Možná si myslíte, že šlo o jednu z multikulturních škol, nicméně v tomto případě se zcela výjimečně jedná o školu, kde je ještě původní obyvatelstvo ve značné převaze. Ve velkých rakouských městech jde spíš o výjimku, obvyklejší jsou školy s vyšším podílem muslimů.
A co je ještě více zarážející: ramadánové písně byly děti nuceny zpívat v hodině náboženství, kterou navštěvují výhradně děti věřících katolíků.
Vše samozřejmě zavání bergogliánským „mezináboženským dialogem,“ který je navýsost jednostranný, neboť zatímco katolíci se začínají klanět muslimům, naopak stále zůstává onen pohrdavý pohled nadřazeného muslima ve vztahu k podřadnému křesťanovi.
Předkové dnešních Rakušanů se musí v hrobech obracet, když vidí, jak zemi velmi rychle odevzdávají mohamedánům, proti kterým kdysi bojovali…
Podivný obsah výuky v náboženské výchově na základní škole ve Flachgau vyvolává značný rozruch. Rozhořčení rodiče se diví, proč byly jejich děti v katolické náboženské výchově nuceny zpívat náboženskou islámskou píseň.
„Ramadán je nejkrásnější období v roce,“ je verš z ramadánové písně, kterou musely děti ze čtvrté třídy základní školy zpívat na příkaz učitele náboženství.
Škola se nenachází v egyptské Káhiře, v Teheránu nebo někde v Sýrii, ale v salcburské čtvrti Flachgau. O to větší bylo překvapení matky, když její dcera vyprávěla o náboženské výchově a ptala se, proč „Alláh je tak veliký.“
Podle dívčina popisu se lekce týkaly islámu a zvyků v něm obsažených. Přitom byla samozřejmě také zpívána mimo jiné i dotyčná píseň. Skutečnost, že matka musela poté své dceři vysvětlovat, „že máme svého Boha a ne Alláha“, ženu velmi rozčílila, píše Krone.
Jak se dalo očekávat, salcburská odborná inspektorka pro katolickou náboženskou výchovu byla vůči Krone odměřená. Řekla, že učitel neudělal nic špatného, pokud jde o učební osnovy a mezináboženský dialog.
Dotyčná píseň, „ramadánový rap“, pochází z učebnice muslimské náboženské výchovy.
Mimochodem, v dotyčné třídě je pouze jeden student s muslimským vyznáním, což je v dnešní době každopádně vzácnost. Vyvstává otázka, proč byla v Rakousku zařazena výuka islámu a ramadánové písně v osnovách v katolické náboženské výchově.
Mají snad za cíl přivykat děti na jejich budoucnost v chalífátu??

Na této věci není špatné, že se děti učili nějaké muslimské koledy. Na této věci je velmi špatné a nejhorší to, že existuje výuka náboženství. Podle mě je úplně jedno, zda dětem lžeme ohledně boha nebo Alláha, špatné je, že jim lžeme. A dokonce je nutíme se to učit!