Je tam i slušná zdravotní péče. Státní jazyk španělština. Kdo hledá, najde. Ostrovy nedoporučuji kvůli vlivu tsunami a zemětřesení.
títo liberálni fašisti v germanistane sú horší ako hitlerovi nacisti!
Koho chce pánbůh zničit, tomu vezme rozum.
tak tyhle sejry už si doufám nikdo nekoupí
Milram spada pod DMK mlekarny.
Financni reditel teto komunis./socialis. marxisticke chovne stanice (DMK) je zid Luca Piana.
Chovaji se jako 3 lete deti:
https://www.linkedin.com/posts/luca-piana-874312_engaging-and-insightful-event-involving-our-activity-7184514483988357120-kGpS
Spolupracuji s firmou Mars.
https://www.mars.com/
To je americ. rodina, z zid. puvodem mene nez 20%, ktera prodava i v te nejposlednejsi jeskyni v pakistanu (stejne jako coca-cola apod.)
Jsou to globaliste – to znamena, ze podporuji zlo v nas s certovskou maskou koncentracniho tabora (aneb global) – jedni z tech, krere moc a penize (zid. buh) pripravili o dusi (dabel). Na svych produktech (e.g. m&m (krabice plna m&m) maji napsano: ‚global passport – a kupujici si ma vyplnit jmeno – skvele, jak 13leteho jedince pomoci navykovych stesti vyvol. sladkosti pripravit na nulovy odpor k temto zmenam a sounalezitisti..
(da se vyhledat skrze internet – obrazky techto produktu).
Luca Piana: Under the title „We for all. Everything for tomorrow.“ we published the DMK Group’s Annual Report 2022 today. My pro vsechny/vsechno Vsechno pro zitrek
Zidomarxisti jsou zpet. Pod maskou liberalismu v usa pokracovali svou francouzskou revoluci a pad kralovstvi (konec 19. zacat. 20. st). Spravedlnost pro vsechny, ze? Zadne tridni rozdily…
A hlavne, zadni belosi s jejich krestanstvim!!! Ti belosi, kteri zrusili otroctvi ve svych vlastnich radach!
kde je muj prispevek?