Papaláši z EU si zvýšili výdaje za soukromá letadla, zatímco “plebsu” nutí zelený úděl

Papaláši z EU si zvýšili výdaje za soukromá letadla, zatímco “plebsu” nutí zelený úděl

Soukromá letadla jim v situaci, kdy oni sami po vás požadují maximální šetrnost ve jménu dosažení uhlíkové neutrality, zaplatíte vy. Je až neuvěřitelné, kolik lidí po všech těch tisících excesech a zářných ukázkách totalitních praktik, stále EU podporuje. To je vidět zejména na volbách kdekoli v EU, výsledky všude jasné hovoří pro pokračování 4. říše a tím také pro neutuchající podporu této nenažrané bandy.

Samozřejmě všichni ti v luxusu si mlaskající zkorumpovaní vepříci z Evropské komise nemusí to, co sami požadují po “tom plebsu dole”, dodržovat.  Uhlíková neutralita a s tím související omezení fosilních paliv je požadavek, který se vztahuje výhradně na plebs tam dole. A vtipné na tom je, že ten plebs, jemuž se má ve jménu zelené ideologie zdražit právě i tato kritizovaná doprava či elektřina, to těm papalášům nahoře hezky platí….

V blízké budoucnosti utratí evropské orgány další miliony eur za soukromá letadla. Podle Evropské komise je zvýšení financování “letecké taxislužby” z velké části způsobeno pandemií.

Zatímco tedy EU slíbila snížení emisí, aby splnila své vlastní cíle v oblasti klimatu, Brusel schválil zvýšení výdajů na soukromá letadla na 13,5 milionu EUR během čtyřletého období.

Nová smlouva se vztahuje na lety pro Evropskou komisi, Evropský parlament, Evropskou radu a Evropskou službu pro vnější činnost. Nahrazuje stávající dohodu o maximální částce 10,71 milionu EUR, kterou lze v letech 2016 až 2021 vynaložit na soukromá letadla. Smlouva zahrnuje až 1 606 letových hodin, z nichž téměř polovina se používá pro střední cesty mezi 6 500 a 10 000 kilometry.

Mluvčí Komise uvádí, že potenciální zvýšená potřeba je způsobena především pandemií a že bylo k dispozici méně komerčních letů a že nová smlouva zvyšuje potřebu zachovat omezenou dostupnost. Zároveň zdůrazňuje, že hodnota zakázky je založena na odhadu potřeb a nemusí nutně znamenat, že je použita celá částka.

Dále se uvádí, že charterové lety jsou pouze za “výjimečných okolností”, jako jsou bezpečnostní důvody, nebo pokud není k dispozici žádný komerční let nebo není vhodný včas.

V červenci stanovila Evropská komise cíl, aby Unie do roku 2030 snížila emise o 55 % a do roku 2050 byla klimaticky neutrální.

Ursula von der Leyenová podnikla v roce 2020 šest soukromých cest letadlem a v roce 2021 osm. Její předchůdce Jean-Claude Juncker uskutečnil v roce 2019 14 takových letů a byl kritizován za to, že některé z nich byly na velmi krátké vzdálenosti. Předseda Evropské rady Charles Michel ovšem Junckera předčil,  v roce 2021 podnikl zatím 15 soukromých letů a do konce roku budou jistě další následovat…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 7 Průměrně: 5]

2 thoughts on “Papaláši z EU si zvýšili výdaje za soukromá letadla, zatímco “plebsu” nutí zelený úděl

  1. RVHP nemala voči spojencom tejto krajiny ani stotinu percenta takých právomocí, ako nikým nevolená, neodvolateľná, všemocná a nikomu Európska komisia voči kolóniám EÚ… a tiež nižšie postavení eurobyrokrati každého druhu. Aj Politbyro bol oproti EK, resp. Európskej rade celkom neškodný spolok. A mimochodom, nie je otázka, či homosexuál Charles Michel dostane v belgickej pobočke Eurábie trest smrti, ale kedy. Podobne tak Leyenová, Dalliová, Jourová, Johanssonová a ďalšie harpyje sa môžu pripravovať na dobu povinného nosenia buriek /alebo nikábov/ a zákazu opustenia geta pre nemoslimov /stráženého náboženskou políciou ako v Saudskej Arábii/ pod hrozbou popravy …

  2. Další ukázka arogance vedení EU, kdy jim zachutnala moc, peníze a pocit beztrestnosti, jelikož se nikomu nezodpovídají ze svých činů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.