Možná si ještě pamatujete na loňský bojkot „woke“ značky piva „Bud Light,“ který nastal poté, co pivovar využil k reklamě tranďáka, který se prohlašuje za ženu.
Bojkot byl propagován na sociálních sítích a ujaly se ho i některé konzervativní celebrity, které natočily klipy vyhlašující bojkot. Vše dospělo až tak daleko, že se pivo Bud Light obrovsky propadlo v prodeji a postupně se bojkot piva stal největším bojkotem, jaký kdy zákazníci vůči produktu nejen vyhlásili, ale také dodržovali.
Konzumenti piva většinou nepatří k zastáncům „wokismu,“ což byl hlavní důvod krachu pivní značky. Například firma Nike, která využila téhož tranďáka pro propagaci dámského sportovního oblečení, kvůli tomu nezaznamenala žádný zásadní propad prodeje.
Jak známo, tak farmáři jsou většinou konzervativního smýšlení, což si možná neuvědomuje americká firma John Deere, která vyrábí traktory a další zemědělské stroje.
Firma najela na doslova brutální propagandu „wokismu“ – zejména trans a LGBTQ agendy – a k tomu ještě finančně podpořila příslušné neziskovky. To šlo samozřejmě z výdělků získaných od farmářů, kteří nyní vyhlašují nejen americký, ale celosvětový bojkot.
Farmář Robby Starbuck poté, co úspěšně tlačil na společnost Tractor Supply, aby přestala podporovat radikální levicové kauzy, které nerezonují s její zákaznickou základnou z řad modrých límečků, nyní odhaluje, jak virus woke mysli infikoval společnost John Deere.
„Je čas odhalit společnost John Deere,“ napsal Starbuck v úterý na X. Zdůraznil problémy, jako je financování „LGBTQI akcí pro děti ve věku 3 let“ a prosazování iniciativ DEI (rozmanitost, rovnost a inkluze).
Na X uvedl seznam všech „woke“ iniciativ, za kterými John Deere stojí a vyzval k bojkotu značky.
Zde jsou některé pádné důvody pro bojkot firmy:
• Financování akce hrdosti pro děti ve věku 3 let
• Školení „Genderbread man“
• Žádají zaměstnance, aby u všech komunikací uváděli svá „preferovaná zájmena“
• Bill Gates je uveden jako jejich největší akcionář
• John Deere poslal svůj účetní a finanční tým na 21denní školící program United Way „Spojeni pro rovnost“
• Propagoval Ibrama Kendiho, knížku pro děti „Anti-Rasist Baby,“ „Awake to Woke to Work“, vydal podcast o konceptu „bělosti“ (protibělošský rasismus), propagoval woke aktivistu Robina DiAngela, projevil fanatismus proti křesťanům, kteří mají údajně „křesťanské privilegium“ a další
• Zásady wokismu se rozšířily po globální značce John Deere a mnoho z jejich zásad DEI bylo vnuceno také jejich pobočkám v Latinské Americe a Indii
• LGBTQ a rasově založené skupiny identity ve společnosti John Deere
• Naprostý závazek vůči zásadám DEI
• John Deere také právě oznámil propouštění v USA a plánuje přesunout velké segmenty výroby z USA do Mexika
Mírně řečeno, John Deere jako by zapomněl, kdo jsou jejich zákazníci. Sám mám farmu a jsem znechucen tím, že kdysi skvělá americká značka se nyní obrací k tomu, aby přijala woke politiku, která je diametrálně odlišná od hodnot většiny farmářů.
Není známo, zda si generální ředitel John May tyto zásady vědomě vynucuje, nebo zda se to vymklo kontrole a neuvědomuje si, jak špatné to je. Jeho odpověď na tento příběh bude velmi odhalující, pokud jde o jeho vinu při implementaci woke politiky.
Tato zpráva je pouze začátek. Máme tolik novinek, které musíme oznámit, že bude trvat týdny, možná i měsíce, než je důkladně nahlásíme. Plánuji hlásit, co jsme našli, kus po kuse, aby byli zákazníci a potenciální zákazníci informováni o zásadách značky.
Pokud jsou hrdí na to, že přijali zásady woke, pak by John Deere a jejich generální ředitel měli mít obrovskou radost z mého podávání zpráv o jejich zásadách, pozicích, darech a kultuře.
Dále se podrobně podíváme na dary, rozhovory, které poskytli jejich manažeři, náborové postupy, wokisty, které podporovali, potíže, kterým někteří farmáři čelili při opravě svých produktů a mnoho dalšího.
Pokud si myslíte, že hodnoty John Deere nejsou v souladu s vašimi a jste zákazníkem nebo potenciálním zákazníkem, který se chce vyjádřit, na konci tohoto videa jsem uvedl jejich e-mail a číslo firemního zákaznického servisu.
VŽDY buďte ohleduplní a pamatujte, že mnoho zaměstnanců nesouhlasí s firemními zásadami. Většina vašich místních prodejců pravděpodobně také nesouhlasí s touto změnou kultury, takže buďte velmi ohleduplní, pokud se na ně obrátíte se svými obavami.
Mým cílem s touto zprávou není nikdy zničení. Mým cílem je informovat spotřebitele o hodnotách, které velké společnosti přijímají, aby se zákazníci mohli rozhodnout, co jsou ochotni podporovat.
Když použijeme své hlasy a peněženky k hlasování o našich hodnotách, můžeme změnit svět a můžeme vrátit velkým americkým společnostem kulturu zdravého rozumu, meritokracie a kulturní neutrality NEBO můžeme inspirovat konkurenty, aby bojovali za naše podnikání.
Jak jsme viděli v mých příbězích Tractor Supply, miliony lidí se vyslovily proti těmto typům woke zásad a nakonec udělala společnost Tractor Supply správnou věc, když kvůli vašim hlasům odstranila zásady, dary, školení a pozice.
Zákazník je král a většina z nás jen chce, aby společnosti, u kterých nakupujeme, přestaly signalizovat ctnost o rozdělujících sociálních, kulturních a politických otázkách.
Pokud souhlasíte, sdílejte toto video a označte své oblíbené účty, aby tuto zprávu ostatní viděli také.
V dalším videu farmář říká:
Zdroj mi poslal video, kde jsou zaměstnanci školeni o tom, co dělat, když zaslechnou zaměstnankyně, jak říkají, že je jim nepříjemné potkat muže na dámských toaletách. Co má tedy zaměstnanec dělat, když toto zaslechne od svých kolegyň?
Nahlaste je, protože jde o „porušení“ soukromí, říká John Deere. Vážně. Školení dále říká, že „trans ženy (tedy biologičtí muži) jsou ženy a nikdy nebyly mužem,“ takže není „přesné“ říkat, že bývaly mužem.
To je naprosto absurdní. Ví John Deere, komu prodávají zemědělské vybavení? Toto šílenství musí skončit.
John Deere podle firemních zásad umožňuje všem mužům, kteří se prohlásí za ženy, navštěvovat dámské toalety.
Společnost John Deere také uspořádala akci pro měsíc hrdosti zaměřenou na zaměstnance společnosti John Deere, jejichž děti se identifikují jako trans.
John Deere nutí zaměstnance slibovat, že budou udávat ostatní zaměstnance, pokud budou mít pocit, že porušili výše uvedené zásady DEI. Tyto stížnosti směřují na právní, personální, manažerskou nebo speciální telefonní linku.
Všichni zaměstnanci MUSÍ souhlasit s „woke“ politikou firmy.
Mezitím hledaný výraz „boycott john deere“ na Googlu vyskočil na rekordní hodnoty.
Zemědělci nejsou šťastní. Mnozí již slibují přechod ke konkurenci a rušení objednávek.
Jeden z farmářů například uvádí: Zruším plány na nákup nové 12řadé skládací hlavy a vysokorychlostního disku (+-300 tisíc dolarů) tuto zimu.
Udělám svůj díl práce, abych pomohl informovat místní zemědělce.
Další píše: Právě jsi se @JohnDeere zarazil do země. Blahopřejeme. Vy a vaše woke protiamerická společnost můžete jít do prdele!
KOUPILI JSME JohnDeere PŘED 60 DNY, PRODALI JSME HO PŘED 2 TÝDNY! UŽ SI HO NIKDY NEKOUPÍME!
Další zveřejnil statistiky rostoucího bojkotu firmy John Deere a uvedl:
Důvody bojkotu
1 Politika DEI
2 Anti-náboženství (křesťanství)
3 Politika týkající se pohlaví
Když bojujeme svými peněženkami, vyhráváme!
Bude brzy John Deere následovat Bud Light?


Co takhle napsat co „wokismus“ vlastne je. Clanek je wokisticky na velike kulove.