V islamizovaném Göteborgu byl zpustošen kostel (video)

V islamizovaném Göteborgu byl zpustošen kostel (video)

Přes časem jsem psala o tomto švédském městě v souvislosti s tím, jak jsou již celé čtvrti pod právem šaría, což se projevuje i bojem muslimských gangů o nadvládu nad islamizovaným územím, přičemž příjezd do jedné z islamizovaných čtvrtí dokonce místní muslimové zahradili a hlídali, kdo na jejich území přijíždí. Mohamedáni tam tak stále více dávají najevo to, že si město postupně přebírají

V pátek byl v Göteborgu zpustošen katolický kostel. Podle svědka byl oltář znesvěcen, kazatelna rozbita, židle a stoličky byly shozeny ze schodů, skříňky byly rozbité, pamětní deska za zesnulé byla rozbita, zpěvníky byly poházeny po celém kostele a hasícím přístrojem byly uhašeny pietní svíčky.

Útok se údajně odehrál v poledne, ale navzdory násilí nebyl nikdo fyzicky zraněn. Max Martin Skalenius byl svědkem zničení a říká, že cítí výčitky svědomí, že v kostele nezůstal trochu déle, aby mohl řádění vidět a zastavit to, ale zároveň říká, že je třeba dobře, že odešel, jinak je možné, že by byl zavražděn.

Skalenius si taky nemyslí, že se situace zlepší. Místo toho vykresluje paralely s tím, co se děje ve Francii, nebo dokonce v Africe.

Bohužel se to k nám přibližuje. Naposledy teď ve Francii, když byla sťata modlící se žena. Nejdřív Afrika a Střední východ, pak Evropa, brzy Göteborg? Pane, měj slitování.

Popisuje také osoby, které byly v kostele a jsou tak i možnými pachateli.

Když jsem byl v kostele, viděl jsem dva lidi. Muž ze Středního východu vešel do kostela 5 minut poté, co jsem vyšel ven. Krátké černé vlasy. Normální postava. Ale když jsem byl uvnitř kostela, byla tam žena s krátkými narezlými vlasy, ve věku kolem 30-40 let. Vyšla ven asi čtyři minuty po mně.

Poukazuje však na to, že neví, zda byli tito lidé zároveň pachatelé, ale že policie věří, že jeden z nich to provést musel.

K tomu jen podotýkám, že žena, která vyšla ven 4 minuty po svědkovi, by asi nic podobného za tak krátkou dobu nestihla. Podle popisu vešel „tmavovlasý muž“ dovnitř minutu poté, kdy žena odešla. Tedy oba tam nebyli společně a dokonce se uvnitř ani – dle popisu děje – nepotkali. Logicky je tedy vandalem muž, o němž se ani neví, jak dlouho uvnitř zůstal, případně i někdo, kdo tam vešel později, avšak bez toho, aby si ho někdo povšiml.

Podle dalších informací by měli být pachateli nejspíš skutečně muslimové (jak jinak, v islamizovaném městě), navíc i z výpovědi dalších lidí vyplývá, že vandalů muselo být víc nebo muselo jít o někoho dosti silného na to, aby pohnul s poměrně těžkým nábytkem.

„Tato židle, na které sedím ve sboru, nebo na které sedí kněz, je těžká. Obvykle ji nosí dva muži. Přitom byla odhozena 3 metry daleko,“ říká Tobias Unnerstål, místní vikář.

„Svícny byly odhozeny do všech směrů, velikonoční světlo bylo rozděleno na tři a leželo v písmu. Pro ty z nás, kteří znají některé symboly, jde o emočně velmi silně negativní zážitky,“ prohlásil.

Zajímalo by mne, co by nastalo, kdyby ve Švédsku někdo podobně zničil interiér místní mešity. Zřejmě by z toho byl velký humbuk, muslimové by byli v ulicích, zapalovali by auta a vyváděli by podobně, jako poté, když se v Malmö pálil korán.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 2 Průměrně: 5]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *