UNESCO chce vytvořit jednotně myslící stádo: Speciální kurzy mají za cíl vymýt mozky influencerům a jejich fanouškům

UNESCO chce vytvořit jednotně myslící stádo: Speciální kurzy mají za cíl vymýt mozky influencerům a jejich fanouškům

Zejména v USA má mainstream velký problém: většina lidí mu už nevěří. I to byl jeden z důvodů výhry Trumpa: čím víc na něj mainstream útočil, tím víc přesvědčil „nedůvěřivé,“ že ho mají volit.

V USA již mají mnohem větší vliv na masy alternativní média nebo různí influenceři a YouTubeři.

Ovšem i v některých dalších zemích je mainstream „na dně“ s důvěrou. I to je důvod proč se nyní UNESCO koncentruje na ty, kteří mají skutečný vliv, tedy na influencery z celkem 45 zemí světa.

A to nejen na ty, kteří se nějak zabývají politikou. Snaží se o politické školení také u těch, kteří se zabývají zcela apolitickými tématy. Cílem je, aby tito influenceři přenášeli vštípené myšlenky i na své sledující a vytvořili tak jednotně myslící (či spíše nemyslící) masu.

Aktuálně je v kurzu zejména klimatická propaganda, na kterou se tato organizace spadající pod OSN zaměřuje především.

UNESCO a Knight Center for Journalism zahajují školicí kurzy, e-knihy a průzkumy o dezinformacích a nenávistných projevech pro influencery a tvůrce obsahu, velké i malé.

Minulý měsíc UNESCO zveřejnilo výsledky průzkumu, který dospěl k závěru, že z 500 tvůrců obsahu ve 45 zemích, které mají minimálně tisíc sledujících, 62 procent uvedlo, že neprovedli přísné a systematické ověřování faktů před sdílením informací, zatímco 73 procent vyjádřilo přání být k tomu vyškoleni.

A ejhle! UNESCO a Knight Center for Journalism in the Americas zahájily převýchovný kurz, který má nezávislým tvůrcům vymýt mozky, aby uvažovali jako nevolení globalisté a starší média, jejichž důvěryhodnost je na historickém minimu.

Nedůvěra k mainstreamu – zejména u republikánských voličů – je na minimu:

Chcete-li si udělat představu o složení těchto 500 tvůrců obsahu, kteří byli zkoumáni ve studii UNESCO:

  • 68 procent byli nanoinfluenceři – ti s 1 000 až 10 000 sledujícími
  • 25 procent byli mikroinfluenceři – ti s 10 000 až 100 000 sledujícími
  • 5,4 procenta byli makroinfluenceři – ti, kteří měli 100 000 až 1 000 000 sledujících
  • 1,6 procenta byli mega-influenceři – ti, kteří měli více než 1 000 000 sledujících

Pouze 12,2 procenta z 500 dotázaných lidí vytvořilo obsah v kategorii „aktuální záležitosti / politika a ekonomika,“ zatímco většina se týkala „módy/životního stylu“ (39,3 procenta), „krásy“ (34 procent), „cestování a jídla“ (30 procent) a „her“ (29 procent).

Kromě průzkumu a online kurzu nazvaného Tvůrci digitálního obsahu a novináři: Jak být důvěryhodným hlasem online vydalo UNESCO a Knight Center v říjnu také e-knihu s názvem „ Tvůrci obsahu a novináři: předefinování zpráv a důvěryhodnosti v digitálním věku.“

Tato pyramida propagandy je považována za posílení vlivu, aby byli věrohodnější a odolnější, ale toto úsilí je také zaměřeno na přeměnu nezávislých tvůrců obsahu na mluvící hlavy establishmentu.

Jak může nezávislý tvůrce obsahu zůstat nezávislý, pokud potřebuje institucionální podporu, vedení a uznání?

Toto je pokus Organizace spojených národů zbavit influencery nezávislosti, takže jejich poselství se stane nerozeznatelné od mainstreamových, establishmentových narativů.

A mezi průzkumem a e-knihou není jediný osamocený příklad dezinformace nebo nenávistných projevů – snad kromě tvrzení, že popírání oficiálních narativů o změně klimatu je považováno za dezinformaci, což je samozřejmě samo o sobě dezinformací.

Když už mluvíme o změně klimatu, e-kniha obsahuje dlouhou kapitolu nazvanou „Tvůrci obsahu a změna klimatu“, která se zcela věnuje prosazování klimatického aktivismu, přičemž tvrdí, že dezinformace o změně klimatu jsou často udržovány koordinovanými kampaněmi z odvětví fosilních paliv.

I to je samozřejmě dezinformace šířená samotnou OSN.

UNESCO zároveň čtenáře odkazuje na organizace jako factcheck.org, která je sama financována americkým ministerstvem zahraničí a nadací Roberta Woodse Johnsona, z nichž druhá drží přibližně 2 miliardy dolarů akcií výrobce vakcín proti COVIDu J&J.

V lednu 2021 zorganizovaly UNESCO, WHO, UNDP, EU a Knight Center for Journalism in the Americas podobný typ propagandistické kampaně za takzvaný výcvik v oblasti dezinformací o vakcíně COVID pro novináře, jaký nyní dělají pro takzvanou změnu klimatu. 

Dalším cílem UNESCO a Knight Center je vytvořit prostředí, kde se tvůrci obsahu navzájem hádají pod rouškou „nenávistných projevů.“

Jinými slovy, OSN spolupracuje s novináři, aby naučili influencery, jak se stát oběťmi, které potřebují ochranu před jedinci, kteří jejich propagandě nevěří.

„Hej, tvůrci obsahu! Věděli jste, že jakákoli kritika propagandy, kterou jsme do vás vložili, znamená, že jste se stali obětí nenávistných projevů? Ne? Nastupte na palubu a pojďme účinně řešit a nahlásit nenávistné projevy!“

Mimochodem, vzhledem k tomu, že UNESCO nyní s touto akcí operuje ve 45 zemích (mezi nimiž by měly být i státy EU), tak může oslovit i kohokoli z vás, pokud máte jakýkoli – i zcela apolitický –  youtubový (instagramový apod.) kanál s alespoň 1000 odběrateli…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 10 Průměrně: 4.9]

One thought on “UNESCO chce vytvořit jednotně myslící stádo: Speciální kurzy mají za cíl vymýt mozky influencerům a jejich fanouškům

  1. Snaha je, ale už je pozdě. Když někdo strhne masku a ukáže svou pravou tvář, tak už lidi nikdo nepřesvědčí o tom, že to tak nemyslel, že je vlastně dobrý. Ty kurzy jsou jen vyhozené peníze a ukazují zoufalství západních elit. Když ekonomika skomírá, rostou daně i ceny, tak opravdu nelze přesvědčit lidi, kteří ty dopady zažívají na vlastní kůži, že se nic neděje, vše je v pořádku a že naopak bohatnou. Ledaže by byla marihuana a další drogy zdarma a samozřejmě také alkohol, jinak ale ne.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *