Rubriky
multikulturní obohacení

Muslimští žáci v Berlíně veřejně schvalují stětí francouzského učitele

To je ta multikulturně obohacená Evropa, tedy konkrétně Německo a miláčkové mamá Merkel. Jistě z nich má velkou radost. Jak se parádně dokázali integrovat mezi ostatní muslimy, jichž je ostatně na mnoha berlínských školách značná převaha…

V Berlíně, kde je na některých školách více než 90 procent populace neněmeckého původu (z nichž většinu tvoří muslimští žáci), je možné se dozvědět, co Německo za příštích 15–20 let – a nejen Německo – čeká. Přesvědčení muslimů, kteří berou Německo jako svůj nový domov.

Během minuty ticha ve škole Gustava Freytaga Schuleho, která proběhla na počest francouzského učitele Samuela Patyho, jemuž uřízl hlavu fanatický Čečenec jen proto, že si dovolil ukázat karikaturu lžiproroka Mohameda, došlo k rozruchu, což ovšem nebylo příliš překvapivé.

Slavnostní vzpomínku (minutu ticha), která se konala na několika školách v hlavním městě, narušil na integrované střední škole v Reinickendorfu muslimský žák osmé třídy, který prohlásil, že Paty dostal, co si zasloužil. „Měl by být popraven. Urazil Proroka, “ prohlásil žák.

Po incidentu, který byl okamžitě přednesen k diskusi v pedagogickém sboru školy, okamžitě kontaktovali školu další čtyři učitelé a podle ředitele uvedli, že mají tutéž zkušenost: „Muslimští žáci uvedli, že tento zločin je správný,“ prohlásili. „Pro někoho takového nebudu držet minutu ticha, “ prohlásil další žák.

Ředitel jedné školy, který je zároveň místopředsedou zájmové skupiny ředitelů berlínských škol, říká:„ Musíme se s tím smířit, takto to nemůže pokračovat. To je v Berlíně poměrně velký problém. Musíme přemýšlet o tom, jak oslovit jejich následovníky, kteří takové věci jen opakují“.

Problémem však není jen opakování slov – je to radikalizace, která již v této komunitě proběhla. Mnoho učitelů v Berlíně je přesvědčeno, že velmi silné přesvědčení je již v muslimské komunitě v Berlíně velmi silně zakotveno.

Další ředitelka školy v Berlíně vysvětluje: „Mnoho muslimských žáků je natolik ukotvených ve svém myšlení, že již nepřipouští jiné názory.“ Noviny informují o obavách učitelů a stížnostech politikům; od útoku v Paříži se stále méně učitelů v Německu cítí bezpečně – a víceméně otevřeně pochybuje o tom, zda doktrína integrace nebyla fatální chybou.

Odborový svaz pro vzdělávání a vědu (GEW) také obdržel zprávy od učitelů, kteří jsou nejistí nebo rozrušení a obávají se, že jim hrozí něco podobného, ​​co se stalo ve Francii. I ředitelé otevřeně říkají, že mají strach. Učitelé mají celkově nepříjemný pocit.

Podobná demaskující prohlášení muslimských žáků, kteří stále více dominují každodennímu školnímu životu a poskytují hluboký vhled do jejich výchovy a rodinné socializace, se stále častěji vyskytují i ​​v dalších tématech, jako je konflikt na Středním východě nebo německý dějepis. Jeden z pedagogů říká: „Když se na hodinách dějepisu zabýváte Třetí říší, muslimští žáci říkají:„ Hej, to je dobře, že měli být Židé vyhlazeni.“

A učitel ze Schönebergu uvádí, že muslimský žák prakticky utekl z hodiny jen proto, že učitel použil slovo„ Izrael “. To vše je jen začátek, a to i v kontextu neustále prosazovaného multikulturního soužití. V celé západní Evropě již není možné toto myšlení zastavit; výměna populace je na to již příliš daleko a německý ústavní stát upadá nejspíš proto, aby byl nahrazen politickým islámem.

K tomu už jen dodám, že právě situace v německých školách názorně ukazuje, jaká je nejmladší „německá“ generace. K islamizaci země zřejmě dojde mnohem rychleji, než kdy sami Němci tušili…

[Celkem: 0   Průměr: 0/5]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.