Na úvod chci upozornit, že zatím není zcela jasné, zda tyto plány platí jen pro domovské Německo nebo ve všech zemích, kde se nachází pobočky tohoto řetězce. Nicméně lze předpokládat, že minimálně na území EU k této agendě dřív či později přistoupí.
Lidl se svým aktivismem nikdy netajil a jakákoli politická agenda mu vždy byla blízká. V dobách prosazování rasistického spolku BLM využíval na svých letácích masivně v celé Evropě černých modelů, přičemž největší skandál nastal v době, kdy v inzerci řeckého týdne vymazal na letáku kříže z kostelů. Ovšem při arabském týdnu půlměsíc u mešity rozhodně nechyběl.
Dalo se tedy očekávat, že otevřeně „woke“ společnost bude neméně náruživě podporovat i klimatickou agendu, ke které nedílně patří i postupné ukončení konzumace masa a přechod na veganství, hmyz či maso umělé.
Již nyní tak řetězec oznamuje, že bude postupně ukončovat prodej masa, ale zda v souladu s tím začne na pultech jeho obchodů přibývat i zboží s příměsí hmyzu, zatím není jasné. Ovšem pro jistotu vám doporučuji velmi pečlivě číst složení každého výrobku…
Německá diskontní skupina Lidl chce přejít na zelený sortiment co nejdřív: maso a další živočišné produkty budou od nynějška postupně nahrazovány rostlinnými produkty v sortimentu, oznámil hlavní nákupčí řetězce. Tvrdí, že „neexistuje žádná alternativa,“ protože existuje pouze jedna planeta.
Naštěstí je dnes obchodů dostatek, zákazníci tak mají možnost začít prostě nakupovat jinde.
„Člověk se musí živit takovým způsobem, aby byly brány v úvahu naše planetární limity a aby zdroje Země stačily pro deset miliard lidí,“ řekl hlavní nákupčí řetězce Lidl Christoph Graf listu „Lebensmittelzeitung“. Spotřeba masa proto musí výrazně klesnout.
Do roku 2025 je cílem obrátit sortiment naruby a živočišné výrobky budou do té doby ze sortimentu stále více odstraňovány. Není jasné, zda a kolik živočišných produktů bude nakonec ještě k dispozici. Aby si spotřebitelé postupně zvykli, zahajují se další tematické týdny se zaměřením na rostlinné produkty. Graf konkrétně inzeroval výrobky z náhražky masa.
Zřejmě v mylné představě, že celá mladá generace, v níž vidí cílovou skupinu, patří do klimatické sekty, fabuloval: „Myslím, že mladší generace je šťastná, že se tématu věnujeme.“ Graf by si přál, aby konkurence následovala příkladu Lidlu.
Celá věc by měla být chápána jako „motivace“ zákazníků. Není pochyb o tom, že diskont nemá nárok na to, aby zákazníky vzdělával – a proto není dobře přijímán. Přestože maso z diskontů typu Lidl stejně není u příznivců masa příliš oblíbené, občané na podobná převýchovná opatření reagují alergicky. Mnozí na sociálních sítích uvádějí, že se odteď chtějí řetězci vyhýbat.
Mnozí vidí zelený povyk Lidlu jako marketingový trik zrozený z nutnosti. Ceny masa za poslední rok výrazně vzrostly. Vzhledem k tomu, že v rámci zelené agendy mají být také drasticky sníženy stavy zvířat, ceny budou v budoucnu nadále explodovat.
Maso si tak bude moci dovolit stále méně lidí – živočišné produkty, jako je maso, mléko, mléčné výrobky a vejce, se proto pravděpodobně budou v důsledku toho kupovat méně.
Ať je to jak chce, řetězec již opakovaně ukázal, že velmi snadno naskakuje na politickou propagandu. Již jen to je důvod pro bojkot. Ostatně, od oné aféry s vymazanými kříži a otevřeně prezentovaným půlměsícem jsem již do žádného obchodu těchto řetězců nevstoupila.
Jenže většině lidí je to jedno a podobná politická angažovanost je neodradí i tehdy, kdy s ní nesouhlasí. Pak řetězci nic nebrání v tom, aby v otevřené podpoře Agendy 2030 pokračoval i nadále…
Jen ať klidně zbankrotuje!
Srať na LIDL. Predpokladám, že čoskoro pôjde za ním Kaufland, keďže oba majú rovnakého vlastníka ! Bolo nám treba sem pustiť zahraničné reťazce? To my si nevieme vytvoriť vlastné potravinové reťazce? A nezabúdajme, aké nekvalitné potraviny z dovozu nám títo hajzlíci v nich predávajú ! Okrem toho si spomeňte ich správanie počas covidu ! Nasrať im ! Nakoniec som zvedaví, koľkým dôjde čo jedia a ako im to bude chutiť… lebo mnohí by si za lacnejšie potraviny dali aj koleno prevŕtať, hoci nie sú na ne odkázaní…
Aj za socializmu existovali v Československu obchodné reťazce – napríklad Zdroj , Otex, Prior, OPZ , Jednota, Mototechna – a ponúkali keď aj nie lacnejší, tak určite trvanlivejší a väčšinou aj kvalitnejší tovar než dnešné nemecké hitlermarkety. Zlatí komunisti!
nasrat!!!
Niečo na tému likvidácie zdravých potravín v satansko-nacistickej KANADA, kde ľudia len ticho sedia !
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/kanadsky-farmar-natocil-video-co-ho-nuti-vlada-delat-s-mlekem/
Verím,že ruský reťazec MERE príde postupne do väčšiny okresných miest u nás. Zatiaľ plánuje len prevádzky v krajských.
nekupovať v lidli, veď kto chce kam, pomôžme mu tam!
Náš odpor k nákupům v Lídlu je zcela zbytečný. Vždycky se najde dost občanů, kteří nebudou přemýšlet a značku podrží nad vodou. Hlavně, když to je levné a bude toho dost.
Časem jistě prokouknou, až neuvidí maso v regále, ale mražené kobylky.
Ovšem pohodlí a bohatá nabídka jiného sortimentu bude stále lákat a než se to překlopí, tak stejný model prodeje už budou nabízet i ostetní řtězce. /Billa, Penny, Albert, Globus atd./
Mas to relativne. Na co vy v Cechach nadavate ze je shit je u nas top kvalita. Pred 10 rokmi kym bol Albert aj na Slovensku som najradsej chodil tam lebo tam mali vsetko najlepsie a viacero ceskych vyrobkov mali jedine tam, nikde inde. A Lidl patri spomedzi tych zahranicnych retazcov na Slovensku tiez este k tomu najlepsiemu co tu mame a pochybujem ze malda geneticky modifikovana generacia bude az taka sprosta aby zacala zrat svaby a stonozky. Mlada E-generacia je predsa odchovana na potravinach z ropy!
Vidim to na mojich deckach, co je bio eko doamca rw strava od babciky to je fuj. Cim viacej farbiv a koznervantov v nejakej gebuzine z obchodu, tym je to viac mnam. Podla mnaeste 2-3 generacie plandemii a vypestuju ludi, ktori budu pozierat PET flase..
staci jit do albrta a zaposlouchat se do kecu co tam pousti zakaznikum a ti uz se take tesi, kdy na to nabehnou. v regalech s mlikem je i to vegansky. se divim, ze to ted nikomu neva. tohle mliko vznika napr varenim ryze, naredi se to vodou pul napul pac jinak se po tom pos…..te. jeste nedavno tu nekomu vadilo pomazankove maslo nebo rum z brambor. ted nikomu neva mliko, co kravu nevidelo ani z obrazku
Lidi si neuvědomují že kdyby Albert a taky ostatní řetězce chtěli aby lidi ušetřili v prvé řadě by několik měsíců předčasně nezačali zdražovat . Na ty keci “ Stáhněte si aplikaci Můj Albert a ušetřite ještě víc “ by vůbec nenaskočili . Lidi se třesou na slevy výměnou za šmírování a šmejdi to vědí.
no mnozi zamestnanciskocili na to, ze jim tam body naskakuji dvojnasobne, no celkem nedavno byla tahle vyhoda zrusena. dost me stve, ze najednou nevadi, ze u nektereho zbozi jsou uvedeny dve ceny, jedna je diskriminacni a druha je vysmech tem, co tu apku maji, dyt je to stejne jako covidova opatreni. naockuj se a muzes do hospody, to, ze to jde i bez nej nebo bez apky o tom nikdo nepremysli. inu hloupneme. ja jsem imunni.
No a nyní mi řekněte kdo mne donutí do takového řetězce vůbec vlézt.
Notabene máme přec DEMOkracii tak může také existovat nějaký ten řetězec pro býložravce no ne?