Supermarkety, kde neberou hotovost ani platební karty – Mastercard testuje platby pomocí digitální identity

Supermarkety, kde neberou hotovost ani platební karty – Mastercard testuje platby pomocí digitální identity

Pokud sledujete současné snahy globalistů o zavedení jednotné digitální měny, která je propojením vašeho ID (tedy vaší digitální identity), pak již víte, že její zavedení bude zprvu souběžné s možností plateb hotovostních i plateb kartou, přičemž záhy bude zrušena hotovost a v poslední fázi i možnost platit kartou. Zůstane již jen jediná poslední možnost platby –  a to prostřednictvím digitální měny, která je součástí vašeho ID.

Jak již víte, tak letos začne pokusně vydávat digitální identitu prvním občanům i EU, přičemž digitální měny již testuje 90% zemí světa. Digitální identita bude zahrnovat nejen velmi detailní informace o vaší osobě – včetně vašich zdravotních údajů, informací o tom co kupujete, kam cestujete či s kým se stýkáte, ale měla by obsahovat i informace o vaší osobě – nejen klasickou fotografii, ale především biometrické údaje –  otisky prstů a sken vašeho obličeje.

Digitální měna bude propojena s vašimi sociálními kredity a bude nastavena tak, že v případě jakýchkoli prohřešků – například zanechávání příliš velké uhlíkové stopy – vám může být digitální měna automaticky zablokována či jakkoli omezena (např. sníte-li příliš moc masa, další vám již nedovolí koupit).

Časem tedy již nebude jiná možnost platby než digitální, což je i důvod, proč vždy velmi aktivistický Mastercard již vyčlenil „pokusné“ supermarkety, kde není možné platit jinak, než přes vaše ID…

Všechny velké supermarkety brzy přestanou přijímat hotovost a karty, což donutí zákazníky platit obličejem nebo otisky prstů – další velký krok směrem k dystopické bezhotovostní společnosti.

Společnost Mastercard nedávno spustila program pro maloobchodníky, který nabízí biometrické platební metody, jako je rozpoznávání obličeje a skenování otisků prstů. Při placení musí uživatelé ověřit svou platbu tím, že ukáží svůj obličej nebo dlaň, spíše než platit kartou nebo v hotovosti.

Program již byl uveden do provozu v pěti obchodech s potravinami St. Marche v Sao Paulu v Brazílii a další zkoušky jsou plánovány v Asii a na Středním východě. Mastercard plánuje zavést program globálně později v tomto roce.

Platební společnost chce zavést program po celém světě pro malé i velké maloobchodníky. Ajay Bhalla, prezident pro kybernetickou bezpečnost a zpravodajství ve společnosti Mastercard, řekl:

„Způsob, jakým platíme, musí držet krok se způsobem, jakým žijeme, pracujeme a podnikáme, a poskytovat spotřebitelům výběr s nejvyšší úrovní zabezpečení. Naším cílem s tímto novým programem je učinit nakupování skvělým zážitkem pro spotřebitele i obchodníky tím, že poskytneme nejlepší bezpečnost a pohodlí. Veškerý výzkum, který jsme provedli, nám ukázal, že spotřebitelé milují biometrii.“

Prováděla společnost Mastercard svůj průzkum trhu pouze v Číně? Vypadá to tak.

K ospravedlnění biometrického platebního systému a nutkání žít v dystopické bezhotovostní společnosti se v současné době tvrdí, že vede ke kratším frontám, je hygieničtější než hotovost či karty a méně náchylný k podvodům.

Mluvčí společnosti Mastercard řekl:

„Už žádné hledání telefonu nebo peněženky, když máte plné ruce práce – příští generace osobní platby bude vyžadovat pouze rychlý úsměv nebo mávnutí rukou. Osvědčená technologie, která používá obličej nebo otisk prstu k odemknutí telefonu, může být nyní také použita k rychlejšímu průchodu zákazníků pokladnou. S novým biometrickým pokladním programem Mastercard potřebujete jen sebe.“

Mastercard cituje studii, která říká, že 74% světové populace má „pozitivní postoj“ k biometrii. Toto číslo je velmi sporné, ale je si těchto 74 % také vědomo nebezpečí spojených se zavedením tohoto typu technologie?

Všechny systémy digitální identifikace a sběru dat jsou zranitelné vůči narušení bezpečnosti. Například narušení bezpečnosti společnosti Equifax využilo ohromujících 145,5 milionu čísel sociálního zabezpečení. Vzhledem k potenciálním kybernetickým útokům by hackování mohlo být v budoucnu ještě větší, což by ohrozilo celé systémy.

Vzestup umělé inteligence také znamená, že se sběrem dat z digitálních identifikačních systémů se vyvíjejí algoritmy, které mohou mít obrovský dopad na lidi. Tyto systémy, stejně jako samotná data, však nejsou transparentní ve svém fungování, ani není jasné, kdo nebo co je vytváří a za jakým účelem.

Mohlo by se stát, že v budoucnu lidé zjistí, že kvůli rozhodnutím algoritmů, jejichž fungování není pro veřejnost transparentní, již nemají spotřebitelské možnosti, jaké měli dosud (viz opět napojení digitální měny na váš sociální kredit).

Jediným způsobem, jak zabránit zavedení tohoto drakonického systému, je vždy platit v hotovosti, dokud používání této nové technologie zůstane dobrovolné a dokud nebude hotovost zcela zrušena.

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 11 Průměrně: 4.6]

2 thoughts on “Supermarkety, kde neberou hotovost ani platební karty – Mastercard testuje platby pomocí digitální identity

  1. Ty vole, to je schizofrenia…

    Takze roztahat opicie kiahne (v statoch, kde nie su ziadne opice! ), teda biologzbran a zaroven roztahat digitidentitu v obchodoch. A kto im tam bude chodit?
    A treti faktor, ceny komodit. Kto utiahne tu cenu? Niekto tu zrejme siri strach, nic ine. Lebo energie cez UA chce ovladat Amik a banda okolo Svaba.

  2. Mastercard zde vystupuje jako slouha globalistů. Je s podivem, jako vždy když jde o zotročení lidí, genocidu a podobné lahůdky globalistů je to lidem tak medově vysvětlováno, že by jeden ještě utíkal poděkovat, že tě chtějí zabít. Stejně tak i v tomto případě se vše dělá při platbě pomocí ruky nebo obličeje z důvodů ušetření našeho času, aby jsme mohli déle ležet u moře a opakovat se. Ve skutečnosti k tomu sejmutému obličeji už mají přiřazeny veškeré údaje jako číslo bankovního účtu, záliby, kam chodíš, s kým se stýkáš, co čteš atp. No celé je to ke zblití.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tyto stránky využívají soubory cookies, další informace naleznete zde.

View more
Přijmout