Lego slíbilo, že již bude vyrábět jen hračky bez škodlivých genderových stereotypů

Lego slíbilo, že již bude vyrábět jen hračky bez škodlivých genderových stereotypů

Kupujete svým dětem či vnoučatům hračky globálních hračkářských firem? Pak je jisté, že svým nákupem přispíváte na současnou genderovou propagandu, která mimo jiné zahrnuje také ty nejmenší. Jsou to právě malé děti, jimž je třeba vštípit, že mezi pohlavími není žádný rozdíl. Přesně to se snaží dětem vnutit nejen školky a školy na nižších stupních, zavádějící na příkaz EU genderovou výchovu, ale i výrobci hraček či filmoví producenti, zaměřující se na dětskou tvorbu.

Co má vlastně genderová výchova za cíl? Musí dětem už odmala podsunout, že jejich pohlaví není dané biologicky, ale vše je v jejich mysli. Jejich hlavy samozřejmě budou v tomto stylu vymývány tak, aby se jisté procento z nich rozhodlo biologickou danost včas změnit.

I proto nejen EU, ale i mnozí politici, tlačí zákon, podle něhož by mělo mít každé dítě od 12 let možnost si změnit pohlaví i bez souhlasu rodičů. Tento zákon již platí například ve Švédsku, kde se samozřejmě již dávno ukázalo, že jen škodí. Právě tam je pak cílen samozřejmě jen na původní obyvatelstvo, muslimské děti jsou mimo podobnou indoktrinaci, kterou případně korigují rodiče a mešita.

Dánský hračkářský gigant LEGO oznámil, že se bude snažit odstranit ze své řady „škodlivé“ genderové stereotypy, protože chlapci se zdráhají hrát si s hračkami uváděnými na trh pro dívky.

Lego, jedna z největších hračkářských společností na světě, oznámila na „Den dívky“ Organizace spojených národů, že se bude snažit vyrábět genderově neutrální hračky, aby zajistila, že LEGO výrobky a marketing budou přístupné všem a bez genderových předsudků a škodlivých stereotypů.

Výzkum zadaný dánským výrobcem hraček a provedený Institutem Geeny Davisové pro gender v médiích zjistil, že 71 procent chlapců si nehraje s dívčími hračkami, jak by očekávali. Dívky, na druhou stranu, si rády hrají s oběma řadami hraček.

Studie 7 000 rodičů a dětí ve věku od šesti do 14 let po celém světě také tvrdila, že chlapci byli povzbuzováni rodiči k účasti na činnostech týkajících se oborů  v oblasti vědy, techniky, inženýrství a matematiky, zatímco dívky byly údajně tlačeny k tradičně ženským aktivitám, jako je oblékání, tanec a pečení.

Julia Goldin, produktová a marketingová referentka LEGO Group, v prohlášení uvedla: „Výhody kreativní hry, jako je budování důvěry, kreativity a komunikačních dovedností, pociťují všechny děti, a přesto stále zažíváme letité stereotypy, které označují aktivity za vhodné pouze pro jedno konkrétní pohlaví.

„Ve společnosti LEGO Group víme, že v tom musíme hrát svou úlohu, a tato kampaň je jednou z několika iniciativ, které zavádíme, abychom zvýšili povědomí o této problematice a zajistili, že díky tomu bude LEGO hrát co nejinkluzivnější roli. Všechny děti by měly být schopny dosáhnout svého skutečného tvůrčího potenciálu.“

Výkonná ředitelka Institutu Geeny Davisové Madeline Di Nonno prohlásila, že nutkání chlapců nehrát si s dívčími hračkami  bylo důsledkem toho, že chování mužů je společností více oceňováno.

„Dokud si společnosti neuvědomí, že chování a činnosti obvykle spojené se ženami jsou stejně cenné nebo důležité, rodiče a děti je nepřijmou,“ řekla Di Nonno.

LEGO zkoumá, jak se dívky interagují s jejich značkou již více než deset let. V roce 2008 firma zjistila, že 90 procent sad prodaných ve Spojených státech bylo zakoupeno pro chlapce.

LEGO, stejně jako u mnoha západních značek, se v posledních letech řítí doleva, přičemž společnost údajně říká maloobchodníkům, aby stáhli policejní hračky na vrcholu nepokojů Black Lives Matter loni v létě po zabití kriminálníka George Floyda.

Výrobce hraček také řekl přidruženým společnostem, aby následovaly #BlackOutTuesday trend sociálních médií inspirovaných BLM a věnovaly 4 miliony dolarů černošským a antirasistickým charitativním organizacím.

Nedávno, v květnu, LEGO představilo řadu hračky s tématikou LGBT „Everyone Is Awesome“, která se přišla na trh v souvislosti s „Měsícem hrdosti“.

Na závěr jen dodávám, že koupí Lega sami přispíváte na tyto aktivistické počiny. Nejinak je tomu i v případě jiných globálních výrobců hraček, jejichž cílem je indoktrinovat děti škodlivou genderovou, LGBTQ a rasistickou propagandou…

 

 

 

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 2 Průměrně: 5]

One thought on “Lego slíbilo, že již bude vyrábět jen hračky bez škodlivých genderových stereotypů

  1. Samozrejme,že po dobytí väčšiny Európy moslimami /aj Dánska/ nebude nikto na žiadnu „genderovú korektnosť“ brať ohľad… ani pokiaľ ide o hračky.

Napsat komentář: anonymny vlastenec Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.