Automobilový průmysl čeká v každém případě velký propad už jen přechodem na elektromobilitu. Vzhledem k velmi vysokým cenám si mnoho lidí nebude moci elektromobil dovolit, což samozřejmě povede ke sníženému odbytu. Nicméně vedení většiny automobilek je dlouhodobě v plném souladu s globalistickou agendou a bez problému akceptují i ničivý Green Deal a jeho důsledky.
Hlavní dopad to však samozřejmě bude mít na zaměstnance postupně upadajících firem.
Jak je dobře známo, VW je již nějakou dobu v krizi. Zkrácená pracovní doba a rušení směn, například v továrně na elektromobily v Sasku, již dlouho poukazují na skutečnou krizi ve skupině. Údajně bude nutné ušetřit až 5 miliard eur.
Kvůli tomu mají být pozastaveny záruky pracovních míst a na stole je také úplné uzavření závodů v Německu. Na rozdíl od toho, co se tvrdí v médiích, to určitě není „chyba AfD,“ ale připisovat vinu pouze vládě semaforu/unijnímu kartelu tentokrát nestačí.
Podle deníku „Handelsblatt“ je VW v současné době v obrovském krachu. Po poradě vedení má dojít k výraznému zintenzivnění úsporných opatření. Výjimkou nejsou ani manažeři v oblasti hlavní značky VW – dny služebních vozů Porsche jsou prozatím pryč.
Jsou to však opět zaměstnanci a pracovníci, kteří jsou zasaženi více než management. Do roku 2026, jak uvádí Handelsblatt, mají být ušetřeny další 4 miliardy eur – s předchozími cíli úspor by se tak mohlo jednat celkem o 5 miliard eur. Proto má být značka Volkswagen podle představenstva komplexně restrukturalizována.
„Uzavření závodů na výrobu vozidel a komponentů již nelze v současné situaci vyloučit bez rychlých protiopatření,“ uvádí se ve zprávě.
To znamená, že předchozí plány rušení pracovních míst s částečným odchodem do důchodu a odstupným již nelze dodržet. Není ani pravděpodobné, že se dotkne pouze pracovních smluv na dobu určitou, které nebudou obnoveny.
Předchozí záruky mají být také zrušeny. V této souvislosti se uvádí:
„Z pohledu společnosti nestačí restrukturalizace pouze v souladu s demografickým vývojem k dosažení strukturálních změn, které jsou v krátkodobém horizontu nezbytné pro větší konkurenceschopnost. Na základě těchto skutečností je společnost nucena ukončit jistotu zaměstnání, která byla aktualizována od roku 1994.“
Podniková rada prohlašuje, že se bude proti těmto plánům bránit, ale co z toho vzejde, je sporné. Zejména proto, že pravděpodobně neexistuje nic, co by se nedalo napravit několika rekreačními výlety a návštěvami striptýzových klubů. Nezbývá než doufat, že se situace zlepšila.
S tím, že hlavní značka VW zaostává za svými sesterskými společnostmi, jako jsou Škoda, Porsche, Seat a Audi, souvisí i skandály a špatná rozhodnutí v posledních letech.
Na jedné straně je tu emisní skandál, který se dotkl i dalších výrobců, ale výrazně poškodil pověst značky – zejména proto, že reparace, sankce, soudní spory atd. stály společnost také více než 32 miliard eur. Dříve cenově dostupná vozidla, jako je Golf, se navíc stále více stávají luxusními vozidly, alespoň co se ceny týče.
A obrat k e-mobilitě byl také rozhodnutím vedení skupiny. To jim umožnilo získat popularitu u politiků, ale ignorovali trh a přání zákazníků.
Místo toho spoléhali na to, že politici už budou zajišťovat prodej dotacemi a daňovými úlevami. Dělníci jsou nyní oběťmi strategických a ekonomických chyb horních pater…
Socialistické autá neboli práve najlacnejšie, ale rozhodne vydržali oveľa dlhšie než západné šunty , ktoré zaplavili čs. trh po roku 1989… O elektromobiloch a ich „životnosti“ sa radšej ani nebudem rozpisovať. Ani o tom, ako sa Skopčáci zmocnili Škody Mladá Boleslav.
)) Žhavé dívky na vás čekají na — https://ok.me/q9FH1