EU rozšiřuje požadavek na vybavení automobilů „černou skříňkou“

EU rozšiřuje požadavek na vybavení automobilů „černou skříňkou“

Tato informace pro vás jistě není nic nového, nicméně lze předpokládat, že skutečný účel bude zcela jiný, než jaký je deklarován. EU, která segregační Covid pas zcela lživě prezentovala jako „průkaz bezinfekčnosti,“ vám jistě ani v tomto případě neprozradí, k čemu bude získané údaje využívat.

Lze předpokládat, že se uložené údaje budou hodit pro systém sociálních kreditů, až bude EU každému občanovi měřit uhlíkovou stopu. Aby měla diktátorská EU přehled o tom, kolik CO2 kdo vyprodukuje, musí si k měření připravit vhodné nástroje.

Již nyní se zvažuje, jaká bude výše uhlíkových daní na osobu, tedy jaká bude povolená roční uhlíková stopa a kolik se bude za překročení maximálního povoleného množství CO2 platit.

Podobné zařízení by bylo schopno velmi přesně určit uhlíkovou stopu, kterou zanecháváte při provozu vašeho auta.

Poté, co Evropská komise v roce 2021 rozhodla, že nové modely automobilů prodávané na trhu EU musí mít takzvaný záznamník údajů o událostech (EDR), mnoho automobilů jej již dnes má. Nyní se však tento požadavek rozšiřuje.

Rozhodnutí EU z roku 2021 znamenalo, že schválení nových modelů automobilů prodávaných v Unii od července 2022 lze vydat pouze tehdy, jsou-li vybaveny jednotkou EDR.

EDR lze přirovnat k „černé skříňce“ letadel, kterou lze integrovat různými způsoby.  Nejběžnější je integrace společně s řídicí jednotkou airbagů vozu a majitel ji nemůže deaktivovat.

Rozšířený požadavek znamená, že od července tohoto roku musí mít všechny nové automobily registrované v EU zařízení EDR (tedy již nejde jen o nové modely, ale i nová auta starších modelů), což je požadavek, který se vztahuje na osobní automobily a vozidla určená k přepravě zboží.

Od července 2026 budou zahrnuta i vozidla tříd M2, M3, N2 a N3.

Systém EDR je spouštěn různými parametry a zaznamenaná data zahrnují rychlost vozidla, případné brzdné účinky, polohu a sklon vozidla na vozovce a také stav různých bezpečnostních systémů vozidla.

Údajně anonymizované údaje mohou být po nehodě zpřístupněny úřadům za účelem přezkoumání a analýzy průběhu nehody.

K uvedenému jen dodávám, že jakmile bude měření uhlíkové stopy povinné, údaje zcela jistě nebudou anonymní, pokud tedy vůbec skutečně anonymní jsou (o čemž lze pochybovat)…

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 14 Průměrně: 5]

6 thoughts on “EU rozšiřuje požadavek na vybavení automobilů „černou skříňkou“

  1. Copak v současných automobilech není už těch všemožných stupidních černých skříněk až až? Kdo si dnes dokáže sám, svépomocně opravit auto?

    1. Však to je účel hry, a ty elektromobily jsou ještě větší švindl, na jednom článku jsem četl, všechny tyto elektronické sračky jdou vypnout na dálku, no nekup to.

  2. Hlavne, že takí farizeji ako Fico, Beňová, Ševčovič, Lajčík, Blaha si nedokážu predstaviť život mimo EU a predstierajú (neviditeľný) boj s EU za akože národné záujmy. Zapredaní primitívy s plnou hubou prázdnych reči bez skutočných činov ! Okrem toho posratí z akéhokoľvek vzdoru !

  3. S tou „skrinkou“ majú možnosť vedieť kde všade ste kedy boli a môžu vás za hocičo vypnúť (napr. za komenty na tejto stránke)

  4. Na to nepotřebují žádnou skříňku, všichni sebou vozí mobily podle rychlosti a polohy není zas tak těžké určit že zrovna jedeš autem.

    Zadní vrátka jsou v autech už dávno, ať už chtěná nebo nechtěná. Jakmile se auto připojuje na internet tak jsi v háji.

    Některá auta umí i aktualizovat firmware za jízdy. Což jsou doslova zadní vrátka. Na to fakt EU není potřeba

  5. Co bychom tak asi pozitívního mohli očekávat od toho satanského uskupení sidliciho od nepaměti v satanském Bruselu. Tohle město nebylo vybráno náhodou. Bohužel ke všemu zlému přispívají i naši poslanci, zejména ti dosazení Babišem a samozřejmě námořní lupiči pod vedením Šóróše.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *